Nimittäin lyhyessä hameessa? Puoliväliin reittä hameen pituus ja ilman alushousuja? Tykkään pukeutua seksikkäästi ja olisi mukava tietää onko tällaiselle pukeutumiselle esteitä olemassa, turvatarkastus tms?
Skotlantiin olen menossa, mutta kyse ei ole kiltistä vaan tavallisesta nätistä hameesta
Voiko lentokoneeseen tulla hameessa?
8
393
Vastaukset
- :) :)
Hauska vitsi !:)
- tuhma hame
Mikäs siinä Martti, kunhan varot ettei sarvi näy. Luulevat varsikranaatiksi
niin pysähtyy koko homma. - sirpaleita
Hame on aivan asiallinen ja yleinen vaate. Lentoemotkin käyttää.
Kysymyksesi on vähän outo. - soppaa sekaan
Voi juku. Sorbus-rouva on käynyt taas esittämässä järkeään ketjun avauksessa.
- 22
Rohkeasti vaan. Meikkejä kannattaa käyttää vain sen verran, että näyttää vielä passikuvaltaan.
- mitens suomikohjut ?
Tuo hiton parransänki. Tahtoo mennä alusvoidetta aika paksusti.
Kulmakarvojen nyppiminen otti koville. Onneksi oli hyvät linjapihdit. - skottiruutu
Martti hyvä. Ainakin Edinburgin lennolla olen nähnyt useampiakin hameisiin pukeutuneita miekkosia, joten etköhän mahdu mukaan. Heillä hameet tosin ulottuivat lähes polviin, mutta eipä kai noita helmoja mitata kuten matkatavaroita punnitaan. Hauskaa matkaa!
- mieluusti haitari
Jeah. Mutta säkkeihin ei sitten pillitetä.
On aika omaperäinen soitin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693