eli, missä sijaitsee -99 astran raitisilmasuodatin ja kuinka siihen pääsee käsiksi?
onko sisäilman kierto päällä silloin ku kytkimen merkkivalo palaa vai silloin ku ei pala ? lasit huurtuu aivan sairaasti juuri hankkimassani ajokissa.
on seissy alkuvuoden kylmässä tallissa, voisko sillä olla jotai tekemistä asian kanssa?
neuvot
4
218
Vastaukset
- aloittaja vastaa
No niin. Niinhän se oli just sillai ku asiantuntevissa vastauksissa annettiin ymmärtää, että sisäilmankierto oli jumittunut päälle. Nyt toimii ku survoin luukut oikeaan asentoon ja otin siitä läpän moottorista piuhat irti. Kiitos kaikille vastaajille. Käännyn taas puoleenne jos aihetta ilmenee............. Kiitos
- Caddy 4motion
Minulla on Caddyssa sisäilman kierto nappi jotenkin jumissa. Merkkivalo on päällä aina käynnistäessä tai menee heti itsestään päälle. Eikä painu sormella sisään, eikä ulos. Räpläämällä puhaltimen valitsinta eri asentoihin (tuulilasi, jalkotila jne) sen saa pois. Mitähän sille tekis?
- Caddy 4motion
Caddy 4motion kirjoitti:
Minulla on Caddyssa sisäilman kierto nappi jotenkin jumissa. Merkkivalo on päällä aina käynnistäessä tai menee heti itsestään päälle. Eikä painu sormella sisään, eikä ulos. Räpläämällä puhaltimen valitsinta eri asentoihin (tuulilasi, jalkotila jne) sen saa pois. Mitähän sille tekis?
Öljysin ja räpeltelin lisää. Jo toimii taas.
- 2*stupid
Tuossa kaksi tyhmää kyselee ja vastailee itselleen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522935118Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään1113787Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka313270Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032455Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672445TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain951650- 411368
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281361Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli761353- 691079