Nokia cs-17 nettitikku

Helder

Osaako joku antaa vinkkejä. Kyseessä saunalahden tuplalaajakaistan nettitikku. Pöytäkoneessa tikku asentuu itsekseen ja toimii. Hp:n kannettavassa tikku asentuu normaalista, mutta kun yrittää yhdistää, kone ilmoittaa "Yhteyden muodostaminen epäonnistui tarkista asetukset". sininen valo vilkkuu. Käyttis Vista 32-bit. Yritetty kikkailla vaikka mitä, mutta ei toimi. Laite hallinta näyttää modeemin, mutta verkkoyhteysissä sitä ei näy. En vaan tiedä näistä jutuista mitään.

Kiitos vastausesta, jos joku tietää jotain.

5

901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauan tapellut

      Mulla oli samanlaisia ongelmia aikanaan elisan tikun kanssa hp:n läppärissä. Buuttasin koneen, lisäsin muistia, tarkistin kovalevyn kunnon. Lopuksi vaihdoin windows 7 käyttiksen ja sit alkoi pelittään.

    • pnieminen74

      kylläpä oli hieno ohje (APLODIT).
      soita saunalahden MAKSULLISEEN tukeen ja juttele mukavia heidän kanssaan parikyt minuuttia about=1,90€/min. sit se joko alkaa toimimaan koko windowsin uudelleen asentamisen jälkeen tai sit ei.
      Ehdotan että menet roikkumaan läppärisi kanssa elisa shopittiin joka myy niitä saunalahden roskapaketteja (olen myös onnellinen toimimattoman zte:n omistaja tupla laajakaistalla). ja vaadit liikettä asentamaan tikun toimimaan. elleivät onnistu, niin vaadi tuotevaihtoa.

    • mikko....

      Vinkkejä myös kaipailtaisiin kovasti tähän suuntaan.. Itsellä 2 konetta joissa kyseinen vekotin ei toimi ei sitten alkuunkaan. Itse softa asentuu täysin ongelmitta, mutta ajurit eivät suostu asentumaan ja olen jo kaiken mahdollisen kokeillut mitä mieleen tulee... lisäillä uutta laitetta, päivittää ajureita, eri usb porttia yms.
      Toisessa koneessa 64 bittinen windows 7 ja toisessa xp pro. Tyttöystävän koneessa (win7 64bit) toimi laakista muutamalla enterin painaluksella, samaten porukoiden win xp koneella. Mikä ihme on vialla kun ei kummassakaan omassa koneessa toimi?!

    • tinapetteri
    • tryyyrtyy

      Puhu sille tikulle mukavia ja ole lempeä.... ota useasti irti ja tökkää takaisin, sitten se ehkä voi hetken toimiakin :) Ellei tee tarkistusta....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1565
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1404
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1295
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1176
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe