Olen keksinyt sellaisen osamaksutavan jolla saa ilmaisen auton.
Kokeilin sitä käytännössä ja voin vakuuttaa että se toimii.
Homma toimii seuraavasti.
Kun autosi on vielä ajokunnossa alat maksaa uutta/uudempaa autoa jo etukäteen. Hankittavan auton osamaksun kuukausierä maksetaan pankin kanssa sovitulle tilille. Maksuaika on rajaton ja korko vähäinen. Mikäli kuukausierä on vaikka 500 euroa niin kolmen vuoden maksusopimuksella voit hankkia jo hyvän auton.
Autoa vaihtaessasi entinen autosi käy käsirahasta ja täältä pankkitilille maksetut osamaksusuoritukset kattavat loppuosan.
Ja kas.
Olet hankkinut uuden auton mutta olet yhtä varaton kuin ennenkin ja voit alkaa maksamaan seuraavaa autoasi samalla sopimuksella.
Tällä keinolla säästät suuret osamaksukorot ja olet uuden auton hankinnassa sitoutumaton merkkiin tai maksuaikatauluun.
Suosittelen.
Ilmainen auto
10
2338
Vastaukset
- .
Niin olet siis keksinyt että rahaa voi tallettaa pankkiin ennen kun meinaa ostaa jotain kallista...enpä olis tuota keksinytkään... :-)
- Astraali..
minulla ollut sellainen tapa, että ostan autot käteisellä. Ja tarkoitan tällä uusia autoja. Opel-kuskina , olen taas vaihtamassa samanmerkkiseen. Astra Sports Tourer 1.6turbo 2011. Lisävarusteina sport-penkit, peruutustutka ( eteen ja taakse ), Opel Eye, Xenon-valot, kesärenkaat 19" aluvanteilla, talvirenkaat myös aluvanteilla.
- Opel, Saksan Mosse
Opelin myyntihintahan on vasta etumaksuosuus. Loput rahastetaan sitten korjauslaskuissa. Ikinä en Opelia ostais toista kertaa, halvallakaan.
- Lada Samara 1.3L
Opel, Saksan Mosse kirjoitti:
Opelin myyntihintahan on vasta etumaksuosuus. Loput rahastetaan sitten korjauslaskuissa. Ikinä en Opelia ostais toista kertaa, halvallakaan.
katsoppa testiraportteja netistä , jos juntti osaat..
Opelilla nyt käsissään kultamuna, uusi Opel Astra. Huipputuote. - oooppelin omistanuuu
Lada Samara 1.3L kirjoitti:
katsoppa testiraportteja netistä , jos juntti osaat..
Opelilla nyt käsissään kultamuna, uusi Opel Astra. Huipputuote.Uskotko mainosmiehiin tai lehtijuttuihin. taijat olla jonkunsortin merkonoomi tai muuen narrattava.Mintäi et kerro omista kokemuksista vai eikö niitä ole.
Lata on rautaa, lattarautaa. - Vain teinipoika
tai muuten pehmeäpäinen haaveilee uudesta autosta ja tuollaisilla varusteilla.
- Opel, Saksan Mosse.
Osta Opel, voimanpesä.
Korjaa sitä koko kesä.
Uusi Astra voi olla hyväkin peli. Aika sen näyttää , ei maksetut mainokset tai testit.
Entisen Opel-laadun korjaamiseen menee kuitenkin vuosia aikaa.
Sekin onkosenythyvävai ei Astra on kuitenkin maksettava joko osamaksulla etukäteen tai jälkikäteen.- .
Ja paskan marjat se mikään hyvä ole. Menee 2-3 vuotta ja ensimmäiset Oikosulut on jo ruosteessa ja arvo tippuu Opelille tyypilliseen tapaan puoleen alle 4 vuodessa, ja siitä eteenpäin syöksy senkun syvenee...Eli jos ostaa auton omalla rahalla, niin EI HELVETISSÄ AINAKAAN OPELIA.
- BMW325i
ooppelihan keksittiin siksi ettei ford olisi paskin :D
- Lata lattarauta
vedä amis-julli lippalakki korvilles. Ja pakene Golanin kukkkuloille. Onhan se hyvä että paremmasta et tiedä, kun asustelet siellä käpykylässä ja kurvailet sillä 80-luvun bimmerilläsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628