Paavo Väyrynen on paras mies presidentiksi.
Uutisvuoto aloitti rienauksen näkyvästi ja mistäpä muusta olis saanut asiaa revityksi kuin jalasmökistä. Stan Saanila oikein kuolasi väyrysestä eikä antanut
edes muiden puhua. Näyttää siltä, että media on saanut väyrysvihan istutetuksi
suomalaisiin pysyvästi. Väyrynen kuitenkin tekee työnsä hyvin ja ei sotkeudu
rötöksiin. Se on tärkeintä. Halosella yksi eläkeläismatka Afrikkaan maksaa
puoli miljoonaa. Sitä ei Väyrynen tekisi. Halvemmallakin on eläkeläismummoja
kuskattu maalikyliin.
Paavo Väyrynen
10
102
Vastaukset
Väyrynen on saanut istutettua väyrysvihan kansaan pysyvästi. Vanha Neuvostoliiton juoksupoika liittäisi meidät varmaan vieläkin siihen jos sen vain jostakin löytäisi...
- ...
Kyllä.
Itsestäkin aikanaan kuulosti omituiselta, kun julistauduin julkisesti Väyrysen kanattajaksi.
Mutta niin siinä vain kävi. Pave oli silloin eu-parlamentissa, vaikka olikin julistautunut eu-n vastustajaksi. Sittemminhän esim. Soini käytti täsmälleen samaa tekniikkaa.Mutta siis. Väykkä one sen verran kusisissa paikoissa keitetty tyyppi, että se kestää mitä tahansa. Uutisvuodossa mentiin halvalla, ei ollut Lehtomäen karaookkevideoita tai Kataisen sekoilupuheita budjetista.¨Lehtonen ihmetytti, sentään samassa puolueessa Väykän kanssa. Vaikka Lehtonen on Oulusta, en voi käsittää, miksi koitti pilata keskustan lapin äänien saamista. Toisaalta saattoi olla kyseessä käänteinen kampanjointi, nythän lappilaiset äänestää vittuillessaankin Väykkää ja kun Tennilä jää syrjään, saatta osa Teniksen äänistä mennä Väykälle. Plaaplaaplaa.
Minä, ihan aikuisen oikeasti, vai miten se sanonta nyt menikään, äänestäisin Väyrystä, jos se olisi vaalipiiriteknisistä syitä mahdollista. Kunnolla rehellinen suomalainen perusjäärä.
Sivumennen mainittuna, olen alkanut samastumaan Väykkään vanhemmiten muutenkin. On tossa rannassa rakenuskielto, Olen aloittanut peräkärrysaunan rakennushommeleita, kaadettu vähän tukkeja. Peräkärrysaunassa sama juttu kuin jalasmökissä. Se ei vaadi rakennuslupaa. Saa kai sitä ihminen parkkeerata omat kärrynsä omalle rannalleen, jos niin haluaa >:/
=DW= - ...
Unohtui.
Ja se paras puoli Väykän presidenttiydessä. siis Loka laitinen luvannut muuttaa yhdessä Martti Ahtisaaren kanssa Pohjois- Koreaan, jos Väykästä tulee suomen tasavallan presidentti. :DDDDD
=DW=- jaa..
;)))vaikka perusdemari taas itse olenkin...aina. Niin Väyryselle antaisin minäkin ääneni. Hän on todella "kasvanut"- aikuiseksi;))). Tuossa kuuntelin hänen haastatteluaan sellaista "kevyttä" - haastattelu kuitenkin....niin hän todella hallitsee tämän ulkopolitiikan hyvin. Ongelma on hänellä enemmänkin tämä. Kasvot ovat liian kuluneet...ja sitä kautta tuo ns. polittiinen inflaatio tuossa julkiskuvassa. Mutta, asiaa hän puhui ja mielestäni hänen näkemyksensä nyt ovat tarpeeksi laajapohjaisella kannalla ei sellaisesta pikkupolitiista näpertelyä vaan selviä linjoja asioihin....ja yllättäen ulkopolitiisessa linjoissa minäkin aivan samoin ajattelen. Pressan päätehtävähän on Suomessa nimenomaan tämä ulkopolitiikan hoito. Ei sillä sitten siinä puoluepolitiikalla ole Suomessa kuitenkaan suurta merkitystä mistä puolueesta tuo pressa kulloinkin tulee. Enemmän sille on nostetta itse puolueelle. Meidän pressa. Hän joutuu kuitenkin työssään ns. luopumaan tuosta omasta puoluekannastaan käyntännössä ei voi niin selvästi ainakaan painottaa sitä...koska edustaa koko Suomen kansaa..hänestä tulee ikäänkuin puoluueton siinä mielessä...sen verran korkea virka kuitenkin.
Tsau:Friidu jaa.. kirjoitti:
;)))vaikka perusdemari taas itse olenkin...aina. Niin Väyryselle antaisin minäkin ääneni. Hän on todella "kasvanut"- aikuiseksi;))). Tuossa kuuntelin hänen haastatteluaan sellaista "kevyttä" - haastattelu kuitenkin....niin hän todella hallitsee tämän ulkopolitiikan hyvin. Ongelma on hänellä enemmänkin tämä. Kasvot ovat liian kuluneet...ja sitä kautta tuo ns. polittiinen inflaatio tuossa julkiskuvassa. Mutta, asiaa hän puhui ja mielestäni hänen näkemyksensä nyt ovat tarpeeksi laajapohjaisella kannalla ei sellaisesta pikkupolitiista näpertelyä vaan selviä linjoja asioihin....ja yllättäen ulkopolitiisessa linjoissa minäkin aivan samoin ajattelen. Pressan päätehtävähän on Suomessa nimenomaan tämä ulkopolitiikan hoito. Ei sillä sitten siinä puoluepolitiikalla ole Suomessa kuitenkaan suurta merkitystä mistä puolueesta tuo pressa kulloinkin tulee. Enemmän sille on nostetta itse puolueelle. Meidän pressa. Hän joutuu kuitenkin työssään ns. luopumaan tuosta omasta puoluekannastaan käyntännössä ei voi niin selvästi ainakaan painottaa sitä...koska edustaa koko Suomen kansaa..hänestä tulee ikäänkuin puoluueton siinä mielessä...sen verran korkea virka kuitenkin.
Tsau:FriiduHeh. Tuossa yöaikaan kävin noita vaalikoneita läpi ja ainakin Hesarin vaalikoneessa on järkeä: Väyrynen on ehdokkaana vaalipiirissäni ja hän olisi minulle koko noin kolmensadan ehdokkaan porukasta kolmanneksi huonoin valinta ;-)))
- jaa...
En ole ehtinyt muita ehdokkaita tutkailla (pressanvaalit)..mutta, tuossa kyllä DW:n kanssa olen samaa hänellä on sitä kokemusta kuitenkin aikalailla mikä vaan hyväksi. Vaikkahän persoonana herättääkin monia tunteita;))) Pressan vaalithan jos mitkä ovat henkilövaalit kuitenkin loppupelissä. Kyllähän sitten tuo Sauli Niinistö niin jos, ihan asiaa myös puhutaan jos, hän ehdolla...olisi ehdottomasti yksi ylitse muiden...Eikä tuo meidän oma Pavekaan;)) (tarkoittaen Lipposta) ole täysin uuno mitä tulee ulkopolittikkaan...löytyy häneltäkin kansainvälistä meriittiä ja sitä uskottovuutta...mitä pressa tarvitsee...siinähän nämä;)))
Tsau:Friidu - kawe
Aloitukseen ja Uutisvuotoon täytyy todeta, että pahaa teki, niin alta lipan Paavo Väyrystä vedettiin. En hänen kannattajiinsa kuulu. Kunnioittaa häntä täytyy siitä pitkästä ajasta, jonka hän on meidän eteemme tehnyt, tosin palkkaa saaden.Ihmetytti tosiaan, että omasta puolueestakin lyödaan noin lujaa, ei osunut ja uponnut tuo keino olla *hupaisan nokkela.
(toisaalta, joku SDPn ihminen pyysi Väyrystä ehdokkaksi, yksi?) (??)
"Tunne itsesi,
Anna arvo toisellekin"
DW.lle oliko tekstisi käänteistä retoriikkaa? - ...
Vastaus.
Ei kyllä mä kirjoitin kommentini ihan suoraan, mitä mieltä olen. Sarkasmi ja kyniikka on tokikin mu juttuja noin ilmaisumuodollisesti. Mutta jos olisin tässä käyttänyt niitä ilmaisukeinoina, olisin kanattanut Paavo Lipokasta maasta taivaaseen :DDDDD
=DW= - Älä hermoile
Patella on henkiä enemmän kuin kissalla ja putoaa jaloilleen kuten aina ennenkin. Pate on ikoni, jota en äänestäisi koskaan
- Anonyymi
Korkkiruuvi paten takki on kääntynyt niin monta kertaa että on umpisolmussa. Mutta kun ukko itse on suurinpiirtein suorassa, niin vois hänestä pressan tehdä, jos hätistäis euta kauemmaksi suomen kukkarolta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448741
- 775210
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14750Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383784Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543182Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273085- 403020
- 412226
- 331738
- 2091727