Ikinä sä

et saa

tietää, että mä rakastin sua. Niin on parempi mulle ja luulisin, että myös sulle.

Meille jäi muistoksi toisistamme vain ne kahdenkeskiset hetket, jolloin sanattomasti lupasimme toisillemme olla helliä ja jolloin millään muulla kuin meillä ei ollut mitään väliä.

Silti en saa sua mielestäni. Nytkin melkein itken ikävästä, mikä on lohdutonta kuin jäinen tuuli, mikä melkein jäädyttää mun sydämen kun ajattelen kuinka kaukana sä olet minusta.

34

1118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuinka kaukana hän

      on sinusta?

      • et saa

        Liian kaukana, ihan liian kaukana.


    • No voi...

      Onpas surullista tekstiä. Jos hän näin mulle kirjoittaisi niin sanoisin, että ajattelin aiemmin kuin sinä ja nykyisin laveammin mutta se ei silti poissulje sitä etteikö me voitaisi toisiamme tukea, ymmärtää ja rakastaa. Kertoisipa hän jos rakastaa. Sen jälkeen kaikki olisi selvää ja kirkasta.

      • et saa

        Vain näin sen voin kertoa: sun onnesi on tärkeintä mitä haluaisin tehdä.


    • Unelmoija!

      Etkö tiedä,rakastelin kanssasi vain haudatakseni muiston rakkaastani. Ehkä toin surua sinulle, mutta unohdin oman suruni. Aamuaurinkoa sinulle!

      • nyt kyllä kärähti

        No voi vittu! Kyllä täällä on aika käsittämättömän älytöntä tekstiä, toivottavasti ei ole ketään herkkiä kuvittelijoita hereillä . Mitä helvetin tarvetta kirjottaa tollaista. Oikeen pystyn kuvittelemaan sun typerän ilmeen naamalla, kun kirjoitit tota .Iltaruskoa sulle vaan. Ja toivottavasti kukaan irl ei ole kiinnostunut sun aamuauringon toivotuksista.
        Ei kosketa mua mitenkään, mut oli pakko kommentoida.


      • säästeliäästi
        nyt kyllä kärähti kirjoitti:

        No voi vittu! Kyllä täällä on aika käsittämättömän älytöntä tekstiä, toivottavasti ei ole ketään herkkiä kuvittelijoita hereillä . Mitä helvetin tarvetta kirjottaa tollaista. Oikeen pystyn kuvittelemaan sun typerän ilmeen naamalla, kun kirjoitit tota .Iltaruskoa sulle vaan. Ja toivottavasti kukaan irl ei ole kiinnostunut sun aamuauringon toivotuksista.
        Ei kosketa mua mitenkään, mut oli pakko kommentoida.

        Ei paskan vertaa väliä. Meneiskö joku rakastelemaan tuommosen kanssa? Eikö kukaan osaa yhtään ennakoida tyyppejä? Älkä menkä säkyy väärien tyyppien kanssa. Itseltä säästyy monta pahaa.


    • Mistä päättelet?

      Rakastatko "sä" mua? Oletko varma?

      • et saa

        Mä kyllä tunnistan aidon ja oikean rakkauden. Joten olen varma, että rakastan!


    • s....

      juu, niin jäi.

    • m

      olenhan ma aika kauan sua odotellut. oisko yli kummenen vuotta

      • Kipinä säilyy aina

        Vai toisinpäin, mulla reilusti yli 19 vuotta mutta ainakin tänään tiedän mitä se kanssasi voi olla kun tunteet pääsee kuin varkain valtaamaan meidät, nyt tiedän mitä on rakkaus, miltä tuntuu kun näyttää rakkautensa huumaten toinen siihen tunteeseen josta en itsekään tiennyt,

        Jos vielä joskus tapaan hänet en tiedä miten voimakkaaksi kaikki on kerennyt siihen mennessä paisua sisälläni, sillä jo viimekertainen oli rakkautta suurempaa tunteiden hurmiota jota ei voi uskoa olevankaan, ei sellaista tiedä olevankaan ennen kuin sen oikeasti kokee..rakastuminen ja kaikki muut voimakkaat tunteet joita on luullut olevan jäävät todella valjuksi kaiken sen rinnalla mihin hänen kanssaan huumauduin. Se oli uskomatonta.


    • nessukkaoot

      höpö pöö, mikä ressukka oot ..toimi!

    • saattasin tietää

      Huuhtoutuuko ne muistot usein rantahiekkaan?

    • m

      taidat puhua Anna Abreyn musikkivideosta. haluatko ihailijan vai .ystävän.

    • En mä sua rakasta. Usko jo.

    • Sanatonta

      Kyllä mä sen vaistosin, ainakin jälkeenpäin. Me ei vain oltu silloin valmiita. Jäi kaikki vähän kesken meistä riippumattomista syistä. Jos joskus vielä törmäillään niin uus yritys! Mutta näin pitkän ajan jälkeen epäilen oletko hän, vaikka hän onkin varmuudella ollut täällä kauan sitten.

    • ??

      Millä tavalla/ missä asioissa hän on sinusta kaukana?

    • Elämä on..

      Parhaat ja kipeimmätkin hetket koetaan kun ulkoinen riisutaan, ja kun ihminen on täysin läsnä toiselle.

    • se hänelle --

      täysin totta. Mutta ap. mitä menetät jos kerrot tälle rakkautesi kohteelle tuntesi ?
      Hän voi odottaa juuri sitä.

      • et saa

        En kerro koska mielestäni nyt on jo liian myöhä palata niihin aikoihin. Aikaa on mennyt jo pari vuotta enkä tiedä hänen nykyisestä tilanteestaankaan yhtään mitään. Jääköön se juttu muistojen joukkoon...


      • silloin joskus
        et saa kirjoitti:

        En kerro koska mielestäni nyt on jo liian myöhä palata niihin aikoihin. Aikaa on mennyt jo pari vuotta enkä tiedä hänen nykyisestä tilanteestaankaan yhtään mitään. Jääköön se juttu muistojen joukkoon...

        Pari vuotta on tosiaan. Vapaa olen, mut ei ehkä oikea elämäntilanne vielä. mutta varmaan sama tunne olis kuin silloinkin, jos joskus taas nähtäis. Paljon me juteltiin ja sitäkin enemmän sanattomasti.


      • adeleee
        et saa kirjoitti:

        En kerro koska mielestäni nyt on jo liian myöhä palata niihin aikoihin. Aikaa on mennyt jo pari vuotta enkä tiedä hänen nykyisestä tilanteestaankaan yhtään mitään. Jääköön se juttu muistojen joukkoon...

        Sä voisit varmaan kysyä häneltä mitä kuuluu :)


      • et saa
        silloin joskus kirjoitti:

        Pari vuotta on tosiaan. Vapaa olen, mut ei ehkä oikea elämäntilanne vielä. mutta varmaan sama tunne olis kuin silloinkin, jos joskus taas nähtäis. Paljon me juteltiin ja sitäkin enemmän sanattomasti.

        Niin, paljon juteltiin ja hyvin viihdyttiin toistemme seurassa. En usko, että niin väärin olisin "lukenut" toista, ettei hän olisi myös tykännyt minusta. Itse olin/olen täysin hänen lumoissaan...


    • ...

      Mitä sä sanoit kun kerroin rakastavani?

      en ole koskaan ennen sanonut sitä kenellekkään ja miten sinä vastaanotit sen....arvaa sattuuko

      • ryp.lo

        No, mitä tapahtui?


    • fkdlkfdl

      Saman taivaan alla mutta eri suunnilla

    • Mitäs tekisit

      jos hänet näkisit huomenna? Tai jos hän ottaisi sinuun yhteyttä vaikka soittamalla ja pyytäisi treffeille?

      • yksinkertaista

        Moikkaan jos näen. Lähden treffeille jos pyydetään. :)


    • ---

      Liian kaukana.

      Vieläkin hämmentynyt, kun en saa mielestäni. Hitto vie

    • No tears no worries

      vai että jäädyttää?se taitaa olla vain asia jolla viihdytät itseäsi yksinäisenä hetkenä.me.älä huoli olen poissa jo.

      • et saa

        Et taida olla oikea, koska minähän vain rakastin, vaikka siitä ei mitään konkreettista tullutkaan. Platoninen vaikkakin tavallaan kiihkeän fyysinen suhde. Vähän paradoksaalista, mutta niin se oli...


      • -liina
        et saa kirjoitti:

        Et taida olla oikea, koska minähän vain rakastin, vaikka siitä ei mitään konkreettista tullutkaan. Platoninen vaikkakin tavallaan kiihkeän fyysinen suhde. Vähän paradoksaalista, mutta niin se oli...

        Oikea mihin? Rakkautesi kohde?
        Ettekö ole enää väleissä?


      • silloin joskus
        et saa kirjoitti:

        Et taida olla oikea, koska minähän vain rakastin, vaikka siitä ei mitään konkreettista tullutkaan. Platoninen vaikkakin tavallaan kiihkeän fyysinen suhde. Vähän paradoksaalista, mutta niin se oli...

        Harmi, et taida olla hän, vaikka kuulostat muuten häneltä tässä palstassa. Tämä ei oikein täsmää. Oli kyllä platoninen "suhde", mutta hyvin rajatusti. Tosin omat tunteeni kerroin silloin viestillä, mutta tilanne vähän laukesi ja lämmiteltiin uudestaan taas pitkään. Mitään fyysistä meidän välillä ei ollut, vaikka halu selvästi aistittavissa,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      329
      1554
    2. Milloin on kaivattusi nimi päivä?

      Otsikossa kysymys. Osumien kautta illaksi viä treffeille 💁💁💁
      Ikävä
      64
      1193
    3. Alan kyllästyä ihmisiin

      Hyvää yötä ja loppuiltaa. ☀️🥱🌌💤🌃✨🍁👍👎👐🫶🖖🧟‍♀️🫅🏼❄️💫
      Ikävä
      176
      1067
    4. Vanhan Mestarin porttikieltolaiset?

      VM lopettaa ja uutta tulee tilalle. Onnea uudelle yrittäjälle! Tuli vaan tuossa mieleen, että säilyvätkö vanhat porttiki
      Suomussalmi
      35
      1023
    5. Mitä pidät

      Siitä että suhde alkaa pettämisen kautta
      Ikävä
      146
      946
    6. Sofia Virta sanoi totuuden suoraan....

      ....Suomessa ei tarvita Persuja maamme taloutta hoitanaan. Hyvin sanottu.
      Maailman menoa
      320
      930
    7. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      265
      890
    8. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      64
      852
    9. Venäjän ydinaseet??

      Tuntuvat olevan muutamille jonkinlainen lähes seksuaalinen fantasia ja kierouma. Uskonnollinen (?) fetissi. Niillä sit
      Maailman menoa
      235
      828
    10. Millon näit kaivattusi viimeksi? Missä??

      saitko vihdoin kerrottua häälle mitä tunnet? Oliko hetki lämmin vai kylmä.
      Ikävä
      28
      710
    Aihe