Tietääkö kukaan pystyykö 130 L akvaan ottaa 1-2 lehtikalaa. Mull on nyt pari partamonnia, neonparvi,punatimanttiahvenia 2,huulirihmaka 2, ja seeprakaloja5
Lehtari 130 litran akvaan
7
241
Vastaukset
- fhisu
ONKO kellään tietoa????
- kongo81
Lehtikalan minimisuositus on 250l (ja sekin on aika pieni laari noille). Myös punatimantin suositus on vähintään 200l.
- kalani
Lehtikalalle minimi on 250 ja minimi korkeus 50 cm.
- tättähäärä-89
leikkasin mun lehtareista ne ylä ja ala evät pois,niin sain mahtumaan muutaman tohon minun 80 litraseen akvaan. ei minulla ole muita kaljoa. onko se ihan ookoo?piikkisilmiä aikanaan oli,mutta laitoin ne puoliksi niin ei ollut enää. hautasin ne kolme (eli kuusi) takapihalle. mummo osasi hyvin sen "herran kämmenellä" virren.voi sitä hetkeä.haikeaa oli.ja kaunista.
- /I/iina
tättähäärä-89 kirjoitti:
leikkasin mun lehtareista ne ylä ja ala evät pois,niin sain mahtumaan muutaman tohon minun 80 litraseen akvaan. ei minulla ole muita kaljoa. onko se ihan ookoo?piikkisilmiä aikanaan oli,mutta laitoin ne puoliksi niin ei ollut enää. hautasin ne kolme (eli kuusi) takapihalle. mummo osasi hyvin sen "herran kämmenellä" virren.voi sitä hetkeä.haikeaa oli.ja kaunista.
TOI ON ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ!!! EI OO TODELLAKAAN OO NORMAALIA!!
- tättähräärä-89 oot h
Ei totellakaan oo ookoo!!
Lahjota ne äkkiä pois tai hanki isompi akva! - vnujernji
Oma mielipide: 50 cm on minimikorkeus lehtariakvaariolle. Litramäärässä laittaisin minimin 200-litraan, kunhan tämä korkeusvaatimus täyttyy. 50cm korkeassa Piskuisessa kaksisatasessa sitten pariskunta lehtareita ja vaikkapa pohjalle monnisia partiksen kera. Siinä se. 130-litraiseen en laittaisi ja jos ei tahdo omistaa tuota 50 cm korkeaa 200-litraista vain lehtareille, asuttaa ne vasta 300-litraiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275303
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34667- 1491633
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141270- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211084viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206977En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61913- 37839