Tietääkö kukaan pystyykö 130 L akvaan ottaa 1-2 lehtikalaa. Mull on nyt pari partamonnia, neonparvi,punatimanttiahvenia 2,huulirihmaka 2, ja seeprakaloja5
Lehtari 130 litran akvaan
7
369
Vastaukset
- fhisu
ONKO kellään tietoa????
- kongo81
Lehtikalan minimisuositus on 250l (ja sekin on aika pieni laari noille). Myös punatimantin suositus on vähintään 200l.
- kalani
Lehtikalalle minimi on 250 ja minimi korkeus 50 cm.
- tättähäärä-89
leikkasin mun lehtareista ne ylä ja ala evät pois,niin sain mahtumaan muutaman tohon minun 80 litraseen akvaan. ei minulla ole muita kaljoa. onko se ihan ookoo?piikkisilmiä aikanaan oli,mutta laitoin ne puoliksi niin ei ollut enää. hautasin ne kolme (eli kuusi) takapihalle. mummo osasi hyvin sen "herran kämmenellä" virren.voi sitä hetkeä.haikeaa oli.ja kaunista.
- /I/iina
tättähäärä-89 kirjoitti:
leikkasin mun lehtareista ne ylä ja ala evät pois,niin sain mahtumaan muutaman tohon minun 80 litraseen akvaan. ei minulla ole muita kaljoa. onko se ihan ookoo?piikkisilmiä aikanaan oli,mutta laitoin ne puoliksi niin ei ollut enää. hautasin ne kolme (eli kuusi) takapihalle. mummo osasi hyvin sen "herran kämmenellä" virren.voi sitä hetkeä.haikeaa oli.ja kaunista.
TOI ON ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ!!! EI OO TODELLAKAAN OO NORMAALIA!!
- tättähräärä-89 oot h
Ei totellakaan oo ookoo!!
Lahjota ne äkkiä pois tai hanki isompi akva! - vnujernji
Oma mielipide: 50 cm on minimikorkeus lehtariakvaariolle. Litramäärässä laittaisin minimin 200-litraan, kunhan tämä korkeusvaatimus täyttyy. 50cm korkeassa Piskuisessa kaksisatasessa sitten pariskunta lehtareita ja vaikkapa pohjalle monnisia partiksen kera. Siinä se. 130-litraiseen en laittaisi ja jos ei tahdo omistaa tuota 50 cm korkeaa 200-litraista vain lehtareille, asuttaa ne vasta 300-litraiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497