Lehtari 130 litran akvaan

fhisu

Tietääkö kukaan pystyykö 130 L akvaan ottaa 1-2 lehtikalaa. Mull on nyt pari partamonnia, neonparvi,punatimanttiahvenia 2,huulirihmaka 2, ja seeprakaloja5

7

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fhisu

ONKO kellään tietoa????

• kongo81

Lehtikalan minimisuositus on 250l (ja sekin on aika pieni laari noille). Myös punatimantin suositus on vähintään 200l.

• kalani

Lehtikalalle minimi on 250 ja minimi korkeus 50 cm.

• tättähäärä-89

leikkasin mun lehtareista ne ylä ja ala evät pois,niin sain mahtumaan muutaman tohon minun 80 litraseen akvaan. ei minulla ole muita kaljoa. onko se ihan ookoo?piikkisilmiä aikanaan oli,mutta laitoin ne puoliksi niin ei ollut enää. hautasin ne kolme (eli kuusi) takapihalle. mummo osasi hyvin sen "herran kämmenellä" virren.voi sitä hetkeä.haikeaa oli.ja kaunista.

• /I/iina
        tättähäärä-89 kirjoitti:

leikkasin mun lehtareista ne ylä ja ala evät pois,niin sain mahtumaan muutaman tohon minun 80 litraseen akvaan. ei minulla ole muita kaljoa. onko se ihan ookoo?piikkisilmiä aikanaan oli,mutta laitoin ne puoliksi niin ei ollut enää. hautasin ne kolme (eli kuusi) takapihalle. mummo osasi hyvin sen "herran kämmenellä" virren.voi sitä hetkeä.haikeaa oli.ja kaunista.

TOI ON ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ!!! EI OO TODELLAKAAN OO NORMAALIA!!

• tättähräärä-89 oot h

Ei totellakaan oo ookoo!!

Lahjota ne äkkiä pois tai hanki isompi akva!

• vnujernji

Oma mielipide: 50 cm on minimikorkeus lehtariakvaariolle. Litramäärässä laittaisin minimin 200-litraan, kunhan tämä korkeusvaatimus täyttyy. 50cm korkeassa Piskuisessa kaksisatasessa sitten pariskunta lehtareita ja vaikkapa pohjalle monnisia partiksen kera. Siinä se. 130-litraiseen en laittaisi ja jos ei tahdo omistaa tuota 50 cm korkeaa 200-litraista vain lehtareille, asuttaa ne vasta 300-litraiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      20
      18694
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      66
      5638
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      5227
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      37
      5126
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      38
      4951
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      77
      4849
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4403
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4067
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      48
      3347
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3045
    Aihe