Äitienpäivälahja ideoita

kuinkahan toimisi

Lapsesta / lapsenlapsen mainiosta kuvasta
magneetti äidille / isoäidille
äitienpäivänä.
Pieni mukava lahja ihmiselle, jolla on jo kaikkea.
www.brunni.fi

toimisiko ??

17

2489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mzd2009

Toimii tottakai, henkilökohtainen ainakin on ja kiva säästää. Mä löysin tällasen hauskan idean, että voisin perheen pienen pukea aamulla kahvia viedessä "ihanasta äidistä" paitaan.

Itestä tuntuu vähän maireelta mutta luulen, että vaimo liikuttuis kyllä. Tuolla ainakin oli www.pikkujuttu.net

• ROMPPU68

Magneetti on vähän mitättömän oloinen mun makuun, lisänä voi s toimia. Meillä vaimo yleensä antaa vinkkiä mitä toivoo ja toimii meillä. Tänä vuonna sain verkkokauppaosoitteen jossa on kuulemma jotain sopivaa... www.annaolivia.com oli tää, varmaan on muitakin hyviä korukauppoja netissäkin.

Jospa tuolta jotain, niin pääsee helpommalla

• Mirja25

Iso valikoima erikoisia lahjoja äitienpäiväksi löytyy www.elamyslahjat.fi

• akufani

Minä olen hankkinut vaimolle akupunktiosandaalit, joita hän on kovasti toivonut.
      Itseasiassa ostin itsellenikin samalla kertaa; olen vakuuttunut niiden tehosta ja kiinalaisten vyohyketerapia- ja akupunktio-osaamisesta. Niitä saa pitää max. 20 min. per päivä.
      www.akusandaalit.fi

• Nainen 32

Lahjakortti: vaatekauppa/ kauneushoitola/ kylpylä/hieronta tms. Mun mies teki omat kupongit mulle jotka oikeutti mm.renkaiden vaihtoon, puoleen tuntiin päähierontaan, gourmee ateriaan ym. kaikki tietenkin hänen tekemänään. Lisäksi suklaata ja ruusuja. Ikimuistoinen päivä oli ja kaikki kupongit taisi tulla käytetyksi :D

• Mirkukka
    • keihis

Me ostettiin äitienpäivälahjaksi omalle äidille ja anopille sellaset hauskat nimikoidut pipot! On muuten tosi kivat. Pipot tuntuu tosi hyvä laatuisilta ja pipoon voi teettää painatuksen jollain adjektiivilla, me laitettiin esim. super Äiti mut siihen kai saa laittaa melkein mitä vaan. Löytyvät täältä! www.mewe.fi

• ranka riipus
      • 20+10

ihan törkeän kallis!silti mitättömän näköinen!
        hifistelijöille ehkä "tarpeellinen", voi sitten kavereille kehuskella korulla, kun perhe ei merkkaa mitään, vaan se miten perheestä itse hyötyy..

• kysymys2

Ostatteko lahjaa odottavalle äidille?

• Ei ostettu

Ei, sitten vasta kun lapsi on syntynyt. Vaikka sanotaankin, että "odottava äiti" niin ei nainen ole mielestäni varsinaisesti äiti ennen kuin lapsi syntyy. Mutta saahan sitä ostaa jos haluaa.

• vm.-65
        Ei ostettu kirjoitti:

Ei, sitten vasta kun lapsi on syntynyt. Vaikka sanotaankin, että "odottava äiti" niin ei nainen ole mielestäni varsinaisesti äiti ennen kuin lapsi syntyy. Mutta saahan sitä ostaa jos haluaa.

Miten sitten kun on se kahdeskymmenes äitienpäivä, vieläkö lahjoja pohditte.

• geerh3
    • Anonyymi

Personoitu etiketti äitin lempikuohuviinipulloon :) Helppo ja nopea tehdä, mutta silti ainutlaatuinen. Askarteluohje löytyy täältä: https://youtu.be/ULL-QcgTqmc

• Anonyymi
      • Anonyymi

Komppaan. Tuolta tilasin vuos sitten mukin ja äiti repes täysillä :D

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1747
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1568
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      45
      1081
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      41
      932
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe