siis mitä kaikkia MJ:n fani-juttuja teillä on? siis niinku esim. lakanoita, hattuja, levyjä yms yms. Ja onko se Moonwalker joku Levy/leffa/albumi vai kaikka näitä? vai mitään niistä? kertokaa, pliis!
"juttuja"?
4
160
Vastaukset
- MJ<3
mulla hattu, 2x aurinkolasit, 9 levyä, 3 DVD:tä, 2 julistetta, avaimenperä, keikalta saadut tuopit (en itse ollut keikalla tutut antoivat), 3 fanipaitaa, 1 kirja, pussilakanat olis hankittava mutta en löydä mistään:O Pinssejä ja laukkukin pitäis saada:D
- fgjnfgjb
kato tuolata keskustelusta Fanituotteita!!! Niin siellä on linkki josta löytyy ainaki laukkuja ja pinssejä.
- meliini
Itselläni on 16 eri levyä, kolme fanipaitaa (yksi niistä itse tehty) viisi julisetta, 2 kirjaa, Moonwalker-leffa, This is It-leffa, Michael Jackson-dokumentti, sekä kaikkea muuta itsetehtyä sälää...
- Mj<3
mullaki kaikkee itsetehtyy sälää:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741124
- 751121
- 481014
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104968- 51935
- 33717
- 49704
- 52617
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118557