Siis tällainen, että siirrellään toisten kirjoittamia kommentteja toisille "osastoille".... ilman johdantoja, ilman selittelyitä, ilman mitään??
Jonkinlainen nettikäytös olisi suotavaa..
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9756685
Huvittavaa, että tulikin tunne, että käynpä huvikseni seilaamassa muilla palstoilla..
Kovinkin yleistä??
4
72
Vastaukset
Voi...x4 vahva kirosana. Jotenkin tuo joukkuehenki nostaa päätään; taisteluun toverit rosvousta vastaan!
Mitäs sitä sanottiinkin kopioivasta käyttäytymisestä? Sulka omaan hattuun? Kukahan tai paremminkin, mikähän lie kyseessä? :D
Ilmiannetaan jos vastaan astelee....*teroittelee jo hampaitaan*...- M.B.
Mietin taas rekkautumista.. että jos rekatulla nimimerkillä kirjottaisin, ja tuonne olis aloitukseksi siirretty suoraa pätkää minun kirjoittamaa tekstiä, niin olisiko minulla automaattinen oikeus saada tuo poistetuksi.. ja, sotiiko tuollainen käytös S24:n keskustelukäytäntöjä vastaan??
Minun mielestäni tuollainen ON kuitenkin hyvän tavan vastaista. Ihan yleisesti, normikäytäntönä, mikä on hyvää nettikettiä ja mikä ei..
Mutta sulkia sinne vaan :DDD Kaikenvärisiä. Ja palstallinen keltaisia narsisseja. M.B. kirjoitti:
Mietin taas rekkautumista.. että jos rekatulla nimimerkillä kirjottaisin, ja tuonne olis aloitukseksi siirretty suoraa pätkää minun kirjoittamaa tekstiä, niin olisiko minulla automaattinen oikeus saada tuo poistetuksi.. ja, sotiiko tuollainen käytös S24:n keskustelukäytäntöjä vastaan??
Minun mielestäni tuollainen ON kuitenkin hyvän tavan vastaista. Ihan yleisesti, normikäytäntönä, mikä on hyvää nettikettiä ja mikä ei..
Mutta sulkia sinne vaan :DDD Kaikenvärisiä. Ja palstallinen keltaisia narsisseja.Ylläpidon tai sheriffin rooli tässä?
WTF! :-O
Törkeetä! :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun634571KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?632854- 1492811
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492674- 241913
- 241801
- 301646
- 1741630
- 421342