Mielipiteitä welhosta?

herkku-peppu

Miten on toiminut, saako hyvää asiakas palvelua, pätkiikö jne=?

Itsellä ei minkäänlaista kokemusta mutta hinnat vaikuttaa halvoilta.. toinen vaihtoehto olisi saunalahden tuplalaajakaista..

26

922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmempivalinta

      Ainakin Stadin ytimessä toimii moitteettomasti. Ei ikinä pätki tai hidastele.
      Palvelua ei ole muuten tarvinnut kuin nostaessa nopeutta. Aina on tullut kylkiäistä, joko laitteita, tuplanopeutta tai TV-pakettia.

      • tilattu

        tilauksessa welhon tupla laajakaista kannattaako allekirjoittaa sopimun"24kk" ADSL 10 M TIKKU 21 mg hinta n. 30e./_kk


    • Kyllästynyt Töölöstä

      Nykyään ihan p**rseestä. Välillä toimii...jumittaa välillä niin ettei nettisivut meinaa aueta. Pingit pilvissä ja 10m liittymä toimii alle 1m nopeudella näissä lähes jokapäiväisissä jumitusepisodeissa. Meinaan vaihtaa nyt lafkaa. 6v tuli oltua tyytväinen asiakas.

      • Ex-kyllästynyt Töölö

        Vika löytyikin rikkoutuneesta antennirasiasta joten valitin turhaan :) Ei tullut sitten vaihdettuakaan lafkaa.


    • KyllästynytMyyrmäess

      Sama täällä, illalla on ihan jumissa ja 10/1-liittymällä lähetysnopeus pyörii 0,1-0,3:n hujakoilla. Asiakaspalvelu ei tajua ongelmaa tai ei halua auttaa. Vuodesta 2000 oli kaikki toiminut hyvin ja heti kun DNA osti Welhon niin ongelmat alkoivat. En suosittele.

      • VASTATKAA

        niinkö piti jättää allekirjoittamatta sopimus. DNA WELHO SOPIMUSTA."ADSL 10 TIKKU 21 GIGAA


      • kantsiiko?
        VASTATKAA kirjoitti:

        niinkö piti jättää allekirjoittamatta sopimus. DNA WELHO SOPIMUSTA."ADSL 10 TIKKU 21 GIGAA

        sopimus vielä allekirjoittamatta mikäli allekirjoitan"naimisissa 24 kk" pelas tai ei"


      • hu,huh
        kantsiiko? kirjoitti:

        sopimus vielä allekirjoittamatta mikäli allekirjoitan"naimisissa 24 kk" pelas tai ei"

        voi järkytys tätä dnaan mobiili laajakaistaa pätki,katkooo liittymää ei voi vaihtaa kesken kauden kuin väh. 40gigaseen tupla laajakaistaan 35e./kk "ei mee läpi"


      • kaupat tehty
        VASTATKAA kirjoitti:

        niinkö piti jättää allekirjoittamatta sopimus. DNA WELHO SOPIMUSTA."ADSL 10 TIKKU 21 GIGAA

        10 M KAAPELI LAAJAKAISTAN sopimus allekirjoitettu 24kk. welhon kaa naimisissa teinköhän ihan mölön tempun?


      • LOPPU HYVIN
        kantsiiko? kirjoitti:

        sopimus vielä allekirjoittamatta mikäli allekirjoitan"naimisissa 24 kk" pelas tai ei"

        sopimus allekirjoitettu luotan DNA WELHO LAAJAKAISTA LIITTYMÄÄN henkilökunta 10 arvoisia"miten ihanaääniset naiset palvelevatkaan asiakkaitaan" SUOSITTELEN!!


      • ET PETY
        hu,huh kirjoitti:

        voi järkytys tätä dnaan mobiili laajakaistaa pätki,katkooo liittymää ei voi vaihtaa kesken kauden kuin väh. 40gigaseen tupla laajakaistaan 35e./kk "ei mee läpi"

        welho käytössä voi jumatsu et lävähtää sivut auki ja nopsaan S 10 M KAAlPELILIITTYMÄLLÄ. SUOSITTELEN,SUOSITTELEN KAIKILLE! vaihtakaa ne tuhero liittymänne DNA WELHOON et pety!!


    • entinen asiakas

      Kävin Sanomatalossa Welhon myymälässä: myyjät odottelevat kyllästyneen näköisinä, että edes talon sisäinen verkko toimisi. Eivät saa töitään tehdyksi.

    • r3mm

      Vuodesta 1996 ollut käytössä Welhon liittymä eikä mitään valittamista.

      Asiakaspalvelu...hmm, en tiedä, ei ole tarvinnut soitella;)

      • jjw

        Nyt on Lauttasaaressa viikonloppuna 9-10.4 10M yhteys ollut tosi hidas .
        Latausnopeudet useimmiten reilusti alle 1Mb/s, pienin 0.24M paras 3.45M.
        Lähetysnopeus n. 0.06Mb/s.
        Myös viikolla oli ajoittain tahmaamista.
        Kaapelimodemi on Thomson 750.


      • Anonyymi
        jjw kirjoitti:

        Nyt on Lauttasaaressa viikonloppuna 9-10.4 10M yhteys ollut tosi hidas .
        Latausnopeudet useimmiten reilusti alle 1Mb/s, pienin 0.24M paras 3.45M.
        Lähetysnopeus n. 0.06Mb/s.
        Myös viikolla oli ajoittain tahmaamista.
        Kaapelimodemi on Thomson 750.

        Täällä Ogelissa iltapäivän nopeudet ihan siedettävät:

        Ping: 13 ms
        Download: 94.94 Mb
        Upload: 4.87 Mb

        Modeemi: Cisco EPC3285


    • S

      Toiminut pari viimeistä kuukautta erityisesti iltaisin todella surkeasti. En varmaan edes jaksa valittaa asiakaspalveluun, vaan pistän liittymän vaihtoon.

    • Tuohtunut silli

      Pätkii, ei toimi. Älä osta.

      • 1+2

        "Pätkii, ei toimi. Älä osta."

        Samaa mieltä. Helsingissä Welhon langattomalla modeemilla syntyy kyllä ihan tarpeeksi nopea yhteys, mutta speedtest.net -sivuston testeillä Welhon liittymän pakettien palaamisprosentti on heikko. Reippaasti yli puolet - jopa 70% paketeista - jää palaamatta.

        Seurauksena liikkuvan kuvan katselu pätkii, ja yhteyttä ei aina edes muodostu. Kannattaa valita jokin muu vaihtoehto.


    • welhosti

      selkeästi paikasta kiinni missä toimii,Haaga 10m liittymä 7s ping ja nopeus stabiili

    • Welho-uskollinen

      Heip höselit. Tässä ketjussahan on sekaisin vuoden 2011 viestit sekä nyt hiljattain kirjoitetut. Ketjun voisi ns. päivittää.... Kokemuksethan muuttuilevat?

      Minulla ollut Welhon langaton laajakaista 2006:sta alkaen ja on toiminut oikein hyvin sekä asiakaspalvelu erittäin hyvää (soittaessa tai Sanomatalon tiskillä). Nyt kuitenkin sen jälkeen kun DNA söi Welhon ja firma näin suureni hirveästi, niin on ollut kaikin tavoin sekavampaa, sorry. Sinä aikana kun DNA:n hallussa kaistani, niin parit täys-poikki-tilanteet on eletty ja soittoa/korjausta tarvittu. - Tämmöinen raportti.

    • Welho on hyvä

      Mulla on kokemusta Welhosta noin viiden vuoden ajalta. Aina silloin tällöin on ollut pientä takkuilua, mutta yleensä ne ovat korjaantuneet muutaman tunnin sisällä. Yks modeemi on mennyt vaihtoon. Palvelu on ollut hyvää ja usein jopa erinomaista.

      • Hyvä on!

        Koko kerrostaloyhtiöön asennettiin Welhon kymmenmegainen laajakaista jokaiseen huoneistoon. Maksu otetaan yhtiövastikkeesta automaattisesti käyttipä liittymää tai ei. Summaa en vielä tiedä.

        Huoneistokohtaisesti nopeutta voi lisätä halutessaan maksua vastaan. Maksan 8,90 euroa 110 megan langattomasta liittymästä. Tosin käytännössä nopeus vaihtelee 48 - 63 megan välillä koneelle ja on tasaisesti noin 9,5 megaa koneelta pois.

        Muita kuluja ei ole. Sain käyttööni langattoman modeemin ilmaiseksi niin pitkäksi aikaa kuin talossa on Welhon laajakaista. Lisäksi minulta poistettiin Welhon ohjelmakortin kuukausivelotus. Ei hassumpaa!


    • Welhoilija.

      "Miten on toiminut, saako hyvää asiakas palvelua, pätkiikö jne=?"

      Ei pätki. Koko kerrostalo Helsingissä on liitetty Welhon laajakaistaan (10 megaa) hintaan noin 10,50 €/kuukausi/huoneisto. Velotetaan yhtiövastikkeessa käyttipä Welhon laajakaistaa tai ei. Lisää nopeutta olen ottanut omaan asuntooni hintaan 8,90 €/kuukausi (110 megaa). Yhteensä siis runsaat 20 euroa kuussa.

      Lisäksi saan Welhon television maksukanavien kortin velotuksetta. Eipä tuo tosin maksaisi kuin vajaat 3 euroa kuussa muutenkaan. Langattomasta modeemista ei veloteta mitään.

      Yhteys on toiminut moitteettomasti eikä ole muutakaan valittamista.

      • DNA:n soittelu

        Minulla ollut Welhon 10 megainen jo vuosia. Taloyhtiömme otti hiljattain kaikille 10 megaisen taloyhtiölaajakaistan joten kuukausilaskuni pieneni ja maksu yhdistettiin yhtiövastikkeeseen.
        Nyt DNA-puhelinmyyjä soittaa puhelimeeni ja kysyy olenko ollut tyytyväinen 10 megaiseeni. Sanon olevani tyytyväinen. DNA-puhelinmyyjä kertoo kuulleensa yhteyden olevan nihkeä. Sanon että ei ole ja osaan tilata itse mitä haluan. DNA-puhelinmyyjä yrittää valehdella lisänopeuden 100 megaiseksi maksavan normaalisti yli kolmekymppiä ja nyt saisi kahdeksalla eurolla. Kysyy tilaanko sitten itse. Miksi tilaisin koska olen tyytyväinen, ainakin nopeuteen. Sanon heihei, suljen puhelimen. Toivottavasti oli viimeinen kerta.


      • Nihkeät soittelijat
        DNA:n soittelu kirjoitti:

        Minulla ollut Welhon 10 megainen jo vuosia. Taloyhtiömme otti hiljattain kaikille 10 megaisen taloyhtiölaajakaistan joten kuukausilaskuni pieneni ja maksu yhdistettiin yhtiövastikkeeseen.
        Nyt DNA-puhelinmyyjä soittaa puhelimeeni ja kysyy olenko ollut tyytyväinen 10 megaiseeni. Sanon olevani tyytyväinen. DNA-puhelinmyyjä kertoo kuulleensa yhteyden olevan nihkeä. Sanon että ei ole ja osaan tilata itse mitä haluan. DNA-puhelinmyyjä yrittää valehdella lisänopeuden 100 megaiseksi maksavan normaalisti yli kolmekymppiä ja nyt saisi kahdeksalla eurolla. Kysyy tilaanko sitten itse. Miksi tilaisin koska olen tyytyväinen, ainakin nopeuteen. Sanon heihei, suljen puhelimen. Toivottavasti oli viimeinen kerta.

        Huvittavaa se on että DNA-Welhon puhelinmyyjä sanoo kuulleensa että heidän 10 -megainen laajakaistansa on nihkeä. Luuri suuhun.


    • Kyllästynytsekundaan

      50M-kaapeli toimisi muuten mutta pätkii ihan peevelisti. Pitikö se toimiva 10M-lopettaa, kele? Onneksi en ottanut mitään 2v-sopimusta vaan irtisanon tämän paskan nyt. Kyllästynyt resetoimaan modeemia uudelleen ja uudelleen. En jaksa kolmatta kertaa enää käydä vaihtamassa sitä uuteen. Mannerheimintiellä piiputtaa. Täytyy antaa mahdollisuus jollekin toiselle toimijalle. Jos ei toimivaa kaapelikaistaa enää nykypäivänä enää saa niin tyydyn puhelimeni toimivaan nettin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9726
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2847
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      170
      2634
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1449
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe