kuinka nopeaa/hitaasti teidän koirien toipuminen on mennyt? ilmenikö ongelmia tms? mietin kun oma koirani leikattiin torstaina ja eilisestä mennyt jo täysillä!!! sitä pitää oikein yrittää toppuutella että hieman leikkiessä hiljentäis.... tiedän että on vaarassa revetä tikit tms., mutta en kai voi pakottaakaan koiraa mitenkään paikoilleen..?? virtaa riittää välillä liiaksikin :) muilla samaa propleemaa..??
kastroinnista toipuminen?
3
211
Vastaukset
- mhxdngrfts
tikkien repeämistä on varottava. harrasta aaivojumppaa koirasi kanssa, sellainen väsyttää.
- hyvin toipui
Meillä oli koira kans hyvin äkkiä liikekannalla leikkauksen jälkeen... Ei koskaan tikin revenneet onneksi mutta kyllä se välillä pelotti että mitenköhän tässä käy. Varmaan isoin ongelma oli se kun koira oli tottunut menemään yöllä nukkumaan eteisen kaappiin missä on liukuovet... ja voi jestas sitä kolinaa ja möykää kun se turhautuneena yritti yöllä sen tötterönsä kanssa ahtautua sinne kaappiin :D
- kaikki ok...
Meilläkin toipui tosi nopeasti ja samallalailla mietin miten vois toppuutella... Ei mitenkään muuten kuin mahdollisimman paljon aivotyötä. Ulkona vasta olikin meno päällä, sielläkin pidettiin koko ajan kauluria että olis hidastanu menoa mutta no way...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32011489- 2174883
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112578- 1621914
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131348Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921228Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401050- 85954