Häpeän tapahtuneita..

PieniTyttövain...

mitähä tähän nyt kirjottais.. en voi sanoa muuta ku että olen jo alistunut häpeän tunteeseen ja tunnen olevani huono ihminen sillä kukaan ei ymmärrä.. kukaan ei tiedä miten paljon häpeän seksuaalisuuttani.. häpeän asioita mitä minulle on tehty.. sukulaiseni käytti minua hyväksi kun olin 12v ja sen jälkeen moni muukin vanhempi mies.. nyt olen 20.. käyn terapiassa mutta en saa tarpeeksi henkistä tukea. mulla on aivan hirvee sisäinen paha olo nyt mut en mä voi näyttää sitä miehelleni kun se on sille liian raskasta.. en nykyään pysty itkemään edes mieheni seurassa.. kunnolla ainakaan. kukaan ei tiedä miten huono olo mulla.. häpeän aivan hirveesti sitä millanen mielenvikainen olen. miksi mulle tehtiin niin.. miksi musta on tullut paha ihminen. välillä tuntuu etten jaksa elää enää. mä en kestä tätä tilannetta.. pääni tuntuu olevan ihan sekaisin enkä ole varma missä vika. mä en vaa jaksa selvitellä omaa päätäni enään.
tuntuu kamalalta etten pysty enää edes omalle miehelleni avautumaan ja hän on aivan neuvoton kun olen kärttynen vähän väliä.. vittuun tällänen akka joutas.
eniten kaipaan nyt ystäviä.. joita ei ole enään. ja enemmän ymmärrystä omalta mieheltäni mut en tiedä voinko vaatia siltä tän enempää kun tiedän että hän tekee parhaansa..

1

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaksa vielä

Ei omia tunteitaan pidä hävetä, ei ainakaan tuollaisia. Sussa ei ole mitään vikaa, niiden jotka on tehneet sulle tuon olon, niiden pitäisi hävetä! Ja miksi sä ajattelet että miehesi ei kestä pahaa oloasi enempää? Ja missä sun ystävät on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      103
      3505
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      197
      2232
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2100
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      37
      1822
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      9
      1649
    6. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      1098
    7. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      5
      840
    8. Mitä sun päässä oikeen liikkui

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      49
      831
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      69
      827
    10. Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.

Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti
      Sinkut
      129
      773
    Aihe