hotellin varaaminen netissä Sultanahmetin alueella

Päpä

Hei! Onko kokemuksia hotellin nettivarauksista Istanbulin Sultanahmetin alueelta? Miten olette saaneet rahanne takaisin, jos olette peruneet varauksen? Onko kaikki mennyt ok?

4

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanna9876

Booking.com
      Ei tarvitse maksaa mitaan ennakkoon vaan kaikki vasta hotellissa. Muistat vaan peruuttaa sen jos et tarvitsekkaan hotellia.
      Tervetuloa İstanbuliin :)

• Päpä

Ok! Great! Näin onkin järkevintä tehdä varmaan. Mä luulen, että katon vaan booking.comista tarjoushinnat ja sitten meilaan hotellille ja varaan huoneen siten. Booking.comista kun varaa, niin pyytävät maksamaan luottokortilla heti.
      Kiitti asiallisesta vastauksesta! Täällä muuten pyörii jotain ihme hyyypiöitä välillä, joille on tärkeeä heittää ns. läppää... uuh... Kai se on jokin vapaan itseilmaisun tarve.

• sanna9876

Ei ne pyyda maksamaan heti vaan haluavat luottokorttivarmistuksen varaukselle. Sitten jos et saavu paikalle etka ole perunut varausta niin ne veloittavat yleensa yhden yön suuruisen peruutusmaksun.

• satunnainen matkaili

juu nyt tarkkana. Suosittelen ehdottomasti käyttämään jotain tunnettua välitysfirmaa - booking.com, tms - koska silloin saat rahasi takaisin. Älä varaa suoraan majapaikasta ainakaan jos se on jokin pienempi, tuntemattomampi, tms. Se kun voi olla jopa niin pieni, ettei mennessäsi näy moista lainkaan...
      No voi olla turhaa pelottelua, mutta netissä on monenlaisia yrittäjiä.

Kyllä minä silti olen 'maksanut' suoraan hotelliinkin ja b@b-majoitukseenkin, mutta vaan siinä tapauksessa, että tekevät vain sen ns varauksen eivätkä siis ota maksua etukäteen. Jo maksettua voi olla hankala saada takaisin, jos suunnitelmiin tulee muutoksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      39
      3695
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      99
      1748
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      136
      1625
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1610
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      97
      1371
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      30
      1276
    7. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      297
      1176
    8. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      57
      1135
    9. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      127
      1031
    10. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      271
      1011
    Aihe