Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Säästöpossut

Säästön-osaaja

Tuli ostettua hienon hieno Säästöpossu Auxxi huutokaupat varastomyynnistä ja täytyy sanoa että, oli kyllä hieno säästöpossu. pieni ja peilaavaa metallia. En olisi koskaan uskonut löytäväni niin jänniä tavaroita huutokauppa laitoksen varastomyynnistä. Seikkailu Auxxin varastomyymälässä oli jännää. siellä oli ison iso halli täynnä tavaraa jotka olivat kaikki myynnissä. suuremmat erät osoitteessa huutokauppa.com sekä yksittäiset tavarat olivat myynnissä varastossa. Voisin laittaa tuon osoitteenkin tänne, oli niin hyvä asiakas palvelukin ja tuli ostettua tosi halvalla.

Auxxi Huutokaupat, Ahjokuja 2, 08500 Lohja, Suomi

Säästöpossut ovat siinä mielessä hieno keksinto että niiden kanssa tulee säästettyä aivan hirveästi rahaa. Itselläni on jo kaksi säästöpossua. Toiseen tulee 1€ ja 2€ kolikot. Se on minun kihlattuni ajokorttia varten. toiseen säästöpossuun laitan sitten kaikki pienemmät kolikot. Ne säästyvät minun ja kihlattuni tulevaa Korgin Live pianoa Kronosta varten. Säästäminen on upeaa! Tuli tosi hyvä olo jäleen tehdä edukkaat kaupat vierailemalla huutokaupassa. onko teillä ollut hienoja kokemuksia säästöpussujen tuomista säästöistä?

Paljon hyviä terveisiä kaikille tosisäästäjille.

PS: Jos pyörii lohjan seudulla ja toivoo ostavansa isoja eriä erinlaisia huutokauppa tavaroita Edullisesti. Suosittelen käymään tuolla Auxxin varastomyymälässä Lohjan Muijalassa. www.Auxxi.com

2

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;-p

      Hyvä että maltoit olla mainostamatta mokomaa romukaupaa.

    • Yksitoistalipasta

      Nyt on niin, että on vuosi 2016 ja minä omistan 11 säästölipas, niistä suurin osa possuja. Säästän pikkukolikot jokaiseen tasan yhtä paljon, joten kuun alussa pyydän pankista muutaman kolikkopötkön ja täytän taas kerran lippaita. Ja haaveilen niiden täyttämisestä, mutta tilillä raha kuitenkin on parempi, tiedän sen, mutta pienet rahat laitan possuun ja muihin lippaisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2287
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe