Säästöpossut

Säästön-osaaja

Tuli ostettua hienon hieno Säästöpossu Auxxi huutokaupat varastomyynnistä ja täytyy sanoa että, oli kyllä hieno säästöpossu. pieni ja peilaavaa metallia. En olisi koskaan uskonut löytäväni niin jänniä tavaroita huutokauppa laitoksen varastomyynnistä. Seikkailu Auxxin varastomyymälässä oli jännää. siellä oli ison iso halli täynnä tavaraa jotka olivat kaikki myynnissä. suuremmat erät osoitteessa huutokauppa.com sekä yksittäiset tavarat olivat myynnissä varastossa. Voisin laittaa tuon osoitteenkin tänne, oli niin hyvä asiakas palvelukin ja tuli ostettua tosi halvalla.

Auxxi Huutokaupat, Ahjokuja 2, 08500 Lohja, Suomi

Säästöpossut ovat siinä mielessä hieno keksinto että niiden kanssa tulee säästettyä aivan hirveästi rahaa. Itselläni on jo kaksi säästöpossua. Toiseen tulee 1€ ja 2€ kolikot. Se on minun kihlattuni ajokorttia varten. toiseen säästöpossuun laitan sitten kaikki pienemmät kolikot. Ne säästyvät minun ja kihlattuni tulevaa Korgin Live pianoa Kronosta varten. Säästäminen on upeaa! Tuli tosi hyvä olo jäleen tehdä edukkaat kaupat vierailemalla huutokaupassa. onko teillä ollut hienoja kokemuksia säästöpussujen tuomista säästöistä?

Paljon hyviä terveisiä kaikille tosisäästäjille.

PS: Jos pyörii lohjan seudulla ja toivoo ostavansa isoja eriä erinlaisia huutokauppa tavaroita Edullisesti. Suosittelen käymään tuolla Auxxin varastomyymälässä Lohjan Muijalassa. www.Auxxi.com

2

547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;-p

Hyvä että maltoit olla mainostamatta mokomaa romukaupaa.

• Yksitoistalipasta

Nyt on niin, että on vuosi 2016 ja minä omistan 11 säästölipas, niistä suurin osa possuja. Säästän pikkukolikot jokaiseen tasan yhtä paljon, joten kuun alussa pyydän pankista muutaman kolikkopötkön ja täytän taas kerran lippaita. Ja haaveilen niiden täyttämisestä, mutta tilillä raha kuitenkin on parempi, tiedän sen, mutta pienet rahat laitan possuun ja muihin lippaisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1702
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      993
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe