Säästöpossut

Säästön-osaaja

Tuli ostettua hienon hieno Säästöpossu Auxxi huutokaupat varastomyynnistä ja täytyy sanoa että, oli kyllä hieno säästöpossu. pieni ja peilaavaa metallia. En olisi koskaan uskonut löytäväni niin jänniä tavaroita huutokauppa laitoksen varastomyynnistä. Seikkailu Auxxin varastomyymälässä oli jännää. siellä oli ison iso halli täynnä tavaraa jotka olivat kaikki myynnissä. suuremmat erät osoitteessa huutokauppa.com sekä yksittäiset tavarat olivat myynnissä varastossa. Voisin laittaa tuon osoitteenkin tänne, oli niin hyvä asiakas palvelukin ja tuli ostettua tosi halvalla.

Auxxi Huutokaupat, Ahjokuja 2, 08500 Lohja, Suomi

Säästöpossut ovat siinä mielessä hieno keksinto että niiden kanssa tulee säästettyä aivan hirveästi rahaa. Itselläni on jo kaksi säästöpossua. Toiseen tulee 1€ ja 2€ kolikot. Se on minun kihlattuni ajokorttia varten. toiseen säästöpossuun laitan sitten kaikki pienemmät kolikot. Ne säästyvät minun ja kihlattuni tulevaa Korgin Live pianoa Kronosta varten. Säästäminen on upeaa! Tuli tosi hyvä olo jäleen tehdä edukkaat kaupat vierailemalla huutokaupassa. onko teillä ollut hienoja kokemuksia säästöpussujen tuomista säästöistä?

Paljon hyviä terveisiä kaikille tosisäästäjille.

PS: Jos pyörii lohjan seudulla ja toivoo ostavansa isoja eriä erinlaisia huutokauppa tavaroita Edullisesti. Suosittelen käymään tuolla Auxxin varastomyymälässä Lohjan Muijalassa. www.Auxxi.com

2

520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;-p

Hyvä että maltoit olla mainostamatta mokomaa romukaupaa.

• Yksitoistalipasta

Nyt on niin, että on vuosi 2016 ja minä omistan 11 säästölipas, niistä suurin osa possuja. Säästän pikkukolikot jokaiseen tasan yhtä paljon, joten kuun alussa pyydän pankista muutaman kolikkopötkön ja täytän taas kerran lippaita. Ja haaveilen niiden täyttämisestä, mutta tilillä raha kuitenkin on parempi, tiedän sen, mutta pienet rahat laitan possuun ja muihin lippaisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      23
      5138
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4587
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      103
      1352
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1330
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      19
      971
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      865
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      813
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      779
    Aihe