POJAN UNELMATYTTÖ ;)

Tää on ollu varmasti monesti esillä, muttei oo osunu silmään... Eli millaisesta tytöstä poika tykkää? Pituutta, luonnetta ja tällasta. Musta välil tuntuu, et en kai oo kauheen iskevä, ku oon n. 167 cm, vihreet silmät, ruskeet hiukset, mis vaaleit raitoi, aika laiha ja urheilulline, utelias, lempee, huumorintajune, kova halaamaa :)) ja tällasta :DD Pojjaat... antaas tulla teiän mielipiteitä unelmatytöistä :)

67

1765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grffffffffffffffffff

      Hyvä ulkonäkö! :D oispa itelläki tollane.

    • hdgdfhj

      semmone joka sais vähä asettumaa ku oon aina vaa hyppiny suhteest toiseen mut missäs päin sä asut iha kivan olone=)

    • kdfusemws636w

      ei ainakaa kiinnostaa mikkää ryyppäävät ja polttelevat lissut

    • tantadamdamdam

      tytön pituudel ei varsinaisesti ole väliä koska on hyvin epätodennäköistä että olisi pidempi kuin minä :D no siis tietty iha perus hyvä ulkonäkö, ite en ainakaan tykkää mistää horahtavan näköisistä ja no ittelläni on sekä musikaalisuutta että urheilullisuutta että tavallaan itselle kelpais joku jolla olis jompaa kumpaa :)

      • laulelevatpojat<3

        musikkalisuus on aivan ihanaa pojalla... Mun poikaystävä iski mut pari vuotta sitten kun laulo ja soitti pianoa mulle- Se oli ihan älyttömän herttasta, ollaan vieläki yhessä


      • pitkä likka

        tytön pituudel ei varsinaisesti ole väliä koska on hyvin epätodennäköistä että olisi pidempi kuin minä :D
        ----------------------------------------------

        minkä pituinen oot? :D sen takia vaan kyselen ku ite oon aika pitkä tyttö :)


    • Kepa_11

      Pitkät hiukset ja hyvä (pieni) perse... Tykkään sporttisista tytöistä (eli viihtyy mielummin verkkareissa kuin farkuissa/vast.)

    • Poittsssususu

      Ite en tykkää kauheen laihoista, koulussa ku kävelee ja näkee tyttöi ajattelee vaan" Tol on anoreksia, Tollaki, Tol myös, voi vitt* kaikil on anoreksia"
      Että sen puoleen.

    • Poika15vuot.

      Semmone minua ehkä hitusen pienempi, mut ei se sama pituus haittaa ;).
      Normaali kroppa, ei mikään super laiha et luulis et on Anoreksia tai jotain, mut ei mikään liian lihavakaan :( sori.
      Luonne (kaikkein tärkein!) ei mikään super pissis joka polttaa ja on koko ajan äänessä (ei sillä etten muka kuuntelis, mut kyl varmaa ymmärrät mitä tarkotan).
      Hiuksil ei mitään välii :)
      Ois hienoo jos tyttö ois semmone lempee ja hellä ihminen :) ja halaaminen on aina kivaa ;)
      Ulkonäkö on aina plussaa vaan :) monet tytöt luulee itseään rumaksi tai liian lihavaksi, mutta harvasti se on totta.

      Mutta, tämmöne ois mun unelma tyttö :) ois ihana...

      • kyselepoisvaa

        Missäs päi asut ; ) ootkos vapail markkinoil?


    • poika17w.

      Aika kivalta kuulostaa :) Ja tarkotatko laihalla niinku oikeesti laihaa vai enemmänki hoikkaa? ite en oikee välitä sellasist jokka on luuta ja nahkaa...

      • kataaaalove62

        Siis tarkotan tolla laihalla sellasta aika peruskokosta, mut ehkä VÄHÄN (ei paljoo) alle ihannepainon :D


    • fsdfsdsdfsdfsdfsdfsd

      Itselläni unelmatyttö olisi sellainen joka uskaltaa olla erillainen, sanoo mielipiteensä, sopeutuu helposti, panostaa suhteeseen, on hiukan lyhyempi kuin minä, yllätyksellinen, ymmärtävä, hyvä huumori, ulkonäöllä ei väliä, ei muita matkiva ja avulias (Vaikkakin itse haluan enemmän olla avuksi hänelle.)

    • sopusuht

      semmoinen joka ei katkea tuulessa ja mahtuu ovesta ulos

    • Beeeeeeeeezz

      Tytöt joista EN pidä ovat: Lukiossa ja ylimielisiä hienostelijoita. Seurustelevat samanlaisten hienostelijapoikien kanssa. Katsovat nenänvartta pitkin, vaikka mun pukeutuminen ei tosiaankaan ole halvimmasta päästä se näkyy myös päällepäin, on vain ujous ongelmana enkä mainosta jos ostan uuden hupparin.
      Vittuilevat jos ei ole facebookia, ryyppäävät ja ilkkuvat paria finniä ja sitä et ei käy baaris.

      Olen käynyt baarissa ja tulen käymään, olen lukios ja en köyhimmästä päästä, mut en ole seurustellut! Tuntuu olevan ongelma useimmille tytöille, jos ei oo muija vieres kaupungil, niin ei kelpaa, mut jos on niin silloin kelpaa.

      Melko tyhmää, oon aika katkeroitunut tytöille, myönnän!

      Meikält on turha odottaa yhtään hymyä!

      • lukiossaitse

        Kyllä mulle ainaki kelpaisit ihan hyvin... Ja oon ihan varma että et ole ainut poika joka ei ole seurustellut. OOn lukiossa mut en tajuu tota hienostelijajuttua... Täytyy sanoo et jos sulla ois vähän parempi asenne luulen että sulla ois paljon tyttöjä ympärillä


      • Lukiolaistyttö93

        Mie ainaskin ymmärrän ton siun pointin mut huomautan et aika moni lukiota käyväkin on oikeastaan mukava, jos ei lasketa tota mainstreamia eli lissuja ja hienostelijoita.

        Kokemuksesta voin sanoa koska käyn myös lukiota ja tunnen monta tyttöä jotka on oikeasti aitoja, yksi seurustelee amiksen toinen ujon lukiolais pojan kanssa.

        Eikä noidenkaan poikien vaatetyyli oo mitään armania, vaan ihan normaali 20e huppari esim. Vaatteissa ei se hinta vaan se kokonaisuus. (siisti, ei resuinen)

        Äläkä turhaan ole katkeroitunut, se voi olla et sun lukiossa vaan on enemmän noit idiootteja. :P


      • lol.

        Lukios oon, en oo kyl kauheen hienostelija :----D Poikaystäväkää ei todellakaa oo mikää hienostopoika :D KETÄÄN ei saa kattoo sillee nenänvartta pitki, ottaa päähä ko sellasii muijíi ja jätkii kävelee vastaa >:((


    • mistäpäinoot?

      Voi että kuulostat tosi ihanalta! Mut oot aika lyhyt... no ehkä sä siitä kasvat vielä ;D

    • poika vm92,..,

      Aito blondi, ei käyttäs hirveesti meikkiä, jotain 165-175 cm pitkä, normaali painonen, kasvoista vähä semmosen maalaistytön näkönen.

      Ja luonne sais olla semmonen, että ois ehdottoman uskollinen mulle koska mäki oisin sille, huumorintajua pitää olla muuten ei munkaa pärjää, pitää olla myös vähä topakka niin saa pysyyn mut kurissa:D, mutta turhan nalkuttaja ei ole hyvä, puhelias pitää olla myös koska ite en kovin ole niin hiljaselle ei sovi toinen hiljanen, Jooooo joku tommonen se äkkiseltään mulle tulis olla.

    • mieshän minä olen

      "167 cm, vihreet silmät, ruskeet hiukset, mis vaaleit raitoi, aika laiha ja urheilulline, utelias, lempee, huumorintajune, kova halaamaa :)) ja"


      -Liian lyhyt, eli pullukka.
      -Siniset silmät tai ruskeat on sexymmät
      -Raidat tekee oudon näkösen, mieluummin yksiväriset hiukset parempi
      -Laiha et ole tolla pituudella vaan lievä läski

      vieläkö haluut kehua itteäs ?

      • nyrkkiä naamaan!

        "Vittuilevat jos ei ole facebookia, ryyppäävät ja ilkkuvat paria finniä ja sitä et ei käy baaris."


        Lyö turpaan semmoisia huoria.


      • lol.

        Mä oon hiema alipainone 17 v tyttö ja pituutta on 160 cm. JUMALAUTA äijä ei kaikki lyhyet oo pullukoita, ilman kuvaa et rupee vittuilee tollee. :< Mul on siniset silmät ja ruskeet hiukset, ja tollane saatanan vittuilu ulkonäöstään epävarmal muijal ei oo ollenkaa reiluu.mulkku.


      • lol.
        lol. kirjoitti:

        Mä oon hiema alipainone 17 v tyttö ja pituutta on 160 cm. JUMALAUTA äijä ei kaikki lyhyet oo pullukoita, ilman kuvaa et rupee vittuilee tollee. :< Mul on siniset silmät ja ruskeet hiukset, ja tollane saatanan vittuilu ulkonäöstään epävarmal muijal ei oo ollenkaa reiluu.mulkku.

        epävarmalla siis tarkotin alottajaa, en itseäni :)) olen painooni ja pituuteeni erittäin tyytyväinen :))


    • suoraa puhetta

      tyttönä sanoisin et ei sen jätköän tarvi hirveen tälläytyvä olla.tietenki et hieman ulkonäöstään huolehtii et suihkus käy ainaki jokatoine päivä.ujot pojat on mun mieleen semmoset on säälittävii jotka vaan lesottaa ja yrittää olla jtn saatana koviksii.ketä semmone kiinnostaa? eij ktn joitai lissui ehkä.miehen pitää olla pitkä ja suht hoikkaki voimaaki pitää olla :)rehellinen,uskollinen (siks ton mainitsin koska näyttää olevan nykymaailmassa vähän hukassa toi käsite) ja että tykkää paljon paljon panna :D

    • khdgdk

      Olet sitten aika lyhyt mieheksi.

      • öljgjfgd

        ai oletki tyttö. Kannattaa laskea se nokka taivaasta ettei huku.


      • k5??
        öljgjfgd kirjoitti:

        ai oletki tyttö. Kannattaa laskea se nokka taivaasta ettei huku.

        ja sinä voisit vähän aikuistua :))


    • sofia1234

      Ois tosiaan kiva tietää minkälaisista tytöistä pojat tykkää. :)

      Itse olen 17-vuotias, mutten ole ikinä seurustellut, suurinta mitä olen tehnyt on kun pidin poikaa kädestä kiinni yläasteen liikunnan paritanssi osuudessa. :D
      Olen melko ujo ja en osaa lähestyä poikia, sanat menee ihan sekaisin ja punastun ja lopulta vain katoan paikalta..
      Olen omasta mielestäni ihan kivan näköinen; 166cm, hoikka, ruskeat pitkät hiukset, hyvä iho ja ihan kiva tyylikin.
      Välillä vaan tuntuu että pojat pyörii vain polttavien ja juovien pissisten perässä. :(

      • marks44

        joo ei ne kaikki pojat pyöri juoppojen perässä mutta semmosta ujoa sakkia usein ne loput ja näyttää ettei nii olis kovinkaa kiinnostuneit..


    • kivapoiika

      nah itseä ei yhtään kiinnosta semmoset esittävät juojat/polttajat. Mä ainakin poikana oon melko ujo ja tiedän että monet muutkin on. Eli usein nämä pissiksien kanssa hengailevat on niitä samanhenkisiä heidän kanssaan. Sofi toi ulkonäkö kuulosti imo ihan hyvältä ja ketjun aloittajan myös :)

    • nuori äiti

      näin kokemuksen sanalla voin sanoa että poika kun kasvaa mieheksi eikä enään etsi tyttöystävää/naista ulkonäön perusteella niin silloin etsitään luonteen perusteella ja sehän on se tärkein jos meinaa toisen kanssa loppuelämän olla! :) oma ulkonäköni on omasta mielestäni ei mikään hyvä mutta kauneus on katsojan silmissä ja uskon että tuo ukko tossa on sokea! :D no en voi väittää olevani fiksu mutta yllä minulla on perhe! :) enkä ole itse kuin 165cm ja yläasteella olin 98kg painava eli reippaasti lihava mutta hei minulla on mies. ja sellainen joka rakastaa! että älkää tytöt siihen ulkonäköön niin hermoilko! olkaa omia itsejänne! niin sen toisen löytää rinnalleen! samoin pojat! kauneus on katsojan silmissä ja pintaa syvemmällä voi olla jotain parempaa kuin pinnalla. ja pohjastahan ne aarteetkin löytyy! :)

    • tyttövaaan

      Mäki laitan sitte kuvauksen itsestäni, vastatkaa pliis joku. :)

      Eli oon n. 170cm pitkä ja painan about 53 kiloo. Eli oon suht koht hoikka. Harrastan korista ja tykkään laulaa ja monet on kehunu, että mulla on hyvä ääni. Mulla on pitkät kullanväriset hiukset ja aika isot siniset silmät. Meikkaan jonkun verran, mutten mitään hirveitä sotamaalauksia. Vaatteina yleensä pillifarkut, joku perus huppari ja toppi. Löysiä vaatteita en tykkää käyttää. Oon aika puhelias, mutta osaan ja tykkään kuunnellakki. Musta on ihanaa jutella puhelimessa myöhään yöhön ja istua sohvalla halailemassa. :)

    • jkupoika,.

      turha sun on olla huolissasi minkään ulkonäön suhteen, jos edes olet. Kuulostat ihan kivalta :)

    • IhanMukavaTyttö

      Pitää kai sitten itekki kuvailla :) .. Juu eli olen 162cm, n.50kg, pitkät tummat hiukset, luulen että ihan ok näköinenkin. Melko sosiaalinen ja helposti lähestyttävä ja tulen yleensä kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeen, olen myös luotettava joten kaverit ja ystävät ovat voineet kertoa pahimmatkin salaisuutensa pelkäämättä että olen heti niitä juaruamassa eteenpäin. Myönnän käyväni paljon baareissa, mutta lähinnä kylläkin sen takia, että vietän aikaa kavereideni kanssa ja tykkään tanssia siellä eli en vedä päätä täyteen ja konttaa kotiin. Mitä tulee mehien suhteen niin tykkään, jos mies saa minut tuntemaan itseni hänelle tärkeäksi. Ja mää olen myös niitä jotka tykkäävät halailla paljon! :)
      Kai siinä tuli pääpiirteet :D

    • joku ihme hyyppä

      Mä voisin myös hieman kuvailla... Olen noin 162cm, noin 47kg, mulla on pitkät blondit hiukset. mun blondiudesta (ompa hankala sana) huomaa heti että en ole mikään nero, eli ihan aito blondi joka on välillä vähän höperö ja saattaa tehdä jopa välillä jotakin hölmöäkin. Oon aika sosiaalinen, kaikkien kanssa toimeen tuleva, urheilullinen, rento, luotettava ja musikaalinen.
      Harrastan laulamista, pianon soittoa (oikeastaan opettelen vasta) ja ajattelin aloittaa nyt keväällä yleisurheilun. Harrastin ratsastusta mutta lopetin sen noin kaksiviikkoa sitten. Joo ja en meikkaa ollenkaan lukuun ottamatta juhlia tai kaupungille lähtöä.

    • Pituudel ei oo välii, täytyy olla rehellinen ja aito, huumorintajunen ja tietty kannattaa olla sellanen ettei polta tai ryyppää :)

    • tw<t3WT6

      mvkdajHioujhouhjo jk odsjgoiev jmvoaödjmj kfpsak

    • masentunuttyttö<3

      Ihan kivasti eräillä laskee mieliala näissä... Tarkotuksella oli pakko kattoo, mikä poikia kiinnostaa tytöissä ja mie voin sanoo ett oon pettyny.

      ULKONÄKÖ. Mitä saatanan väliä sillä on? Ratkaseeko se muka lopulta luonteen? "Ai kato oot ruma. Sitte varmaa sie oot iha pska luonteeltakin." Noin se menee oikeesti ihan_jokaisessa_pojassa. Ulkonäköulkonäköulkonäkö. Kaikki pyörii sen ympärillä.

      Ja vielä ihmetellää, miks moni tyttö masentuu ja jotkut tekee viel itsemurhan...

      • smind

        no ei suomi24 kirjotuksii kannata kovinkaan tosissaan ottaa...
        mut tietyst hyvä ulkonäkö auttaa saaman huomioo mut kyl semmone suhde kariutuu jos on muuten paskaluonne


    • biancccca

      Ärsyttää ku kaikki vaa haukkuu kaikkia ketkä polttaa ja juo et ne on jotai hemmetin lissui!!!! Mie poltan ja oon häpeissäni siitä mutta en pääse eroon, koska oon iha luuseri enkä yritä tarpeeks. Mie juon silloin tällöin ja siitä oon ylpee, koska en juo itseäni ikinä kauheaan känniin, vaan pysyn siinä mukavuus alueella. Ja nuorena on juuri oikea aika kokeilla kaikkea tyhmää. EN ole lissu vaan mie olen mukava, luotettava, ystävällinen ja avoin typykkä. Juttu onkin siinä ulkonäössä, miksi seurustelen aina kusipäiden kanssa: olen hoikka, mutta aika rintava. Alapäällään ajattelevat pojat juoksee aina tissien perässä ja harmittaa tämmönen. Kukaan ujomman puoleinen poika ei uskalla miulle edes puhuu ku ne luulee et miuta kiinnostaa vaa bodarit ja häntäheikit. Ärgh!

      • trolli_metsästäjä

        haista vittu trolli


    • TrueManWithTrueHeart

      unelmieni tyttö:

      sellai joka on sydämellinen... sydämen ihminen... herkkä... valoisa... aito... suloinen... kaunis... rakkaudellinen niin että se kauneus huokuu sisältä ulos... se näkyy silmistä ja koko olemuksesta... :D mun unelmieni tyttö on löytänyt sisäisen kauneuden, levon ja rauhan Jumalan yhteydessä ja rakkaudessa.... se sisäinen rauha on mun mielestä ihan mega-kaunista! samoin kuin se että sydän on puhdas, herkkä ja aito aivan pienellä lapsella!!! :D Jumala on kaiken rakkauden ja armon ja suloisuuden ja kauneuden alku ja lähde!!!

      ...Kun unelmatyttö löytää Jumalan, niin silloin jotain kallista löytyy myös hänen omassa sydämessään!!! Sillon kun nainen saa kirkkaasti tulla uskoon (Jeesukseen) ja kokea anteeksiannon ja rakkauden niin SILLOIN hän puhkee oikeesti kukkaan!! :D ...ja jos hän joka päivä pysyy lähellä Jeesusta ja antaa Hänen kastella sitä kukkaa rakkaudella ja hellyydellä, niin kukka senkun kaunistuu!!! >> tässä on ikuisen kauneuden salaisuus!!!

      (...ihan tavallinenkin kauneinkin kukka tarvii mm hyvän maaperän, auringon paistetta ja vettä että sen kauneus voi loistaa eikä se ala näyttää onnettomalta... ...samoin uskon että unelmatyttö tarvii paljon todellista rakkautta PALJON osakseen jotta hänen kauneutensa voi loistaa!!! :)

      mun unelma tyttö on siis sellainen joka on ennenkaikkea sisältä kaunis...silloin ulkoinenkin kauneus osaa aina yllättää!!

      tässä jotain sydämen kauniita ominaisuuksia: "Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, kärsivällisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, lempeys ja itsehillintä." (Raamattu)

      -Jaakko

    • Sport&musicgirl

      Okkei, vois ittekki kuvailla niin saa sanoo millaselta vaikutan :D eli oon sweetsixteen ja 172cm pitkä ja hoikka tyyppi jota ei ilman huumorintajua kestä :D ja pelaan futista ja lentistä ja soitan bassoa ja laulelen, mulla on ruskeet hiukset ja ruskeevihreet silmät, oon sosiaalinen ja puhelias ja iloinen elämänmyönteinen avoin tyyppi enkä käytä alkoholia enkä tupakoi ja muhun uppoaa hauskat ja lempeät pojat jos teillä siis kiinnostaa, oon vapaa :D

    • Asia_fan_boy_1991

      Aasialaiset ja latinot kelpaa, ei suomalaiset. Jospa perustelisinki täs samal miksei suomalaisii... Syy ei oo se etten pitäs suomalaisist mut pidän enemmä ulkomaisist ihmisist. Aasialaiset vaa kiinnostaa enemmä. Ne vaikuttaa lähes aina jotenki vaa nii ystävällisilt ja valosilt. Yks merkittävimmist syist kuitenki o erityisen suuri kiinnostus Kaakkois- ja Itä-Aasian maita kohtaan. Aasialaiset o kaikin puolin kauniita. Se ny tosin riippuu näkökulmasta. Luonnostaa suorat mustat hiukset, kauniit ruskeet silmät ja usein aika lyhyitä. En itekää oo mikää erityisen pitkä, joten siks lyhyt o ehottomast parempi. Iha normaalikokonen o hyvä. Tupakointi o aina iso miinus mut ei se ny loppujen lopuks haittaa nii paljo vaik en itekää polttele. Mul toi ikähaarukka o 17-22v ku oon ite vast 19v. Sit toisaalt mua ei haittais vaik ois uskovainenki vaik en ite oo. Luonteel ei ny oo paljoo välii mut en kaipaa sellasii jotka o valittamas joka asiast. Ilosuus, itsevarmuus, luotettavuus ja ehk vähä puhelias (ku iteki oon) o sellasii luonteen piirteit mitä toivosin. Sit lisätäänpä viel jtn. Plussaa o mikäli pukeutuu trendikkäästi ja kiinnittää paljo huomiota ulkonäköönsä kuha ei oo pinnallinen. Hyvä vaa jos jaksaa klubeil pyörii iltasi ees joskus. Musikaalisuus ei haittaa yhtää, sillä soitan iteki about 5 eri soitinta mut en mtn niist hirvee hyvi. Lisäks laulan mut en hirvee hyvi. Eihä noi mtn pakollisii juttui oo mut plussaa ofc. Kuitenki yks ehoton vaatimus mist en periks anna o se et asuu lähel Stadii tai Stadis. En ite asu Stadis viel mut asuin siel suurimman osan lapsuudestani joten tuttu mesta. Kuitenki aika lähel Espoota iteki asun. Takas muutan heti kuha vaa jonku asunnon saan sielt. Eiköhä tos ollu kaikki. :)

    • Emmily Strange

      Hrrrr... nyt alko pelottamaan... Ootko ihan varma ettet oo minä? Toi sun kuvaus vastaa mua ihan täysin (paitsi urheilullisuus)... Mistä päin oot?

    • osiufhgufrda

      Unelmatyttö on nörttityttö

    • asdadasd

      Hyvät tissit , seksihaluinen ,vitun hyvännäköinen , ja tietenkin hyvä luonne sopivan kokone ei liian lihava eikä laiha kiitos

    • !True!

      Kelpaako suhkoht urheillullinen tyttö, vihreet silmät, punaset hiukset, 170cm 70 kg pituus ja paino? TyQQäää halata&olla kavereitten kaa, ja porukoitten kaa, mukava perhe.. !!Pojat muute: ! tytöt tykkää ku pojat laulaa ja soittaaa!, mun "kamupoika" soittaaa ja se on söpö tytöt tykkää siitä ku se on hyvä soittaa.. Mut oonko liian pitkä 13-16 oon melkei kaikkiii mun ikäsii pitempi? Ja oon tosi ystävälline mul ei oo kauheest kamui, mut kelpaanko kellekää vaa tämmösenä ku välil ei voi ees aatella olevansa oma ittesä?

    • ujoooo..

      Entäs minää kun oon toosi ujo tyttö ja oon 164 cm pitkä ja 52 kg. Ruskeet isot silmät ja ruskeet emohtavat hiukset. Musta ois ihanaa jos ois joku jätkä jota halailla ja pitää kädestä < 3

    • :P

      kisatiukka -97 MAISTUU !! XD

    • Heltsi93

      Hieman itseä lyhempi ja max. 2 vuotta nuorempi. (oon ite 17 mut 93 syntyny)
      Mielellään ruskeat hiukset ja silmien värillä ei väliä.
      Laihahko mut pitää olla hieman jotain mistä ottaa kiinni ;)
      Pukeutumisella ei sinänsä kauheana väliä mut naisellisuutta pitää olla ja meikkiä saa löytyä kunhan sitä ei tarvi maalinpoistoaineilla poistaa :D
      Luonne saisi olla semmoinen että on hieman utelias ja söpösti hieman ujo mutta tajuaa mitä ei kannata ja kannattaa kokeilla :) Hieman saa myös olla tuhma ;)
      Mielellään savuton mutta juominen ei sinänsä haittaa jos sitä osaa kontrolloida :D Huumeet ja lääkkeet on mulle ainakin semmoinen asia jota en hyväksy tippaakaan =/
      Ja sit tyttö saa lässyttää mut sen pitää kestää sitä että poikakin sitä tekee :D
      Eikai sitä enempää keksi :D aika perus tämäki mut np :D

    • nöindemenee

      En itse osaa sanoa mimmoisesta tytöstä tykkään ellen tutustu häneen. Vaikea sanoa oletko iskevä , koska en tiedä minkä näköinen olet.

    • blaaaaaaaah. =_____=

      Oon 173/51, sirorakenteinen ja hoikka. Harrastan lenkkeilyä päivittäin, ja huolehdin tietenkin hygieniastani. Mutta siinäpä se onkin, kun kasvoni ei ole täydelliset niin kuin kaikilla ihkuilla pissiksillä. En voi sanoa että olisin ruma, mutten kauniskaan. Nätti? Ehkä.
      Luonteeltani olen mielestäni ihan mukava. Huumorintajuinen, hieman outo (x3) ja fiksukin... Joskus. 0w0 Miksi en kelpaa? Mikä siinä mättää?

    • PSOOSDIKSKDJD

      Ite oon n.170/63 :) Ruskeet simmut ja ruskeet Keskipitkät hiukset,Meikkiä en käytä paljoo,vähän meikkivoidetta,Ripsarii ja huulirasvaa :)) Harrastan Cheerlidingiä,ratsastusta ja pelaan pesistä kavereitten kanssa välillä :) Mulla on aikamoinen luonne,Tykkään komennella kaikkia ja muutenki sellane vähä AD/HD:Mainen :DD
      Huumoritajuu löytyy aikas paljon heitän välil sellassii läppii et joku kavereistani voi suuttua/loukkaantua :D uusia ihmisiä testailen aluks Mut kyl se siit ku tutustun paremmi :) en jaks kirjottaa enempää :DD

    • poikaaaaaaaa18

      UJOOOO..., ootko mistäpäin? :) musta sun ulkonäkö vaikuttaa mukavalta ja sitä on luonnekin varmasti, oon 170cm poika, 18v ja urheilullinen. Oon myös aika ujo, mutta mitäpäs tuosta :)

    • Unelmaako vain?

      Ominaisuuksia, joita itse arvostaisin tytöissä:
      - ei polta
      - ei juo (ei nyt tarvitse täysin absolutisti olla mutta ei mitään kännäilyä tai tissuttelua)
      - ainakin jokseenkin urheilullinen, ja pitää luonnossa liikkumisesta
      - luonnonkauneus (tajuaa että myös ilman meikkiä voi olla kaunis, IHAN OIKEASTI)
      - fiksu (ei tarkoita välttämättä koulumenestystä, vaan tervettä järkeä)
      - henkinen kypsyys: osaa jutella asioista myös vakavasti, eikä vain pinnallisesti hihitellen. (Ikä ei sano suoraan henkistä kypsyyttä, vaikkakin usein kulkee käsi kädessä. En ehkä 18 ikäisenä vielä pidä yli kaksi vuotta nuorempiani kovin kypsinä mutta yleensä yläasteen jälkeen ajatuksenjuoksu on kehittynyt niin että voidaan puhua jo nuoresta, eikä enää tavallisesta murrosikäisestä, jonka henkinen elämä on aikamoista myllerrystä)
      - ymmärtäväinen luonne: hyväksyy minut ja muut sellaisina kuin olemme
      - positiivinen
      - jne...

      Omaa listaani, kuten monen muunkin, voisi halutessaan jatkaa loputtomiin mutta täytyy pitää mielessä, ettei aivan täydellistä unelmatyttöä(/poikaa) ole olemassa.
      Minuakin on useasti sanottu täydelliseksi unelmapojaksi, mutta kukaan tyttö ei silti minua ole loppujen lopuksi rakastanut.
      Kummallista kyllä, ainoan kerran kun olen seurustellut, entinen (unelma)tyttöystäväni kehui minua eron hetkellä unelmamieheksi, muttei osannut kuitenkaan sanoa syytä eroon (siis hän jätti minut).
      Sellaista se elämä on... Unelmissa voi rakastaa unelmatyyppiään mutta todellinen rakkaus ja todelliset unelmat ovatkin jotain muuta.

      Onnea jokaiselle oikean unelmakumppaninsa hakuun :)

    • :D <3

      Kerron itestäni ja kertokaa mätä mieltä ootte musta pojat ;)

    • Jontsu17v

      Tyttö joka ei polta mut joskus voi ottaa drinkin. Huumorintajunen, viisas (ei mikää vitun lissu bimbo), kaunis, ei mikään anoreksia eikä liian puudeli.

    • aaaaawww

      Mistä te kaikki ihanat kundit ootte, kun mulle on osunu aina ne ikävät, joille minä en kelpaa.. );

      • potari

        Täällä.

        Tosin sinä et kelpaa minulle.


    • poika 14

      ainakin pitääs olla bikinit,legginsit,ei tunikkaa peppuun asti

    • liianlyhyt

      oon vaan 151 ja normaalipainoinen 16-vuotias tyttö. Kavereitten seurassa oon tosi puhelias ja mulla on aika paljon kavereita, mutta vieraille voin olla aika ujo. Mulla on pitkät ruskeeks värjätyt hiukset (oma väri on joku outo ruskee) ja hyvä iho, joten en meikkaa muuta kun laitan ripsaria. Huolehdin hyvin hygieniastani. En polta enkä juo. Tuntuu, että kukaan poika ei kiinnostu musta koska oon näin lyhyt, vaikka mulla on ihan kiva luonne ja en oo mikään ruma.

    • ainaki ig:en perusteel sä oisit unelma;)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      637
      4708
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3519
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      154
      3221
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2479
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2329
    6. 252
      1877
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1467
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      97
      1354
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1349
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe