puolueen puoluekokous?
Kohta on meinaan puheenjohtajan paikka haussa.
Tuo nykyinen sarjakuvahahmo pitää vaihtaa sellaiseksi, ettei mielipiteet vaihdu ihan joka päivä.
Milloin on PerusS
4
101
Vastaukset
- pena posiolta
olet ihan asiakses ottanut ja käynyt kirjoittelemassa tämän saman viestin joka sivulle,kuulehan kloppi jos et vielä ole ymmärtänyt.PERUS SUOMALAISET TULOO ja siihen te luuserit ette mahda mittään.
- on se nähty
Perussuomalaiset tulee! Se on selvä. Vanhat puolueet ovat aina kaikesta samaa mieltä. Pienet piirit pyörii. Mikään ei muutu. Tulokset on nähty. Ei hyvä!
- On nähty juu
Nyt on myös vanha puolue PerusS samaa mieltä Kreikan tukemisesta, kaikki alkaa käydä kuin vihreille ydinvoimaäänestyksessä. Ei tullut vitsejä enää vaalikeskustelussa. Tulokset on nähty. Etukäteen.
- näin ennenkin
PerSujen kannatus on piikki. Kannatus syttyy ja sammuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047225- 1722249
- 1131778
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021145Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2671029