Olen ollut yhteydessä saunalahden tukeen, maksulliseen alihankkijaan jolta sain ohjeet zte mf668 tikun asentamisesta macciin 10.6. ohjelma jonka pitäisi toimia macissä, ei löydä koko usb tikkua. saunalahti tuttuun tyyliinsä irtisanoo vastuunsa tuon hölmön alihankkijansa harteille, ja on aika vaikea saada toimimaan tätä 3g tikkua lainkaan, puhelimessa sanovat että ellei toimi ei voi mitään. Kyllä pitää pikkusen torua suomen lainsäätäjiä, kun päästävät tälläisiä räkänokkia markkinoille keskeneräisin tuottein!!! Mitä siis pitäisi tehdä, kyllähän tuotteen pitää toimia, josta vieläpä maksaa rahaa joka kuukausi? Nyt ongelma ollut päällä jo 3kk, adsl toimii kyllä, mutta tuo 3g tikku ei inahdakaan, paitsi pöytäkoneessa jossa se adsl on jo...ja se on vanha winkkari pöytäkone, paskaakos minä 3g:llä pöytäkoneessa?
pari kysymystä aiheesta, ja ihan mielenkiinnosta informoin mahdollisia tuleviakin saunalahden asiakkaita ;
1. onko operaattorilla velvollisuutta maksuttomaan tukeen?
- ellei ole niin miksei?
2. onko asiakkaalla mahdollisuus vaihtaa toimimaton tuote ja vaatia toimivaa tilalle?
- ellei niin missä on kuluttajasuojaksi kehuttu laki?
3. montako kuukautta operaattori/palveluntarjoaja voi pompotella asiakasta maksulliseen alihankkijansa numeroon että heidän pitää ottaa vastuu tuotteistansa?
- ellei vastuuta ole, miksi näitä muovileluja saa edes suomessa myydä?
terveisiä saunalahden väelle! Omalla nimimerkillä T : pnieminen74
FULLSPEED ADSL + 3G TIKKU
pnieminen74
1
138
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1586967Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334063Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142102- 621936
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1941447Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947