Olen ollut yhteydessä saunalahden tukeen, maksulliseen alihankkijaan jolta sain ohjeet zte mf668 tikun asentamisesta macciin 10.6. ohjelma jonka pitäisi toimia macissä, ei löydä koko usb tikkua. saunalahti tuttuun tyyliinsä irtisanoo vastuunsa tuon hölmön alihankkijansa harteille, ja on aika vaikea saada toimimaan tätä 3g tikkua lainkaan, puhelimessa sanovat että ellei toimi ei voi mitään. Kyllä pitää pikkusen torua suomen lainsäätäjiä, kun päästävät tälläisiä räkänokkia markkinoille keskeneräisin tuottein!!! Mitä siis pitäisi tehdä, kyllähän tuotteen pitää toimia, josta vieläpä maksaa rahaa joka kuukausi? Nyt ongelma ollut päällä jo 3kk, adsl toimii kyllä, mutta tuo 3g tikku ei inahdakaan, paitsi pöytäkoneessa jossa se adsl on jo...ja se on vanha winkkari pöytäkone, paskaakos minä 3g:llä pöytäkoneessa?
pari kysymystä aiheesta, ja ihan mielenkiinnosta informoin mahdollisia tuleviakin saunalahden asiakkaita ;
1. onko operaattorilla velvollisuutta maksuttomaan tukeen?
- ellei ole niin miksei?
2. onko asiakkaalla mahdollisuus vaihtaa toimimaton tuote ja vaatia toimivaa tilalle?
- ellei niin missä on kuluttajasuojaksi kehuttu laki?
3. montako kuukautta operaattori/palveluntarjoaja voi pompotella asiakasta maksulliseen alihankkijansa numeroon että heidän pitää ottaa vastuu tuotteistansa?
- ellei vastuuta ole, miksi näitä muovileluja saa edes suomessa myydä?
terveisiä saunalahden väelle! Omalla nimimerkillä T : pnieminen74
FULLSPEED ADSL + 3G TIKKU
pnieminen74
1
151
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk883678Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921949Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871773- 1441632
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478- 1621473
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981453Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671402Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861287