Täydellinen murha

murhanhimo

Murhan suunnittelu ei kuulemma Suomessa ole rikos.

Miten suunnittelisit täydellisen murhan?

61

3646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lottamari<3

      En mitenkään, kun ketään murhaamalla ei omat ongelmat poistu. Syy miksi joku pitäisi murhata on omassa päässä. Maailmassa ei yhdelläkään murhalla ole ongelmia poistettu.

      Miksi kysyt tuollaista? Eihän mikään suunnittelu ole kiellettyä tai rikos, miksi siis murhakaan, koska eihän siinä vielä toteuteta mitään. Sama kuin suunnittelisi syövänsä, mutta ei syö ja siksi nälkä jää ja maha ei täyty.

      • murhanhimo

        Kysyin koska omat fantasiat ovat ihan erilaisia, mutta tiedän että joillain on niitä murha -ajatuksiakin, ei niistä tosiaankaan kerrota kenellekään tai sitten erittäin tarkoin valituille ja harvoille. Noh, tää oli vaan tällainen heitto, ei kannata niin vakavasti ottaa :)


    • M.B.

      Hiljaa ja kertomatta kellekään :DDD Eihän se olisi täydellinen, jos täällä ensin kävisin levittelemässä tietoa aikeistani ja ajatuksistani. Onneksi ei tee mieli murhata ketään, niin ei ole ongelmia tuollaisen pohtimisessa.

      http://www.youtube.com/watch?v=rQJasESEh44

    • lottamari<3

      Niin, tai sitten kerroit jo miten olet aikeissa heittää myrkkyä vähän narskun ruoan joukkoon :D

      Taitaa kellarissa olla jo myrkkysienikeitos muhimassa ;)))

      http://www.youtube.com/watch?v=9joqPp3peLg

      Myrkylliset ajatukset ne vasta tappavia onkin :)

      • M.B.

      • M.B.
        M.B. kirjoitti:

        Eiei, en keittele mitään ;) Mulla on paljon hienovaraisemmat hengenpoisottomenetelmät...

        http://www.youtube.com/watch?v=iqazgesuUpk

        Ja murhatulla elämä alkaa vasta kuoppabileiden jälkeen ...

        http://www.youtube.com/watch?v=XLILkKsrJMU

        Parempi antaa elää ja kärsiä :)


    • Viha, kostonhalu... kaikki ovat tunteita ja ruoskaniskuja jotka lopulta tuhoavat niiden kokijan.
      Itse, kauhunsekaisissa tunteissa erotessani ensimmäisestä kumppanistani, suunnittelin jossain vaiheessa väkivaltaisiakin tekoja. Se oli turhautumisen, väsymyksen ja pelon tuomaa.
      Näin jo silmissäni kuinka sen teen ja joskus jopa suunnittelinkin sitä.
      Onneksi pääsin irti vihastani ja sain loppujen lopuksi koko kokemuksesta vain voimia.

    • lottamari<3

      Ehkä miehille tuollainen agressiivinen murhanhimoinen ajattelu on luonnostaan yleisempää kuin naisille. Miehet voivat vihanvimmasaan helpommin hautoa ja suunnitella jopa murhaamista, kun taas naiset miettivät toisenlaista kostoa jossa pelin henki kostotoimenpiteenä on pikemminkin henkinen nujertaminen...

      • Mistäs sitä tietää mitä ihmisten päässä liikkuu ;) ?
        Se on vain eriasia mikä toteutuu sitten käytännössä.

        Mutta...se oli tilanne joka meni nopeasti ohi vuoden kestäneen vainoamisen jälkeen. Se siittä.
        Henkisesti jouduinkin sitten nujertamaan : manipuloimalla ja jopa huijaamalla saamaan kuriin, ajamaan pois alueelta ja väsyttämään.


      • A

        > Miten suunnittelisit täydellisen murhan?

        Yhteiskunnallisin perustein. Silloinkin väkivaltaa tulee käyttää vain ääritilanteissa ja murhaa aniharvoin, poikkeustilan tai sotatilan vallitessa. Helposti ymmärrettävä vaikkakin hiukan kulunut esimerkki tällaiseen kysymykseen on esimerkiksi Adolf Hitlerin salamurha.

        Väkivallan ei tule koskaan keskittyä läheisiin ihmissuhteisiin eikä oman henkilökohtaisen elämänsä parantamiseen eikä omien yllykkeidensä toteuttamiseen, ettei se olisi halvan ja turhan tuntuista, voimiensa haaskuuta.


    • j.o.k.u.

      No tietenkin odottaisin ensin yötä...
      Ettei tämä etukäteen valittu kohteeni näe lähestymistäni...Vaatetuksen olisin suunnitellut tietenkin hyvin mielessäni.
      Laittaisin paksut, mustat hanskat käsiini, tumman hupun syvälle päähän...Ja kun aika olisi mielestäni oikea tarttuisin seinällä riippuvaan pitkävartiseen työkaluun...
      Pakoreitti olisi valmiiksi mietittynä...Taskussa sumutinpullossa ainetta mahdollisten ohikulkijoiden tainnuttamiseksi...Hiippailisin puskissa, varoen aiheuttamasta ylimääräistä meteliä...
      Kun saapuisin uhrin asumuksen luokse, tarkastaisin ensin, että kaikki on varmasti mukana ja että huppu peittää varmasti kasvot...
      Katsoisin ympärilleni näkyykö liikettä missään...
      Lähestyisin niin hiljaa, kuin vain pystyisin, ja ennen kuin uhri ehtii käydä vastahyökkäykseen, kärpäslätkä heilahtaa ja: LÄPS!
      Olikin prkl:n ärsyttävä ampiainen!

      Ja sitten vain kiireesti karkuun...Ja suhaus hyönteismyrkkyä perään.


      http://www.youtube.com/watch?v=Yi6baNxWiao&feature=related

      • Ei ei j.o.k.u... tulee liikaa roiskeita ja sotkua eikä välttämättä lähde ekasta iskusta jos menee ohi tai ei osu kunnolla. meteliäkin saattaa tulla.
        Muuten pitäisin saman vaatetuksen ja tilanteen mutta olisin snaipperina=)
        Pitäisi vielä miettiä miten saada se väline ilman todistajia. Ehkä varastamalla se hyvin suunnitellusti ja varoen jostain ?

        Se onkin vaikeampi juttu kun aina tuntuu että joku näkee edes jotain.

        Täytyy kehitellä.


      • j.o.k.u.
        lynett kirjoitti:

        Ei ei j.o.k.u... tulee liikaa roiskeita ja sotkua eikä välttämättä lähde ekasta iskusta jos menee ohi tai ei osu kunnolla. meteliäkin saattaa tulla.
        Muuten pitäisin saman vaatetuksen ja tilanteen mutta olisin snaipperina=)
        Pitäisi vielä miettiä miten saada se väline ilman todistajia. Ehkä varastamalla se hyvin suunnitellusti ja varoen jostain ?

        Se onkin vaikeampi juttu kun aina tuntuu että joku näkee edes jotain.

        Täytyy kehitellä.

        Minä nyt olen tällainen impulsiivinen luonne, jaksa kaikkea niin tarkkaan aina suunnitella. :D

        Toinen vaihtoehto, että rakennan pommin ja käyn sen liimaamassa tämän pesän kylkeen, kun porukka nukkuu...
        Meteliä ja sotkua tulee varmasti, mutta itse olen silloin jo kaumpana...katselemassa ja nauramassa.

        Snaipperina...Sehän se varmin ja huomaamattomin keino.
        Saisi olla vain aika tarkka tähtäin, jos sillä meinasit pesällisen amppareita teilata...
        Itse tykkään olla enemmän toiminnan keskipisteessä, ja ne riskit tuo vain mukavan lisäjännityksen touhuun. :)

        "Pitäisi vielä miettiä miten saada se väline ilman todistajia."

        Lainaamalla tietenkin joltain epämieluisalta tyypiltä...Samalla voisi lainata tyypin kengätkin. Jos joku sitten alkaisi kyselemään mitä v****a näitä ampiaispesän palasia lojuu pitkin pihamaatani ja ulkovarastokin on puoleksi säpäleinä, voisi vihellellä ja sanoa, että en minä, vaan tuo sun naapurin arska...Etkö muista, sillähän on aina ollut jotain sinua vastaan...Selvää sabotaasia...
        Oikeastaan, nyt kun alan tarkemmin muistelemaan taisin nähdäkin sen hiippailemassa pihamaallasi viime yönä...Katso, eikö tuo olekin aika tutunnäköinen kengänjälki...

        Käypäs kysymässä, niin minä tässä lähden testailemaan, miten nopeaa autoni kiihtyy nollasta sataseen...

        *nakkaa matkalaukun peräkonttiin, ja ottaa suunnan kohti tuntematonta*


      • j.o.k.u.
        j.o.k.u. kirjoitti:

        Minä nyt olen tällainen impulsiivinen luonne, jaksa kaikkea niin tarkkaan aina suunnitella. :D

        Toinen vaihtoehto, että rakennan pommin ja käyn sen liimaamassa tämän pesän kylkeen, kun porukka nukkuu...
        Meteliä ja sotkua tulee varmasti, mutta itse olen silloin jo kaumpana...katselemassa ja nauramassa.

        Snaipperina...Sehän se varmin ja huomaamattomin keino.
        Saisi olla vain aika tarkka tähtäin, jos sillä meinasit pesällisen amppareita teilata...
        Itse tykkään olla enemmän toiminnan keskipisteessä, ja ne riskit tuo vain mukavan lisäjännityksen touhuun. :)

        "Pitäisi vielä miettiä miten saada se väline ilman todistajia."

        Lainaamalla tietenkin joltain epämieluisalta tyypiltä...Samalla voisi lainata tyypin kengätkin. Jos joku sitten alkaisi kyselemään mitä v****a näitä ampiaispesän palasia lojuu pitkin pihamaatani ja ulkovarastokin on puoleksi säpäleinä, voisi vihellellä ja sanoa, että en minä, vaan tuo sun naapurin arska...Etkö muista, sillähän on aina ollut jotain sinua vastaan...Selvää sabotaasia...
        Oikeastaan, nyt kun alan tarkemmin muistelemaan taisin nähdäkin sen hiippailemassa pihamaallasi viime yönä...Katso, eikö tuo olekin aika tutunnäköinen kengänjälki...

        Käypäs kysymässä, niin minä tässä lähden testailemaan, miten nopeaa autoni kiihtyy nollasta sataseen...

        *nakkaa matkalaukun peräkonttiin, ja ottaa suunnan kohti tuntematonta*

        http://www.youtube.com/watch?v=playnmJB_TI ;D


      • oho, nähtävästi saksaksi=)


      • lynett kirjoitti:

        oho, nähtävästi saksaksi=)

        Juu, tulee sekoiltua nyt linkitysten kanssa... alkaa kohta näyttämään toi lista poistanut-poistanut-perussetiltä. Ootas ny...


      • j.o.k.u. kirjoitti:

        Minä nyt olen tällainen impulsiivinen luonne, jaksa kaikkea niin tarkkaan aina suunnitella. :D

        Toinen vaihtoehto, että rakennan pommin ja käyn sen liimaamassa tämän pesän kylkeen, kun porukka nukkuu...
        Meteliä ja sotkua tulee varmasti, mutta itse olen silloin jo kaumpana...katselemassa ja nauramassa.

        Snaipperina...Sehän se varmin ja huomaamattomin keino.
        Saisi olla vain aika tarkka tähtäin, jos sillä meinasit pesällisen amppareita teilata...
        Itse tykkään olla enemmän toiminnan keskipisteessä, ja ne riskit tuo vain mukavan lisäjännityksen touhuun. :)

        "Pitäisi vielä miettiä miten saada se väline ilman todistajia."

        Lainaamalla tietenkin joltain epämieluisalta tyypiltä...Samalla voisi lainata tyypin kengätkin. Jos joku sitten alkaisi kyselemään mitä v****a näitä ampiaispesän palasia lojuu pitkin pihamaatani ja ulkovarastokin on puoleksi säpäleinä, voisi vihellellä ja sanoa, että en minä, vaan tuo sun naapurin arska...Etkö muista, sillähän on aina ollut jotain sinua vastaan...Selvää sabotaasia...
        Oikeastaan, nyt kun alan tarkemmin muistelemaan taisin nähdäkin sen hiippailemassa pihamaallasi viime yönä...Katso, eikö tuo olekin aika tutunnäköinen kengänjälki...

        Käypäs kysymässä, niin minä tässä lähden testailemaan, miten nopeaa autoni kiihtyy nollasta sataseen...

        *nakkaa matkalaukun peräkonttiin, ja ottaa suunnan kohti tuntematonta*

        En mä uskaltais lainata rehellisesti niitä tavaroita ettei jää kiinni itse sitä kautta.
        Mutta... vetoan JFK:n murhaan. Vaikka ne väittääkin että Harvey sieltä vetäsi ja jäi kiinni niin uskokoon ken tahtoo ;)


      • j.o.k.u.
        lynett kirjoitti:

        En mä uskaltais lainata rehellisesti niitä tavaroita ettei jää kiinni itse sitä kautta.
        Mutta... vetoan JFK:n murhaan. Vaikka ne väittääkin että Harvey sieltä vetäsi ja jäi kiinni niin uskokoon ken tahtoo ;)

        Kuka puhui rehellisestä. :)


        Hmm...Sekoileeko kone, vai onko palsta muuten vain sekaisin, vai miksi nämä kirjaimet on millin kokoisia. Ei kai auta, kuin hakea suurennuslasi, että näkee mitä on kirjoittanut...


      • A

        > Olikin prkl:n ärsyttävä ampiainen!

        Ampiaisia, mehiläisiä, kimalaisia ja muita pistiäisiä ei koskaan tule tappaa. Ne ovat hyötyeläimiä. Sisätiloista ne poistetaan käyttäen muumimukia ja postikorttia. Ensin varmistetaan ikkunan olevan auki. Pistiäisen pysähdyttyä tasopinnalle viedään muumimuki sen ylle ja painetaan muki ylösalaisin tasopintaa vasten. Pistäisen pöristessä muumimukissa, kohotetaan muumimukin reunaa millin-pari. Postikortti sujautetaan muumimukin ja tasopinnan väliin katoksi. Käännetään katollinen muki juoma-asentoon ja kuljetetaan se ikkunalle. Kurkotetaan käsivarret ikkunasta ulos, vedetään postikortti sivuun ja katso, vapain siivin tuo jalo siivekäs pyrähtää vapauteen kiitollisena sille joka sen ohjasi ulos kuolintyrmästään. Samoin menetellään sisälle eksyneiden lintujen kanssa, jollaisia pesimäaikaan tavataan runsaastikin, mutta muumimukin ja postikortin sijasta käytetään omia helliä kätösiä, joihin lintu vangitaan hetkeksi ennen vapauttamistaan.


      • j.o.k.u.
        A kirjoitti:

        > Olikin prkl:n ärsyttävä ampiainen!

        Ampiaisia, mehiläisiä, kimalaisia ja muita pistiäisiä ei koskaan tule tappaa. Ne ovat hyötyeläimiä. Sisätiloista ne poistetaan käyttäen muumimukia ja postikorttia. Ensin varmistetaan ikkunan olevan auki. Pistiäisen pysähdyttyä tasopinnalle viedään muumimuki sen ylle ja painetaan muki ylösalaisin tasopintaa vasten. Pistäisen pöristessä muumimukissa, kohotetaan muumimukin reunaa millin-pari. Postikortti sujautetaan muumimukin ja tasopinnan väliin katoksi. Käännetään katollinen muki juoma-asentoon ja kuljetetaan se ikkunalle. Kurkotetaan käsivarret ikkunasta ulos, vedetään postikortti sivuun ja katso, vapain siivin tuo jalo siivekäs pyrähtää vapauteen kiitollisena sille joka sen ohjasi ulos kuolintyrmästään. Samoin menetellään sisälle eksyneiden lintujen kanssa, jollaisia pesimäaikaan tavataan runsaastikin, mutta muumimukin ja postikortin sijasta käytetään omia helliä kätösiä, joihin lintu vangitaan hetkeksi ennen vapauttamistaan.

        Vihaan ampiaisia...
        Mitä enemmän niitä huitoo, sen enemmän ne alkaa lähentelemään...
        Jos olet paikoillaan, ne tulee ja laskeutuu pään päälle...Ääärghh!

        Kiitollisena?
        Linnun kerran sisätiloista pyydystin ja päästin vapauteen.
        Kiitokseksi jätti paskaläjän kämmenelle...


        ( Kaikilla on jotain mua vastaan...huoh... )


      • A
        j.o.k.u. kirjoitti:

        Vihaan ampiaisia...
        Mitä enemmän niitä huitoo, sen enemmän ne alkaa lähentelemään...
        Jos olet paikoillaan, ne tulee ja laskeutuu pään päälle...Ääärghh!

        Kiitollisena?
        Linnun kerran sisätiloista pyydystin ja päästin vapauteen.
        Kiitokseksi jätti paskaläjän kämmenelle...


        ( Kaikilla on jotain mua vastaan...huoh... )

        Teetköhän nyt kärpäsestä härkäsen?


      • j.o.k.u.
        A kirjoitti:

        Teetköhän nyt kärpäsestä härkäsen?

        Jotkut syntyvät kultalusikka suussa, toiset rautakanki pe****ssä...
        Sitten on vielä se 0,00001% prosenttia jota kutsutaan j.o.k.u.:ksi, eikä tuota kadonnutta ratakiskon pätkää ole löytynyt vieläkään...


      • A
        j.o.k.u. kirjoitti:

        Jotkut syntyvät kultalusikka suussa, toiset rautakanki pe****ssä...
        Sitten on vielä se 0,00001% prosenttia jota kutsutaan j.o.k.u.:ksi, eikä tuota kadonnutta ratakiskon pätkää ole löytynyt vieläkään...

        > Jotkut syntyvät kultalusikka suussa, toiset rautakanki pe

        http://www.youtube.com/watch?v=R3n32hHhArE


      • j.o.k.u.


      • A
        j.o.k.u. kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=x-M-55Mi8lU&feature=related

        ;D

        Meillä oli nuorempana 30 vuotta sitten tällainenkin proggis. Siinä on tähän Häiriköiden viimevuotiseen verrattuna toisensuuntainen lähestymistapa. Lobotomiaa ei suunnatakaan itseen vaan itsestä poispäin. Selvennykseksi sen verran, että Metabo oli siihen aikaan Hobby Hallissa myytävä sähköpora, jota mainostettiin paljon. Metabolla on tietysti myös sama asia kuin itsereflektointi tai tajunnanlaajennus, mutten ole varma tajusiko yksikään bändistä sitä silloin:

        Hey Ho! Let´s Go!
        http://www.youtube.com/watch?v=FCREAYdiuPc


    • metall-leidi

      En ole suunnitellut murhaa , koska jos olisin onnistunut murhaamaan narsku ex-ystävättäreni niin hän olisi päässyt liian helpolla. Sen sijaan olen fantasioinut hänen vammauttamisestaan. Syystä, että selviydyttyäni pahasta kolarista ja vältettyäni pyörätuolin niin olen kärsinyt jatkuvista jalkakivuista koska kolarissa molemmat jalkani murtuivat ja lantio samaten ja sen seurauksena esim juokseminen on mahdotonta mulle samoin vaikka olen ollut kuntoutuksessa en pysty nopeasti kävelemään. Ex-ystävätär sen sijaan ei koskaan otytanut huomioon "vajavaisuuttani" vaan kun menimme jonnekin niin hän piruuttaan jätti menemisen viimetippaan ja polvet jakkuralla sain yrittää pyrkiä rouvan perässä.
      Hänellä on aina hirveä speedi päällä ja hän menee kuin ompelukone. Silloin ajattelin, että voi sitä vahingonilon onnea kun rouva olis vammautunut tai halvaantunut niin että olis menettänyt liikuntakykynsä.
      Miten monen monituiset kerrat uneksin työntäväni hänet joistakin korkeista portaista alas.
      Muuten en ole pitkään aikaa kirjoittanut tälle palstalle ja palstan narsuille ominainen tekopyhyys ja naivius paistaa läpi ketjun kirjoituksissa.
      Minä olen reippaasti tuntenut vihaa ja se on ollut syvää ja en ole nähnyt mitään syytä, että miksi se olisi pitänyt tukahduttaa.
      En tietenkään lähde ex-ystävätärtäni vammauttamaan siis fantasiani ei johda tekoihin ja olen huomannut ettei mulla ole enää vihantuntemuksiakaan enkä haudo kostoa.
      Minun ei tarvitse kostaa, koska elämä on hänelle kostanut, kostanut pirullisella tavalla sälyttämällä hänelle jatkuvakestoisen tyytymättömyyden siemenen.

    • A

      > Minä olen reippaasti tuntenut vihaa ja se on ollut syvää ja en ole nähnyt mitään syytä, että miksi se olisi pitänyt tukahduttaa.

      Mitä tekemistä vihan tuntemisella on murhan kanssa? (tai väkivallan yleensä)?

      • M.B.

        Aivan. Tunteesta tekoon pitäisi olla vähintään pohdinnan mittainen matka.


    • Itsemurhasta ei ainakaan joudu lusimaan 8-/ (älkää edes harkitko)

      Täydellinen murha voisi olla antaa ihmisen elää elämänsä loppuun asti, heh.. :)

      • j.o.k.u.

        Kuinkahan monen itsemurhan "takana" muuten on oikeastikin joku kusisti...Varmaan aika monen.

        "Täydellinen murha voisi olla antaa ihmisen elää elämänsä loppuun asti, heh.. :) "

        Julmaa. :)


      • j.o.k.u. kirjoitti:

        Kuinkahan monen itsemurhan "takana" muuten on oikeastikin joku kusisti...Varmaan aika monen.

        "Täydellinen murha voisi olla antaa ihmisen elää elämänsä loppuun asti, heh.. :) "

        Julmaa. :)

        Niinpä, eiks vois ajatella että joskus ihmisen jättäminen kitumaan tänne loppuun asti... olisi parempi rankaisu ?
        Itsemurhien takana on paljon surullisia tarinoita. Joku ei koe millään tulevansa kuulluksi tai ei keksi ulospääsyä, mikä kullakin.
        Toivottavasti laulun takana ei ole totuus : kaiken takana on n.... dii diii, dapppadadappppaaaa.


      • j.o.k.u.
        lynett kirjoitti:

        Niinpä, eiks vois ajatella että joskus ihmisen jättäminen kitumaan tänne loppuun asti... olisi parempi rankaisu ?
        Itsemurhien takana on paljon surullisia tarinoita. Joku ei koe millään tulevansa kuulluksi tai ei keksi ulospääsyä, mikä kullakin.
        Toivottavasti laulun takana ei ole totuus : kaiken takana on n.... dii diii, dapppadadappppaaaa.

        ;D


      • A
        lynett kirjoitti:

        Niinpä, eiks vois ajatella että joskus ihmisen jättäminen kitumaan tänne loppuun asti... olisi parempi rankaisu ?
        Itsemurhien takana on paljon surullisia tarinoita. Joku ei koe millään tulevansa kuulluksi tai ei keksi ulospääsyä, mikä kullakin.
        Toivottavasti laulun takana ei ole totuus : kaiken takana on n.... dii diii, dapppadadappppaaaa.

        > eiks vois ajatella että joskus ihmisen jättäminen kitumaan tänne loppuun asti... olisi parempi rankaisu ?

        Miksi ajattelet murhaa tai väkivaltaa rankaisuna?


      • j.o.k.u.
        A kirjoitti:

        > eiks vois ajatella että joskus ihmisen jättäminen kitumaan tänne loppuun asti... olisi parempi rankaisu ?

        Miksi ajattelet murhaa tai väkivaltaa rankaisuna?

        Olisihan se mukavaa, jos eläisimme täydellisessä maailmassa.
        Totuuden kieltäminen, ei poista totuutta.

        Koska kerrot meille omasta pimeästä puolestasi? Jokaisella sellainen kuitenkin on...Mitä enemmän joku alkaa moralisoimaan, ja arvioimaan muiden persoonia...olen vakuuttunut, sen enemmän henkilöllä on jotain salattavaa... ;)

        Mistä tulenkin johtopäätökseen, että taidan olla rohkein tyyppi tällä palstalla...Olen rehellisesti se mikä olen, minä. :)

        Kun katselen ympärilleni, näen vain syytteleviä sormia, mutta hyvin vähän mitään todellista oman persoonan syvällistä tarkastelua...
        Toisen pään sisään emme voi nähdä, mutta omaamme voimme tutkia loputtomiin...


      • A kirjoitti:

        > eiks vois ajatella että joskus ihmisen jättäminen kitumaan tänne loppuun asti... olisi parempi rankaisu ?

        Miksi ajattelet murhaa tai väkivaltaa rankaisuna?

        Kun keinot, sanat ja voimat loppuu - väkivalta alkaa. Eiks se jotenkin niin mene ?
        Sitä väkivaltaahan voi harjoittaa vaikka itseäänkin kohden.
        En suosittele kuitenkaan =)


      • M.B.
        j.o.k.u. kirjoitti:

        Olisihan se mukavaa, jos eläisimme täydellisessä maailmassa.
        Totuuden kieltäminen, ei poista totuutta.

        Koska kerrot meille omasta pimeästä puolestasi? Jokaisella sellainen kuitenkin on...Mitä enemmän joku alkaa moralisoimaan, ja arvioimaan muiden persoonia...olen vakuuttunut, sen enemmän henkilöllä on jotain salattavaa... ;)

        Mistä tulenkin johtopäätökseen, että taidan olla rohkein tyyppi tällä palstalla...Olen rehellisesti se mikä olen, minä. :)

        Kun katselen ympärilleni, näen vain syytteleviä sormia, mutta hyvin vähän mitään todellista oman persoonan syvällistä tarkastelua...
        Toisen pään sisään emme voi nähdä, mutta omaamme voimme tutkia loputtomiin...

        Omaamme voimme tutkia... ja voimme myös päättää mitä omastamme paljastamme ja miksi :) Sen kummemmin syyttelemättä..


      • j.o.k.u. kirjoitti:

        Olisihan se mukavaa, jos eläisimme täydellisessä maailmassa.
        Totuuden kieltäminen, ei poista totuutta.

        Koska kerrot meille omasta pimeästä puolestasi? Jokaisella sellainen kuitenkin on...Mitä enemmän joku alkaa moralisoimaan, ja arvioimaan muiden persoonia...olen vakuuttunut, sen enemmän henkilöllä on jotain salattavaa... ;)

        Mistä tulenkin johtopäätökseen, että taidan olla rohkein tyyppi tällä palstalla...Olen rehellisesti se mikä olen, minä. :)

        Kun katselen ympärilleni, näen vain syytteleviä sormia, mutta hyvin vähän mitään todellista oman persoonan syvällistä tarkastelua...
        Toisen pään sisään emme voi nähdä, mutta omaamme voimme tutkia loputtomiin...

        Kysyitkö j.o.k.u A:lta tota pimeää puolta ?
        En meinaan tiedä kuinka paljon enemmän jaksan omastani kertoa ;)
        Heh...

        Mutta... näin unen jossa seikkailitte. ToissayönäKÖ se nyt oli. En muista paljoa mutta jotain pientä kuitenkin...

        j.o.k.u istui iloisena ja jotenkin viekkaa ylimielisenä pöydässä miehiä katsastellen. Olit todella näyttävän näköinen.

        Yxex oli tooodella ja yllättävän söötti poika joka koetti iskeä meikäläistä (?). Juu -u (sori yxex mutta en voinut vaikuttaa asiaan...)

        MB oli nuorempi kuin oletin ja hössötti drinksujen kanssa bailaamassa.

        Elisaketun muistan nähneeni tullessani johonkin tapaamiseen missä kokoonnuimme mutta en muuta.

        Mutta A... sä olit pelottava (?). En tiedä miksi. Ehkä siksi että tiedät enemmän meidän "vioista" kuin jaat omiasi. Ei se omien asioiden jakaminen tietenkään mikään vaatimus ole ja olet sitä välillä tehnytkin mutta... sä vaikutit kaikessa huvittavuudessaan jopa viekkaalta narsistilta =D

        Että sellaista hullutusta.
        Toiv kukaan nyt ei ota hernettä nenään =)


      • j.o.k.u.
        M.B. kirjoitti:

        Omaamme voimme tutkia... ja voimme myös päättää mitä omastamme paljastamme ja miksi :) Sen kummemmin syyttelemättä..

        "ja voimme myös päättää mitä omastamme paljastamme..."

        Niinpä, niinpä... ;)
        Aika hyvin ihmiset täällä silti uskovat tuntevansa, esimerkiksi minut...


      • j.o.k.u.
        lynett kirjoitti:

        Kysyitkö j.o.k.u A:lta tota pimeää puolta ?
        En meinaan tiedä kuinka paljon enemmän jaksan omastani kertoa ;)
        Heh...

        Mutta... näin unen jossa seikkailitte. ToissayönäKÖ se nyt oli. En muista paljoa mutta jotain pientä kuitenkin...

        j.o.k.u istui iloisena ja jotenkin viekkaa ylimielisenä pöydässä miehiä katsastellen. Olit todella näyttävän näköinen.

        Yxex oli tooodella ja yllättävän söötti poika joka koetti iskeä meikäläistä (?). Juu -u (sori yxex mutta en voinut vaikuttaa asiaan...)

        MB oli nuorempi kuin oletin ja hössötti drinksujen kanssa bailaamassa.

        Elisaketun muistan nähneeni tullessani johonkin tapaamiseen missä kokoonnuimme mutta en muuta.

        Mutta A... sä olit pelottava (?). En tiedä miksi. Ehkä siksi että tiedät enemmän meidän "vioista" kuin jaat omiasi. Ei se omien asioiden jakaminen tietenkään mikään vaatimus ole ja olet sitä välillä tehnytkin mutta... sä vaikutit kaikessa huvittavuudessaan jopa viekkaalta narsistilta =D

        Että sellaista hullutusta.
        Toiv kukaan nyt ei ota hernettä nenään =)

        Kuulostaa minulta. :D Tuosta näyttävyydestä en tiedä, vaihtelee...Joskus on mukava pysytellä hämärässä.
        En usko, että kukaan persoonastani saa selkoa, vaikka jauhaisin siitä täällä loputtomiin...Ympärilläni on aina sellainen pieni salaperäisyyden huntu...Juuri, kun joku luulee olevansa lähellä, meneekin metsään...
        Muutun aina sitä mukaan, kun joku pyrkii lähelle. ;)
        Taktinen veto...

        Hiljaisuus paljastaa usein enemmän. Ne asiat mistä ihmiset vaikenevat, pistävät räikeästi ainakin omaan silmääni...Ihmiset kun eivät puhu asioista, joita häpeävät...
        Pienenä vinkkinä kaikille: Kannattaisi...


      • M.B.
        j.o.k.u. kirjoitti:

        "ja voimme myös päättää mitä omastamme paljastamme..."

        Niinpä, niinpä... ;)
        Aika hyvin ihmiset täällä silti uskovat tuntevansa, esimerkiksi minut...

        Siinäpä se. Luottuu nuita mielikuvia itsekustakin ja pelkän kirjoitetun perusteella.. Eri asia olisi, jos alkaisit omassa elämässäsi määrittelemään itse itsesi sen perusteella mitä palautetta täällä sinulle annamme.. Tai että se jokin Sinä määrittyisit itsellesi VAIN sen perusteella.. :)


      • M.B.
        j.o.k.u. kirjoitti:

        Kuulostaa minulta. :D Tuosta näyttävyydestä en tiedä, vaihtelee...Joskus on mukava pysytellä hämärässä.
        En usko, että kukaan persoonastani saa selkoa, vaikka jauhaisin siitä täällä loputtomiin...Ympärilläni on aina sellainen pieni salaperäisyyden huntu...Juuri, kun joku luulee olevansa lähellä, meneekin metsään...
        Muutun aina sitä mukaan, kun joku pyrkii lähelle. ;)
        Taktinen veto...

        Hiljaisuus paljastaa usein enemmän. Ne asiat mistä ihmiset vaikenevat, pistävät räikeästi ainakin omaan silmääni...Ihmiset kun eivät puhu asioista, joita häpeävät...
        Pienenä vinkkinä kaikille: Kannattaisi...

        No mä kirjoitan juurikin lynetten mainitseman "kuumotuksen" perusteella enemmänkin, ja sellaisiin aiheisiin tartun, josta on ikäänkuin hirveästi 'kaivelematta' mielessä jotakin.. Leikittelyä unohtamatta. Kepeyttä olenkin ehkä eniten kaivannut elämääni. En sitten tiedä, kuinka kepeää on narsismi, narsismi-palstahan tämä on =D

        Sitten on hetkiä, kun olisi paljonkin sanottavaa, mutta laiskuus vaivaa, tai on sellainen olo, että kirjaimet tulevat koko ajan väärässä järjestyksessä..


      • M.B.
        lynett kirjoitti:

        Kysyitkö j.o.k.u A:lta tota pimeää puolta ?
        En meinaan tiedä kuinka paljon enemmän jaksan omastani kertoa ;)
        Heh...

        Mutta... näin unen jossa seikkailitte. ToissayönäKÖ se nyt oli. En muista paljoa mutta jotain pientä kuitenkin...

        j.o.k.u istui iloisena ja jotenkin viekkaa ylimielisenä pöydässä miehiä katsastellen. Olit todella näyttävän näköinen.

        Yxex oli tooodella ja yllättävän söötti poika joka koetti iskeä meikäläistä (?). Juu -u (sori yxex mutta en voinut vaikuttaa asiaan...)

        MB oli nuorempi kuin oletin ja hössötti drinksujen kanssa bailaamassa.

        Elisaketun muistan nähneeni tullessani johonkin tapaamiseen missä kokoonnuimme mutta en muuta.

        Mutta A... sä olit pelottava (?). En tiedä miksi. Ehkä siksi että tiedät enemmän meidän "vioista" kuin jaat omiasi. Ei se omien asioiden jakaminen tietenkään mikään vaatimus ole ja olet sitä välillä tehnytkin mutta... sä vaikutit kaikessa huvittavuudessaan jopa viekkaalta narsistilta =D

        Että sellaista hullutusta.
        Toiv kukaan nyt ei ota hernettä nenään =)

        =DD Kuinkas vanha olen mielestäsi 8'}


      • j.o.k.u.
        M.B. kirjoitti:

        Siinäpä se. Luottuu nuita mielikuvia itsekustakin ja pelkän kirjoitetun perusteella.. Eri asia olisi, jos alkaisit omassa elämässäsi määrittelemään itse itsesi sen perusteella mitä palautetta täällä sinulle annamme.. Tai että se jokin Sinä määrittyisit itsellesi VAIN sen perusteella.. :)

        "Tai että se jokin Sinä määrittyisit itsellesi VAIN sen perusteella.. :) "

        Hih...Toivottavasti kukaan täällä ei kuvittele, että näin tekisin. :)
        Narsistista kyllä...Mutta minuun palaute ei vaikuta.
        Mulla on jo selkeä kuva millainen olen, tai "millainen esitän olevani"...( What ever... ) Se kuva muuttuu, vain jos haluan, että se muuttuu. Muiden mielipide on mulle samantekevä...Kuuntelen toki palautteen, pyörittelen mielessäni ja hyväksyn tai hylkään, sen mukaan miten itse uskon asian olevan.

        ( Olikohan tässäkään nyt järkeä...En tiedä, lähden tupakalle. )


      • lynett kirjoitti:

        Kysyitkö j.o.k.u A:lta tota pimeää puolta ?
        En meinaan tiedä kuinka paljon enemmän jaksan omastani kertoa ;)
        Heh...

        Mutta... näin unen jossa seikkailitte. ToissayönäKÖ se nyt oli. En muista paljoa mutta jotain pientä kuitenkin...

        j.o.k.u istui iloisena ja jotenkin viekkaa ylimielisenä pöydässä miehiä katsastellen. Olit todella näyttävän näköinen.

        Yxex oli tooodella ja yllättävän söötti poika joka koetti iskeä meikäläistä (?). Juu -u (sori yxex mutta en voinut vaikuttaa asiaan...)

        MB oli nuorempi kuin oletin ja hössötti drinksujen kanssa bailaamassa.

        Elisaketun muistan nähneeni tullessani johonkin tapaamiseen missä kokoonnuimme mutta en muuta.

        Mutta A... sä olit pelottava (?). En tiedä miksi. Ehkä siksi että tiedät enemmän meidän "vioista" kuin jaat omiasi. Ei se omien asioiden jakaminen tietenkään mikään vaatimus ole ja olet sitä välillä tehnytkin mutta... sä vaikutit kaikessa huvittavuudessaan jopa viekkaalta narsistilta =D

        Että sellaista hullutusta.
        Toiv kukaan nyt ei ota hernettä nenään =)

        Hih :-D

        "Yxex oli tooodella ja yllättävän söötti poika joka koetti iskeä meikäläistä (?). Juu -u (sori yxex mutta en voinut vaikuttaa asiaan...)"

        No mähän oon söötti 'poika' ;-D

        Viime yönä juoksin rannalla palstalaisten kanssa, yksi tyttö oli nopeampi. Perkule, Lynett! =)


      • M.B.
        j.o.k.u. kirjoitti:

        "Tai että se jokin Sinä määrittyisit itsellesi VAIN sen perusteella.. :) "

        Hih...Toivottavasti kukaan täällä ei kuvittele, että näin tekisin. :)
        Narsistista kyllä...Mutta minuun palaute ei vaikuta.
        Mulla on jo selkeä kuva millainen olen, tai "millainen esitän olevani"...( What ever... ) Se kuva muuttuu, vain jos haluan, että se muuttuu. Muiden mielipide on mulle samantekevä...Kuuntelen toki palautteen, pyörittelen mielessäni ja hyväksyn tai hylkään, sen mukaan miten itse uskon asian olevan.

        ( Olikohan tässäkään nyt järkeä...En tiedä, lähden tupakalle. )

        Järjestä en tiedä, minusta täällä on välillä ihan älyttömän mukava meno...


      • A
        M.B. kirjoitti:

        =DD Kuinkas vanha olen mielestäsi 8'}

        42.


      • A
        lynett kirjoitti:

        Kysyitkö j.o.k.u A:lta tota pimeää puolta ?
        En meinaan tiedä kuinka paljon enemmän jaksan omastani kertoa ;)
        Heh...

        Mutta... näin unen jossa seikkailitte. ToissayönäKÖ se nyt oli. En muista paljoa mutta jotain pientä kuitenkin...

        j.o.k.u istui iloisena ja jotenkin viekkaa ylimielisenä pöydässä miehiä katsastellen. Olit todella näyttävän näköinen.

        Yxex oli tooodella ja yllättävän söötti poika joka koetti iskeä meikäläistä (?). Juu -u (sori yxex mutta en voinut vaikuttaa asiaan...)

        MB oli nuorempi kuin oletin ja hössötti drinksujen kanssa bailaamassa.

        Elisaketun muistan nähneeni tullessani johonkin tapaamiseen missä kokoonnuimme mutta en muuta.

        Mutta A... sä olit pelottava (?). En tiedä miksi. Ehkä siksi että tiedät enemmän meidän "vioista" kuin jaat omiasi. Ei se omien asioiden jakaminen tietenkään mikään vaatimus ole ja olet sitä välillä tehnytkin mutta... sä vaikutit kaikessa huvittavuudessaan jopa viekkaalta narsistilta =D

        Että sellaista hullutusta.
        Toiv kukaan nyt ei ota hernettä nenään =)

        > Mutta A... sä olit pelottava (?). En tiedä miksi. Ehkä siksi että tiedät enemmän meidän "vioista" kuin jaat omiasi. Ei se omien asioiden jakaminen tietenkään mikään vaatimus ole ja olet sitä välillä tehnytkin mutta... sä vaikutit kaikessa huvittavuudessaan jopa viekkaalta narsistilta =D

        Hmmm … Luulen että psykoseksuaalisen identiteettini määritteleminen voisi tässä kohdin hälventää epätietoisuudesta nousevia pelkoja. Olen polyamorinen heteroromanttinen panseksuaali monogaami, jolla aseksuaalit nunna- ja neitsyt-fetissit. Monimuotoisen kuvion koristeellisuutta suojaa tilannesidonnainen narsistinen kuori, jossa runsaasti empatian mentäviä aukkoja. Huokoisuutensa tähden hengittävä ja tukeva.


      • M.B.
        A kirjoitti:

        > Mutta A... sä olit pelottava (?). En tiedä miksi. Ehkä siksi että tiedät enemmän meidän "vioista" kuin jaat omiasi. Ei se omien asioiden jakaminen tietenkään mikään vaatimus ole ja olet sitä välillä tehnytkin mutta... sä vaikutit kaikessa huvittavuudessaan jopa viekkaalta narsistilta =D

        Hmmm … Luulen että psykoseksuaalisen identiteettini määritteleminen voisi tässä kohdin hälventää epätietoisuudesta nousevia pelkoja. Olen polyamorinen heteroromanttinen panseksuaali monogaami, jolla aseksuaalit nunna- ja neitsyt-fetissit. Monimuotoisen kuvion koristeellisuutta suojaa tilannesidonnainen narsistinen kuori, jossa runsaasti empatian mentäviä aukkoja. Huokoisuutensa tähden hengittävä ja tukeva.

        Entäs kelluva?

        42 on mahdottoman hyvä ikä :)


      • A

      • M.B. kirjoitti:

        =DD Kuinkas vanha olen mielestäsi 8'}

        MB

        Tiäksä kun en ole ajatellut ikääsi mutta muistan aamulla miettineeni ettei kai nyt ihan parikymppinen kuitenkaan
        En tiedä mistä se kumpusi.

        Olen normielämässä surkean huono arvuuttelemaan ihmisten ikää, ehkä siksi etten siitä yleisesti ottaen kauheasti välitä vaan ihmisestä sen takana, mutta tuo oli kyllä itsellenikin yllätys.

        Jos olisin ollut baarimikkona stadissa, olisin ehkä joutunut tarkastamaan henkkarit =D


      • A kirjoitti:

        > Mutta A... sä olit pelottava (?). En tiedä miksi. Ehkä siksi että tiedät enemmän meidän "vioista" kuin jaat omiasi. Ei se omien asioiden jakaminen tietenkään mikään vaatimus ole ja olet sitä välillä tehnytkin mutta... sä vaikutit kaikessa huvittavuudessaan jopa viekkaalta narsistilta =D

        Hmmm … Luulen että psykoseksuaalisen identiteettini määritteleminen voisi tässä kohdin hälventää epätietoisuudesta nousevia pelkoja. Olen polyamorinen heteroromanttinen panseksuaali monogaami, jolla aseksuaalit nunna- ja neitsyt-fetissit. Monimuotoisen kuvion koristeellisuutta suojaa tilannesidonnainen narsistinen kuori, jossa runsaasti empatian mentäviä aukkoja. Huokoisuutensa tähden hengittävä ja tukeva.

        Sounds goooood =)

        Mutta silti olit pelottava ja mietin unessa koko ajan koska vedät sen jokerikortin taskusta.
        On nää kummallisia juttuja mutta minkäs teet =)


      • lynett kirjoitti:

        Kysyitkö j.o.k.u A:lta tota pimeää puolta ?
        En meinaan tiedä kuinka paljon enemmän jaksan omastani kertoa ;)
        Heh...

        Mutta... näin unen jossa seikkailitte. ToissayönäKÖ se nyt oli. En muista paljoa mutta jotain pientä kuitenkin...

        j.o.k.u istui iloisena ja jotenkin viekkaa ylimielisenä pöydässä miehiä katsastellen. Olit todella näyttävän näköinen.

        Yxex oli tooodella ja yllättävän söötti poika joka koetti iskeä meikäläistä (?). Juu -u (sori yxex mutta en voinut vaikuttaa asiaan...)

        MB oli nuorempi kuin oletin ja hössötti drinksujen kanssa bailaamassa.

        Elisaketun muistan nähneeni tullessani johonkin tapaamiseen missä kokoonnuimme mutta en muuta.

        Mutta A... sä olit pelottava (?). En tiedä miksi. Ehkä siksi että tiedät enemmän meidän "vioista" kuin jaat omiasi. Ei se omien asioiden jakaminen tietenkään mikään vaatimus ole ja olet sitä välillä tehnytkin mutta... sä vaikutit kaikessa huvittavuudessaan jopa viekkaalta narsistilta =D

        Että sellaista hullutusta.
        Toiv kukaan nyt ei ota hernettä nenään =)

        Olet mainio Lyne:) Ai uneksit minustakin vai? No onneksi osasin hiipiä sen verran varjoissa, ettet tunnistanut minua vielä. Emmehän halua vielä pilata koko yllätystä ? :)

        Murha:

        Olen joskus menneisyydessä ajatellut murhaa. Varmaan parikin kertaa. En edes muista mitä suunnittelin, ajatus jäi sille tasolleen, mutta murhaa minä suunnittelin. Ei minusta murhaajaksi taida olla. Enempi hiipparoin täällä metsässäni säilyttääkseni ihmis- ja eläinhenkiä. Jos milloin kykenen.


      • M.B.
        lynett kirjoitti:

        MB

        Tiäksä kun en ole ajatellut ikääsi mutta muistan aamulla miettineeni ettei kai nyt ihan parikymppinen kuitenkaan
        En tiedä mistä se kumpusi.

        Olen normielämässä surkean huono arvuuttelemaan ihmisten ikää, ehkä siksi etten siitä yleisesti ottaen kauheasti välitä vaan ihmisestä sen takana, mutta tuo oli kyllä itsellenikin yllätys.

        Jos olisin ollut baarimikkona stadissa, olisin ehkä joutunut tarkastamaan henkkarit =D

        :DD Parikymppisestä hieman kauempana.. mutta eipä ole kauaa kun parikymppiseksi luultiin :D


    • murhanhimo

      Kiitos kaikille vastauksista. Toivottavasti nyt ymmärsitte kuitenkin että tarkoitus ei ollut kehoittaa ketään tappamaan tai muutenkaan väkivaltaan, vaan ihan vaan mielikuvitusleikkiin, sehän ei tietääkseni vahingoita ketään. Sitäpaitsi narsisti kaivaa aina omaa hautaansa, ei siinä tarvitse kuin vierestä katsella koska se sinne tipahtaa :D

      http://www.youtube.com/watch?v=KcnsrmyiM5g&feature=related

      • M.B.

    • Anonyymi

      Olin avioliitossa vuonna 1980 ja mies petti mennen tullen ja palatessa. Äijä tuli sitte kerran kotio ja meni ammeeseen. Seisoin siinä ovella ja kattelin sitä kun rupes sammuun siihen ammeeseen. Aattelin, nyt otan ja painan hiljakseen sen äijän sinne pinnan alle kunnes se kuolee ja jos se syystään virkoo niin sanon, että vedin sut just ylös ennenku hukut. Määräänsä ei kukaan jaksa, vai mitä?

    • Anonyymi

      Sen pitäisi olla jotain arkipäiväistä ja sekavaa. Hienoissa suunnitelmissa tehdään aina jokin virhe mikä johtaa kiinnijäämiseen.

    • Anonyymi

      ensin antaisin uhrilleni alkoholipitoista juotavaa... tämän nautituaan menemme korkealle, esim prisman katolle. siellä ollessamme ovelasti tönäisen häntä ja hän tippuu kuolemaansa...soitan 112 hätänumeroon ja mielessäni tiedän nyt sanovani jotain epärehellistä...sanon että uhrini oli tippunut humalassa korkealta kuolemaansa...jätän kertomatta kuinka ovelasti tönäisin häntä...MUHAHAHAA

    • Anonyymi

      Antti ja Tero osaavat tämän kysy heiltä

    • Anonyymi

      Murhaan mun frendin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe