Minä-palstalla on sivullani tänään vierailleitten lukumäärä joka päivä 1 - 3 henkilöä. Kun katson ketkä siellä vierailevat, on siellä aina samat nikit. Yleensä eri järjestyksessä. Mistään ei käy ilmi milloin joku on sivulla käynyt vai onko käynyt koskaan.
En ole niin itserakas että uskoisin samojen henkilöitten jatkuvasti käyvän katsomassa, löytyisikö minusta jotakin uutta. Pikemminkin uskon, että tämäkin uudistus meni Suoli24:llä täysin pieleen niinkuin muutkin.
Onko muilla samoja kokemuksia vai olenko yksin tämän havainnut?
Kirjoitan tämän tekaistulla kertakäyttönimellä, ettei kukaan turhaan kävisi sivullani. Ei siellä mitään uutta ole.
Hyvää päivän jatkoa kaikille!
Minäkö muka?
39
143
Vastaukset
- Salli Oorela
Hyvää päivänjatkoa ja lämpimiä kelejä sinne pääkaupungiseudulle.
Joo, hyvää päivänjatkoa sinnekin.
H.- mimmeli 7
Olen huomannut saman. Hyvää päivänjatkoa...
- ...
Nojoo.
Eip ole profiilia, enää. En siihen ole perehtynyt, meni ideana niit typeräksi. Jotain asiakasrekisterin luomista varten suuniteltu,ei sellaisesta ole mitään hyötyä käyttäjille.
Mutta siihen olen kiinnittänyt huomiota, että keskustelupalstoilla on "suosituimmat keskustelut", vai miten se nyt olikaan. Hah, niitä ei ole päivitetty uudistuksen jälkeen, kärjessä helmikuiset keskustelut, koska mitään päivityksiä ei tehdä :DDD
Välillä oikeasti ihmetyttää, miten tätä vois ryssiä vielä enenpi, vissiin sulkemalla serverit lopullisesti. Se kyllä voi olla todennäköistä pikapuoliin. Eihän täällä ole käyttäjiä kuin muutama kymmenen ja Aller joutuu mainostamaan seiska-lehteä, kun ketään muuta ei kiinnosta ostaa täältä enää mainostilaa.
Sitäpaitsi, suosituin puheenaihe kaikilla palstoilla tuntuu olevan portaalin haukkuminen. Kertoo aika paljon.
Joo päivänjatkoa.
=DW= - Mikko Alapääntalo
Joo. BB-Sauli hyppi sängyllä ja tanssi tarjottimen kanssa.
Just tuli naapuri vastaan,näki selvästi,että hampaat on pesemättä.
Joo päivänjatkoa.- l.lipponen
Pikku Kalle oli tehnyt jotain ilkeyksiä, äiti pisti koltiaisen komeroon katumaan tekojaan.
Jonkun ajan kuluttua äiti raotti komeron ovea, Kalle sanoi, pistä ovi kiinni, minä itken vielä vähän.
Kalle oli Kalle Holberg, luin tuossa jotain vanhaa lehteä, siinä hän kertoi noin. l.lipponen kirjoitti:
Pikku Kalle oli tehnyt jotain ilkeyksiä, äiti pisti koltiaisen komeroon katumaan tekojaan.
Jonkun ajan kuluttua äiti raotti komeron ovea, Kalle sanoi, pistä ovi kiinni, minä itken vielä vähän.
Kalle oli Kalle Holberg, luin tuossa jotain vanhaa lehteä, siinä hän kertoi noin.Huhut kertovat myös Preidenttimme itkeneen.
Jenkeistä tuli kylään vain vara-presidentti.
Sitä se tekee kun Kanerva savustettiin ulos.
Hänen avullaan olisimme saanet sen savustetun :)
Sen verran nätti hänen vaimonsa on että Kanervalta olisi mennyt tonni uusiin kännykännäppäimistöihin.
H.
- Kaisa Kuusitiainen
Tästähän on joku aika sitten hälisty, kun epäiltiin että käydään vakoilemassa profiilissa. Kun siellä kerran on käynyt nimimerkki näkyy jatkossakin ja aina sitä ylempänä mitä äskettäimmin on omassa profiilissaan käynyt. Kirjautuneet ovat aina ylinnä ja vihreä merkki palaa.
Rekkaamattomienkin käynnit lisäävät kävijämäärää.
Kyllä asetuksista saa niinkin laitettua, ettet näy kenenkään vierailijoissa.
Mukavaa kevätpäivää sinulle.- tsädää
Et muuten saa.
Vierilut näkyy, mutta profiilin voi piilottaa.
Ähäskutti, nuuskut - tspäädäppädää
tsädää kirjoitti:
Et muuten saa.
Vierilut näkyy, mutta profiilin voi piilottaa.
Ähäskutti, nuuskutMinun nimimerkkini ei kuulemma näy kavereitten profiilissa, kun olen asetuksista oikein laittanut.
- suomi24:n moka?
tspäädäppädää kirjoitti:
Minun nimimerkkini ei kuulemma näy kavereitten profiilissa, kun olen asetuksista oikein laittanut.
Kyllä näkyy, piilotetunkin profiilin käynnit.
Jo son omastaa ruksinut, näytä vierailijat - oma mokasi?
suomi24:n moka? kirjoitti:
Kyllä näkyy, piilotetunkin profiilin käynnit.
Jo son omastaa ruksinut, näytä vierailijatNo niin näkyy, mutta jos laitat omista asetuksistasi ruksin kohtaan älä näytä vierailijoita, niin silloin et näy muidenkaan listoilla. Siellä se tieto lukee asetusten sivussa.
- hähäxD
oma mokasi? kirjoitti:
No niin näkyy, mutta jos laitat omista asetuksistasi ruksin kohtaan älä näytä vierailijoita, niin silloin et näy muidenkaan listoilla. Siellä se tieto lukee asetusten sivussa.
Ei pidä paikkaansa.
Silloin vain sinä et näe.
Hölmöt! - ymmärrys hoi
hähäxD kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
Silloin vain sinä et näe.
Hölmöt!olet väärässä taas kerran.
- Älä jätä
ymmärrys hoi kirjoitti:
olet väärässä taas kerran.
En ole, vaan sinä.
Tämä on ylläpidonkin puoleslta vahvistettu, näin ohjelman pitääkin toimia. - minäki ymmärsin
Älä jätä kirjoitti:
En ole, vaan sinä.
Tämä on ylläpidonkin puoleslta vahvistettu, näin ohjelman pitääkin toimia.Mees ny vielä kerran lukemaan mitä siel yksityisaset. vieres sanotaa.
- äly jätti kuitenkin
minäki ymmärsin kirjoitti:
Mees ny vielä kerran lukemaan mitä siel yksityisaset. vieres sanotaa.
Mene itse.
Kyllä minä mieluummin uskon mitä ylläpito vahvistaa. - Kyllä näin on.
oma mokasi? kirjoitti:
No niin näkyy, mutta jos laitat omista asetuksistasi ruksin kohtaan älä näytä vierailijoita, niin silloin et näy muidenkaan listoilla. Siellä se tieto lukee asetusten sivussa.
Pitää paikkansa ja kokeiltu on ihan kavereiden kanssa, joitten kanssa ruksit on siellä ja he ei näy mulle enkä minä näy heille, paitsi kaverit kohdassa.
- t;)
äly jätti kuitenkin kirjoitti:
Mene itse.
Kyllä minä mieluummin uskon mitä ylläpito vahvistaa.he olet väärässä;)
- meeriamanda
Kyllä näin on. kirjoitti:
Pitää paikkansa ja kokeiltu on ihan kavereiden kanssa, joitten kanssa ruksit on siellä ja he ei näy mulle enkä minä näy heille, paitsi kaverit kohdassa.
Kyä näi o...! :)) Ihmeellistä junkkausta jollakin, menes nyt väittäjä sivulleni ja kerro monenko profiilin sivultani näet? Silläpä tuo selviää.
Et näe ketään nicillistä sieltä koska olen sen niin ´ruksaillut´ !
- tsädäääää
Laita asetuksissasi rasti kohtaan "näytä vierailijat sivullani"
Silloin näet kuka siellä on käynyt sisäsivun tiedoista.
Minulla ei käy kuin Nittaminax ja Pirre joka päivä - Pirre*
Hehe..toivot vain :)
- Reppu Ruusunen
Mikäs on joillekin tuonut uudistuksen jälkeen jopa yli tuhat kävijää? Mullakin oli ennen uudistusta ja samalla sivustolla on enää yhteensä n. 35 kävijää. Mistäs tuo johtuu?
- Jemina Jesse-James
Reppu Ruusunen kirjoitti:
Mikäs on joillekin tuonut uudistuksen jälkeen jopa yli tuhat kävijää? Mullakin oli ennen uudistusta ja samalla sivustolla on enää yhteensä n. 35 kävijää. Mistäs tuo johtuu?
Tuota kävijämäärää olen minäkin suuresti ihmetellyt. Jollain jo vuosia palstailleella tutulla nikillä on muka muutama?
Miten se luku määräytyy? - niin ja näin
Jemina Jesse-James kirjoitti:
Tuota kävijämäärää olen minäkin suuresti ihmetellyt. Jollain jo vuosia palstailleella tutulla nikillä on muka muutama?
Miten se luku määräytyy?Jospa kaikki eivät ole yhtä kiinnostavia.
- Jemina Jesse-James
niin ja näin kirjoitti:
Jospa kaikki eivät ole yhtä kiinnostavia.
Ei voi olla siitä kyse, koska ovat monesti juuri tosi suosittuja ainakin palstalla.
Joku ihme siihen sisältyy, varmaan salaliitto. :))))))) - oisko näin
Jemina Jesse-James kirjoitti:
Ei voi olla siitä kyse, koska ovat monesti juuri tosi suosittuja ainakin palstalla.
Joku ihme siihen sisältyy, varmaan salaliitto. :)))))))Jos kavereita on paljon ja käyvät usein kylässä :)
- Lilja Laitaleveä
En käy katselemassa ketään, eikä kukaan käy minua.
En ole täällä leikkimässä mitään piiri pieni pyörii-leikkiä.
Kaiken maailman typeryyksiä sitä onkin ihmisen kiusaksi, jos sen niikseen ottaa.
Mutta 'jo vanhakin nyt nuortuu, kuin lapsi leikkimään'.- veljet mikä meno
Mutta luulotteluja esiintyy paljon, hui, tuo käy minua kyttäämässä. ;))) ;)))
Aikuisiako? - Lilja Laitaleveä
veljet mikä meno kirjoitti:
Mutta luulotteluja esiintyy paljon, hui, tuo käy minua kyttäämässä. ;))) ;)))
Aikuisiako?Galleriahan on leikkimökki, jossa vietetään lasten mehuhetkiä.
Jos ei halua, voihan laittaa oven lukkoon.
Ihme homma, vapaaehtoisesti tehdään, jotta oltaisiin esillä.Sitten väännetään itkua, jos joku käy.
Ei ole aikuismaista, mutta nythän luullaan, että lapsellisuus nuorentaan, pah. - k/k
Lilja Laitaleveä kirjoitti:
Galleriahan on leikkimökki, jossa vietetään lasten mehuhetkiä.
Ihme homma, vapaaehtoisesti tehdään, jotta oltaisiin esillä.Sitten väännetään itkua, jos joku käy.
Ei ole aikuismaista, mutta nythän luullaan, että lapsellisuus nuorentaan, pah.Mää taas olen kauhia surullinen ko kukka ei käy minuu kattomas.
- lejanna
k/k kirjoitti:
Mää taas olen kauhia surullinen ko kukka ei käy minuu kattomas.
Eipä ole tunkua minullakaan, mutta laatu korvaa määrän. ;)
Minkälainen kukka sua pitäisi tiirata?
Petunia vai orkidea?
. Lilja Laitaleveä kirjoitti:
Galleriahan on leikkimökki, jossa vietetään lasten mehuhetkiä.
Ei ole aikuismaista, mutta nythän luullaan, että lapsellisuus nuorentaan, pah.Voi se olla laiskuuttakin.
Yksi syy siihen että on profiili on mulla aikanin se ettei tarvi pelleillä noiden laskutehtävien kanssa. ja sitten aina kirjoittaa siä nicciä uudestaan ja uudestaan.
Ja on se myös tapa pitää yhteyttä ihmisiin asioista joita ei viitsi koko kansan luettavaksi tuoda.lejanna kirjoitti:
Eipä ole tunkua minullakaan, mutta laatu korvaa määrän. ;)
Minkälainen kukka sua pitäisi tiirata?
Petunia vai orkidea?
.Omaa lääkettäni sain näköjään joku muukin tykkää takertua sanoihin joil on eri merkityksiä.
No villiruusu tietenkin sielt salon syrämestä ,vaatimaton ku itekkin olen.- lejanna
koti-kiusattu kirjoitti:
Omaa lääkettäni sain näköjään joku muukin tykkää takertua sanoihin joil on eri merkityksiä.
No villiruusu tietenkin sielt salon syrämestä ,vaatimaton ku itekkin olen.Eikookki mukavaa leikkiä sanoilla.
Meitä sitä onkin kaksi kaunista vaatimatonta, taidatkin olla kauan kadoksissa ollut kaksoisveljeni. Vaikka ollaankin synnytty vähän eri vuosina, niin haitanneeko tuo mittään.
Jos alkaisi jättikihokiksi, ja söisi kaiken lihaisan lähellään? :))
Meillä on mökin pihalla karjalanruusu.
Horisen katsellen Emmentaalia.
. lejanna kirjoitti:
Eikookki mukavaa leikkiä sanoilla.
Meitä sitä onkin kaksi kaunista vaatimatonta, taidatkin olla kauan kadoksissa ollut kaksoisveljeni. Vaikka ollaankin synnytty vähän eri vuosina, niin haitanneeko tuo mittään.
Jos alkaisi jättikihokiksi, ja söisi kaiken lihaisan lähellään? :))
Meillä on mökin pihalla karjalanruusu.
Horisen katsellen Emmentaalia.
.Mullapa onkin persian keltaruusu joka otti nokkiinsa viime kesänä.
Liian kuivana pirin mut nyt ollaan valmiina kastelukannun kanssa.
jostain syystä olen ain tykäny kukkasista ja kesällä istuskelen paljonkin niitten vierellä.
Niitten kauneuresta voi oppimatonkin nauttia kun se aukeaa vaan kattelemalla.- lejanna
koti-kiusattu kirjoitti:
Mullapa onkin persian keltaruusu joka otti nokkiinsa viime kesänä.
Liian kuivana pirin mut nyt ollaan valmiina kastelukannun kanssa.
jostain syystä olen ain tykäny kukkasista ja kesällä istuskelen paljonkin niitten vierellä.
Niitten kauneuresta voi oppimatonkin nauttia kun se aukeaa vaan kattelemalla.Taaspa yleissivistykseni laajeni, en ole koskaan moisesta ruususta kuullutkaan.
Kovin komea on, kun katselin kuvia netissä.
Ei taida ainakaan pohjoisempana olla kovinkaan yleinen?
Kiinanruusua on minulla ollut useampiakin, sisällä tietenkin. Yksi on perinteinen rahvaslaji, yksi oli kaupasta ostettu hienohelmaisempi, joka ottikin jostain pian nokkaansa, ja kupsahti.
Komea kukka on kiinanruusukin kukkiessaan, kukat ovat punaisia ja kerrottuja.
Yönkuningatar olisi metka omistaa.
Viimeisestä lauseestasi tekisi mieli pitää saarna, mutta antaa nyt tällä kertaa olla.
. lejanna kirjoitti:
Taaspa yleissivistykseni laajeni, en ole koskaan moisesta ruususta kuullutkaan.
Kovin komea on, kun katselin kuvia netissä.
Ei taida ainakaan pohjoisempana olla kovinkaan yleinen?
Kiinanruusua on minulla ollut useampiakin, sisällä tietenkin. Yksi on perinteinen rahvaslaji, yksi oli kaupasta ostettu hienohelmaisempi, joka ottikin jostain pian nokkaansa, ja kupsahti.
Komea kukka on kiinanruusukin kukkiessaan, kukat ovat punaisia ja kerrottuja.
Yönkuningatar olisi metka omistaa.
Viimeisestä lauseestasi tekisi mieli pitää saarna, mutta antaa nyt tällä kertaa olla.
.En ymmärrä miksen opi kieliä hartaasti olen itteopiskellut mut kun ei niin ei.
Olen pikkasen kateellinen ja kunnioitan ihmistä joka on oppinut sujuvasti puhumaan kielillä.
Varmaan siksi toi kukkamatkakin jää tekemättä,harmittaa kun puolet tieroista menee ohitte korvien.
Noi ruskoliljat on kauheen taistelun näyttämönä taas keväällä kun liljakukot hyökkää.- lejanna
koti-kiusattu kirjoitti:
En ymmärrä miksen opi kieliä hartaasti olen itteopiskellut mut kun ei niin ei.
Olen pikkasen kateellinen ja kunnioitan ihmistä joka on oppinut sujuvasti puhumaan kielillä.
Varmaan siksi toi kukkamatkakin jää tekemättä,harmittaa kun puolet tieroista menee ohitte korvien.
Noi ruskoliljat on kauheen taistelun näyttämönä taas keväällä kun liljakukot hyökkää.Muistelinkin, että taistelit jotain möyhäntökijöitä vastaan, mutta etkös sinä sen kuitenkin voittanut? Komeita otuksia, punaisia, niitäkin luurasin netistä.
Meillä oli ekan yhteisen kotitalomme pihamaalla varjoliljojakin. Talossa oli aikoinaan asunut rouva, joka oli ollut oikea kukkamusteri. Hänellä oli piha ollut täynnä kukkaloistoa. Muutamia lajeja oli jäänyt vielä meillekin, kaipa varjoliljat ovat tosi kestäviä.
On muuten mukavaa, kun edelliskesänä istutetut orvokit ovat siementäneet, ja alkavat uudestaan kukkia seuraavana kesänä. Syntyy mitä erikoisimpia väriyhdistelmiä. Olet varmasti huomannut.
Kyllähän sinä, jos joku, on pitkälle oppinut.
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026953
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354085- 703199
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271676- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227