mää oon nyt päivänä muutamana yrittäny saada jotain selkoo näistä keskusteluista mutta on tää menny niin hankalaks pitäs varmaan olla paikalla koko ajan että pysyis perässä jotenkin on menny niin sekavaks voihan se olla että ongelma on vaan mun ymmärryksessä mutta kivaa on kevät tulee kohisten aurinko paistaa ja ulkoilu maittaa =)))))
kevättä rinnassa
23
118
Vastaukset
"Tase-Pappa": han tuolla on hauskan aloituksen keväästä tehnyt, mutta erikoistapauksena sallin sinulle ihquoman.
Taisivat muut maat saada mahlasi liikkeelle?
Et malttanut pitää silmiäsi vain siinä Emily Bronte: n rakkausromaanissasi?
Vaan älä sure, uusiohoikkelihko, eiköhän tänne ala kertymään muutakin levotonta tarinaa.:)
H.En nyt uskalla vastata mitään tuohon ymmärrysongelmaan ettei tule jälkipuheita.
Kevättä on molemmissa, ulkoiltu on yksin ja kaksin ja minulla alkaa ensi maanantaina loma. :)
Puutarhamessuille Helsinkiin on aikomus mennä ja menenkin.Messuilla on aina hyvä että on jokunen Ruusukin, vaikka sitten seinällä.
Keväällä kukkii kaikki, luulisin?
H.hunksz kirjoitti:
Messuilla on aina hyvä että on jokunen Ruusukin, vaikka sitten seinällä.
Keväällä kukkii kaikki, luulisin?
H.En suinkaan mie sinne seinäruusuksi mene.
Voisit tulla mukaan, ostetaan sulle joku nätti kukka tai vaikka kaksi.
:)
Keväällä kukkii lähes kaikki, paitsi ei vielä pelakuu.
Kaktuksessa ja Sant Pauliassa on jo kukkia.
Ja koivunoksia otin maljakkoon viime viikolla, niissä on jo pienet lehdenalut.- k/k
Anceli kirjoitti:
En suinkaan mie sinne seinäruusuksi mene.
Voisit tulla mukaan, ostetaan sulle joku nätti kukka tai vaikka kaksi.
:)
Keväällä kukkii lähes kaikki, paitsi ei vielä pelakuu.
Kaktuksessa ja Sant Pauliassa on jo kukkia.
Ja koivunoksia otin maljakkoon viime viikolla, niissä on jo pienet lehdenalut.Nyt laitoit pahan jutun hunksille sehän on puheitten mukaan palstan kunkku .Ja on kukkona tunkiolla.
Nyt pitäskin olla kukkana näyttelyssä ,no sä voit lohduttaa sitä sillä et kukkii ne perunatkin.
. k/k kirjoitti:
Nyt laitoit pahan jutun hunksille sehän on puheitten mukaan palstan kunkku .Ja on kukkona tunkiolla.
Nyt pitäskin olla kukkana näyttelyssä ,no sä voit lohduttaa sitä sillä et kukkii ne perunatkin.
.Tuollaisilla jutuilla sen saa nopeasti katomaan palstalta.
Sitä pelottaa.
Et sä joutais kaveriksi sinne messuille, oo kiva.
Ostetaan sullekin nätti kukka.
Nyt mie meen lämmittämään saunaa, mieti vähän aikaa.
Niin muuten, pyton kesyyntyi hyvin sun neuvoillasi, kiitos. :Dk/k kirjoitti:
Nyt laitoit pahan jutun hunksille sehän on puheitten mukaan palstan kunkku .Ja on kukkona tunkiolla.
.Voisipa käydä tän kunkun kohdalla niin että siemenperunat ovat isommat kuin tuotoksensa ja joutuisin kasvintutkimuslaitokselle leikeltäväksi.:)
H.
- k/k
Ei paha ajatus kun vaan kiireiltä ehtis.
Itteasias mun tekis mieli tonne Madeiralle kattoon kevään kukkia.
Mä oisin siel ku rölli peikko satumettäs istuisin kukkien keskel nätti ruusu hampais.- meeriamanda
Vai Madeiralle sinä mielit, kaunistahan siellä on....itse keväisin haaveilen Hollantiin ja niille tulppaanipelloille...telkusta travel channel -kanavalta juurikin näytettiin sitä kukkaloistoa....olisi varmaan työ ja tuska saada mua pois sieltä lähtemään! :)
No kaihoillaan me, eipä maksa mitään.
Kunhan vaan et sa mykkäkoulusairautta niinkun mulle tuli heti sen risteilyn jälkeen. Kohta toista viikkoa mykkäilen täällä itsekseni, muuten jos ääneen jotain sanon on hyvin seksikkään käheä .)) Eilen jo sentään antoivat antibioottia, että ehkä aikaa myöten normalisoidunkin.
Tää palsta nyt on muuttunut ikävä kyllä, mutta parempi nyt kuitenkin kun ihan ensin oli.
Vaikka vieläkään ei voi olla yhtään varma kuka on vastannut ja kenelle kun ketju menee pitemmäksi.Harvapuheisena miehenä ei paljoa haittaa olla hiljaakin, naisen ääni onkin parhaimmillaan ku siin kuuluu eletty elämä.
- -tiina
vai puutarhamessuille se anceli on menossa mää en oo koskaan käyny niillä messuilla kun en oo oikeen kova puutarhaihminen en osaa laittaa enkä asettaa vaikka olis selvät ohjeetkin siinä asiassa peukalo keskellä kämmentä mutta hyvä kun sää meet messuille ja haet sieltä ideoita mää voin tulla sit hakeen teiltä kaikenkarvaisia kasveja =))))
On siellä muitakin messuja samalla kertaa, viidet kaiken kaikkiaan.
Mökkiä ja Omaa Kotia sun muita.
Tiedäthän että sinulla on vapaa käyttö- ja otto-oikeus kaikkiin puutarhani kasveihin. =)Saanko tulla puutarhaasi?:)
H.Olikohan tää -tiinalle tarkoitettu kysymys, mutta kyllä sinä saat tulla myös minun puutarhaani.
Kesäkurpitsojen aikaan saat evästä mukaan, kuituja siitäkin saa.
:)Anceli kirjoitti:
Olikohan tää -tiinalle tarkoitettu kysymys, mutta kyllä sinä saat tulla myös minun puutarhaani.
Kesäkurpitsojen aikaan saat evästä mukaan, kuituja siitäkin saa.
:)Ymmärtääksen onneksi, ei Tiinalla ole puutarhaa?
Kullankeltaisen Auringon saattelemana on aina nautinto saada Kullankeltaisia herkkuja Kullankeltaisen hiuspehkon omaavalta Kultasäteileväsilmäiseltä omistajalta:)
H.hunksz kirjoitti:
Ymmärtääksen onneksi, ei Tiinalla ole puutarhaa?
Kullankeltaisen Auringon saattelemana on aina nautinto saada Kullankeltaisia herkkuja Kullankeltaisen hiuspehkon omaavalta Kultasäteileväsilmäiseltä omistajalta:)
H.Onhan Tiinalla puutarha, siellä vaan ei oikein kasva mitään, paitsi ISOJA KURKKUJA, olen saanut sellaisen tuliaisiksi, huh. Kaksi viikkoa sitä syötiin eikä vieläkään loppunut. =)
Mikäs lirkkuvaihde nyt on iskeytynyt päälle, kevät taitaa laittaa
miehen hyrräämään. :)
Ei ole Kullankeltaista tukkaa tai minun täytyy ainakin käydä kampaajan väripurkilla. Täältä löytyy vaan harmahtavantummaa hiuspehkoa ja silmienkin kanssa on vähän niin ja näin.
:)Anceli kirjoitti:
Onhan Tiinalla puutarha, siellä vaan ei oikein kasva mitään, paitsi ISOJA KURKKUJA, olen saanut sellaisen tuliaisiksi, huh. Kaksi viikkoa sitä syötiin eikä vieläkään loppunut. =)
Mikäs lirkkuvaihde nyt on iskeytynyt päälle, kevät taitaa laittaa
miehen hyrräämään. :)
Ei ole Kullankeltaista tukkaa tai minun täytyy ainakin käydä kampaajan väripurkilla. Täältä löytyy vaan harmahtavantummaa hiuspehkoa ja silmienkin kanssa on vähän niin ja näin.
:)Pitäkää te tytöt vain isot kurkkunne.
Ja mitä lirkkuun tulee niin keväthän se on syyllinen.
Kevät saa minut näkemään harhoja silmissäni.
Hoikan tiinan tarpeettomin olkaimin ja Grimmin veljesten Kultakutrin Karhuineen ja Puurolautasineen.
H.hunksz kirjoitti:
Pitäkää te tytöt vain isot kurkkunne.
Ja mitä lirkkuun tulee niin keväthän se on syyllinen.
Kevät saa minut näkemään harhoja silmissäni.
Hoikan tiinan tarpeettomin olkaimin ja Grimmin veljesten Kultakutrin Karhuineen ja Puurolautasineen.
H.Onhan se toisaalta kiva, kun palstalla on ihan oma lirkkumies,
saadaan vähän lohtua, me tylsään elämäämme kyllästyneet, lesket, yksinäiset ja muuten vaan elämäänsä pettyneet naisihmiset. :)
Joten jatka vaan lirkutteluja, ei niitä kukaan tosissaan ota kuitenkaan, toivottavasti ainakaan.
Kävin jo toisella kävelylenkillä tämän päivän aikana, on kuule kevättä ilmassa, ihan selvästi.
Minäkin lauleskelin itsekseni. :)
- -tiina
kyllä se sun puutarhaas tarkoitti mun puutarhassa ei oo mitään näkemistä eikä kokemista kiitos vapaasta käyttä ja otto oikeudesta sitä tulen kyllä käyttämään =)))
Niinkö sää luulet, voittehan te molemmat tulla puutarhaani ja ottaa mitä otettavissa on.
Nyt kuitenkin ulos, gosse on jo ihan pihalla.
Mukavaa päivää sulle ja hunkszille kans, jos on kuulosalla. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2087163
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434564- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737- 191720
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341489
- 1431267