hieromasauvan käyttö

mites on?

Saako käyttää raskausaikana? Mulla nyt rv 27 menossa ja normaaliraskaus muuten, vaikka kohdunsuu jo pehmeä. Näin oli viime raskaudessakin ja lapsi syntyi kuitenkin täysaikaisena.

51

4955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kröhömm

      :DD missäs sun mies oikein on? :DDD

    • horm-hyrrää

      Tietysti saa, jos ei haitallisia supistuksia tms. Itse käytin ensimmäistä odottaessa kuten nytkin tän kakkosen od-kanssa hormonit hyrrää vauhdilla. Käytän kondomia sauvan päällä, mutta ei kai sekään tarpeellista. Joten liukkaria ja paristoja kyllä kuluu..

      • Mistä näitä...

        ...ja mies kärsi puutteessa, kun vaimo ei anna seksiä vaan tyydyttää itseään...hyvä hyvä tap tap!


    • --------------------

      Mitä ihmeen vastauksia täällä on? Kaikkihan nyt silloin tällöin runkkaavat, saivat seksiä tai eivät. Ihan normaalia ajanvietettä niin miehille kuin naisillekin.

      • N44 naimisissa20v

        Älä puhu p...aa!

        Elän parisuhteessa mieheni kanssa ja yhteiselämää on takana noin 20vuotta eikä kertaakaan ole tullut tarvetta itsetyydytykseen sillä mieheni antaa minulle ihanaa seksiä ja saan orgasmin lähes tulkoon joka kerta.

        Nämä itsetyydyttäjä neitokaiset taitavat olla juuri niitä, jotka jäävät yhdynnässä ilman orgasmia ja sitten selittävät: "kuinka ei se mitään haittaa, vaikka jäi ilman orgasmia yhdynnässä". Todellisuudessa näitä neitokaisia v......tuttaa aivan suunnattomasti orgasmittomuus yhdynnässä, kun se naapurin liisakin saa ja minä jään ilman...


      • Femakot pihtaa

        Moni mies kertoo kuinka raskausaikana ei saa seksiä vaimoltaan kuin hyvin harvoin ehkä kerran kuukaudessa.....sitten naiset kertovat kuinka masturboivat useita kertoja viikossa jotkut jopa päivittäin niin eikö masturbointi siis ole pois parisuhteen seksielämästä, koska mies joutuu olemaan ilman rakastelua.

        Mitä ihmeen järkeä on tyydyttää itseään, mutta toisaalta pihdata seksiä mieheltä?


      • Haluja on
        N44 naimisissa20v kirjoitti:

        Älä puhu p...aa!

        Elän parisuhteessa mieheni kanssa ja yhteiselämää on takana noin 20vuotta eikä kertaakaan ole tullut tarvetta itsetyydytykseen sillä mieheni antaa minulle ihanaa seksiä ja saan orgasmin lähes tulkoon joka kerta.

        Nämä itsetyydyttäjä neitokaiset taitavat olla juuri niitä, jotka jäävät yhdynnässä ilman orgasmia ja sitten selittävät: "kuinka ei se mitään haittaa, vaikka jäi ilman orgasmia yhdynnässä". Todellisuudessa näitä neitokaisia v......tuttaa aivan suunnattomasti orgasmittomuus yhdynnässä, kun se naapurin liisakin saa ja minä jään ilman...

        Hmm...

        Meillä yhteiseloa takana 10 vuotta. Mieheni tekee reissutöitä, eli on joka viikko poissa kotoota 3-4 päivää. Jos silloin tekee mieli, harrastan itsetyydytystä. Ei tulisi mieleenkään pettää. Tiedän että myös mieheni harrastaa itsetyydytystä, jos joskus teemme niin yhdessä puhelimessa.

        Myös mieheni tykkää hyväillä minua hieromasauvalla, joten sellaiset on käytössä myös yhteisessä seksissä. Voi myös nyt mainita, että sillä tavalla saa myös molempiin reikiin yhtä aikaa. Itse ainakin tykkään.

        Saan orgasmin lähes joka kerta, niin mieheni kanssa kuin itsetyydytyksessäkin.

        En harrasta itsetyydytystä kun mieheni on kotona, paitsi tietenkin joskus yhdessä hänen kanssaan, huvin vuoksi. En myöskään pitäisi siitä, jos mieheni kävisi vessassa "hoitamassa homman", jos on kotona. Asia on ihan ei silloin, kun haluttaa toisen poissa ollessa.:)


      • ritva-58
        N44 naimisissa20v kirjoitti:

        Älä puhu p...aa!

        Elän parisuhteessa mieheni kanssa ja yhteiselämää on takana noin 20vuotta eikä kertaakaan ole tullut tarvetta itsetyydytykseen sillä mieheni antaa minulle ihanaa seksiä ja saan orgasmin lähes tulkoon joka kerta.

        Nämä itsetyydyttäjä neitokaiset taitavat olla juuri niitä, jotka jäävät yhdynnässä ilman orgasmia ja sitten selittävät: "kuinka ei se mitään haittaa, vaikka jäi ilman orgasmia yhdynnässä". Todellisuudessa näitä neitokaisia v......tuttaa aivan suunnattomasti orgasmittomuus yhdynnässä, kun se naapurin liisakin saa ja minä jään ilman...

        mites ukkos??


      • Höpötihöp...
        N44 naimisissa20v kirjoitti:

        Älä puhu p...aa!

        Elän parisuhteessa mieheni kanssa ja yhteiselämää on takana noin 20vuotta eikä kertaakaan ole tullut tarvetta itsetyydytykseen sillä mieheni antaa minulle ihanaa seksiä ja saan orgasmin lähes tulkoon joka kerta.

        Nämä itsetyydyttäjä neitokaiset taitavat olla juuri niitä, jotka jäävät yhdynnässä ilman orgasmia ja sitten selittävät: "kuinka ei se mitään haittaa, vaikka jäi ilman orgasmia yhdynnässä". Todellisuudessa näitä neitokaisia v......tuttaa aivan suunnattomasti orgasmittomuus yhdynnässä, kun se naapurin liisakin saa ja minä jään ilman...

        Äläpä itse puhu p...aa!

        Saan minäkin hyvää seksiä ja orgasmin joka kerta, mutta silti "omaa kivaa" pitää olla joskus. Ihan siksi, kun mies ei valitettavasti aina ole paikalla silloin, kun tekee mieli... Sitä paitsi itsetyydytys on hyvä asia, kun siinä saa tutustua omaan kehoon ja oppii uusia asioita itsestään. Esim. että miten niitä orgasmeja parhaiten saa... Vai eikö sinun nuoruudessa opetettu tuota kaikkien tietämää asiaa? :D


      • hauskaapitääolla-90
        N44 naimisissa20v kirjoitti:

        Älä puhu p...aa!

        Elän parisuhteessa mieheni kanssa ja yhteiselämää on takana noin 20vuotta eikä kertaakaan ole tullut tarvetta itsetyydytykseen sillä mieheni antaa minulle ihanaa seksiä ja saan orgasmin lähes tulkoon joka kerta.

        Nämä itsetyydyttäjä neitokaiset taitavat olla juuri niitä, jotka jäävät yhdynnässä ilman orgasmia ja sitten selittävät: "kuinka ei se mitään haittaa, vaikka jäi ilman orgasmia yhdynnässä". Todellisuudessa näitä neitokaisia v......tuttaa aivan suunnattomasti orgasmittomuus yhdynnässä, kun se naapurin liisakin saa ja minä jään ilman...

        Minäkin elän parisuhteessa ja itsetyydytys on molemmilla silloin tällöin tapana. Ja taatusti saan voimakkaat orgasmit mieheni kanssa. Itsetyydytys yksin (tai yhdessä) on mukavaa ajanvietettä ja saa siitä huumoriakin revityksi.


    • naurutedelliselle

      heh säälittävää jos joutuu runkkailee ja vieläpä suhteessa.. ei millään pahalla :)
      tai jos haluaa runkkailla vaikka on parisuhteessa niin pitäskö miettiä onko joku ongelma kehittymässä kun pitää saada vielä omalta kädeltä puolison lisäksi.. sit ymmärrän jos seksiä kerran kuukaudessa ni oma apu tarpeen mutta muuten niin öhh...
      terv. terveestä parisuhteesta jossa ei kummankaa tarvii runkkailla :)

      • 171720

        hölmö olet. Me olemme käyttäneet yhdessä hieromasauvaa, siis yhteisissä leikeissä! Miehestäkin mukavaa ja kiihottavaa.
        Raskausaikana en kuitenkaan uskaltanut käyttää sauvaa sisällä, varhain kypsymistä ollut kohdunsuulla. Vain ulkoiseen kiihotukseen.


      • vmnhvkbh

        on se joo.. Joskus kun tekee mieli päivällä annan lapset miehelle ja meen itte leikkimään itelläni. Mies ei jaksa kuin joka viides päivä. ennen oli joka toinen päivä mutta lasten hoito ja opiskelu kuluttaa myös miestä nytkin reppana nukahti vauvaa nukuttaessa... vaadin ehkä mieheltä liikaa lastenhoidossa mutta jaksanpa sitten ainakin aina seksiin jos mies pyytää. en oikeastaan osaa kieltäytyä kun mies osaa taivutella tahtoonsa.
        Tosin loppuraskaudessa on pitänyt hillitä hormonejaan kun alkaa suonikohjut olla räjähdysvaarassa tuolla alapäässä sitten ollaan puolipäivää todella kipeiden supistusten vallassa. eli itsetyydytys ois parempi mutta kyllä ne muutaman päivän jälkeen unohtuu.. terkkarille en tietenkään uskalla vielä sanoa mitään vaikka suonikohjujen repeytyminen on vissiin aika vaarallista. .. mutta kun se pistät seksikiellon päälle..


    • jepujee..

      Hahahahahaa, mainio kirjoitus taas. Kyllä se sooloseksi vaan on ihan eri asia kuin puolison kanssa hommaileminen ja rikastuttaa mukavasti seksielämää. Jos ei itse sen arvoa ymmärrä niin ei kannata tuomita muita, jotka sitä harrastavat. Monet myös tykkäävät katsoa toistensa itsetyydytystä. Ei kannata olla niin rajoittunut! ;)

      Nimim. Terveessä parisuhteessa seksi voi olla hyvinkin monimuotoista.

      • 5 kertaa viikossa

        Niin tuhannet ja tuhannet miehet valittavat parisuhteessa eläessään, kun se oma vaimo ei anna seksiä riittävästi puhuvat monesti kerta/2 per/kk olevan seksin määrä.

        Onko muutama kerta kuukaudessa normaali määrä seksiä?

        Kuitenkin aikamonasti naiset kertovat netissä kuinka masturboivat lähes joka päivä niin eikös se masturbointi ole silloin pois parisuhteen seksistä?


    • rasittaviajeesusteli

      voi jeesus. mitä se teille kuuluu?!?!? kysyjä vaan halus tietää että voiko käyttää vai ei - eikä jeesusteluja miesten pallien tyhjentämisestä.

    • jepujee...

      No mistäs minä tiedän miten se muissa suhteissa on, mutta meillä ainakaan itsetyydytys ei TODELLAKAAN ole pois parisuhteen seksistä, vaan mukava mauste siihen. ;) On se ikävää jos joidenkin miesten (tai naisten) pitää valittaa netissä ettei ole seksiä riittävästi. Eiköhän siinä ole sitten tullut valittua väärä kumppani tai joka tapauksessa kumppani, jonka seksuaaliset tarpeet eivät kohtaa miehen seksuaalisia tarpeita. Merkittäväähän ei ole parisuhteissa minkä verran sitä seksiä on esim. viikossa, vaan se, että kummatkin ovat siihen määrään tyytyväisiä.

      • Liian vähän seksiä

        Jep jep niin aika harvoin ne miehet ovat rakastelukertoihin tyytyväisiä.


      • cccccccccce4scc

        no kyllä mä vaan vedän herneet nenään jos mies masturboi ilman mua oon sen verran kontrolloiva.. Mun itsetyydytys kun taas huvittaa miestä mutta kyllä sekin tekee yllärihyökkäyksiä jos ei ole vaaraa että lapset tulee perässä.


    • sepä se...

      Ja oliskohan myös niin, että justiinsa ne, jotka ei ole tyytyväisiä, myös ovat niitä näkyviä yksilöitä. Eli tyytyväiset ei paljon netissä tai muualla itsestään ilmoittele. Eiköhän tuo "harvoin" ole siis vähän liioittelua.

      • Totuus on toinen

        Pistäydy huvikseen selibaatti,odotus,synnytys,miestenjutut palstoilla.


    • AP--:

      Kuka on sanonut että sitä yksin pitää käyttää?! Voihan sitä käyttää miehen kanssa yhdessä. Mutta haittaako siis värinä jotain, onko kellään oikeasti tietoa?

      • HALOO!!!

        Kysy lääkäriltä tai neuvolantädiltä! Et sä täältä mitään kunnon vastauksia saa. Ja kannattaa oikeasti kysyä,ettei vaan vahingossakaan tee mitään mistä vois olla minkäänlaista haittaa sikiölle.


    • sepä se...

      Niin aivan, ja ketkä idiootit noille palstoille kirjoittaa? Voit siis ihan Suomi24-palstan perusteella päätellä, että suunnilleen 90 prosenttia koko Suomen miehistä elää puutteessa tai epätyydyttävässä seksisuhteessa? Äly hoi, älä jätä.

      • Sex real sex

        Prosenttimääriä on vaikea kertoa, mutta määrällisesti on joukko kuitenkin sadoissatuhansissa.

        Moni nainen vain ei uskalla myöntää pihtaavansa seksiä mieheltään.

        Elävät omassa "prinsessa maailmassa" ja ovat katkeria sekä kateellsia naisille joilla siis oikeasti on vilkas sekä antoisa seksielämä aviopuolisonsa kanssa.

        Moni nainen luulee ettei mies halua rakastella jos nainen ei itse halua mutta asia on aivan toisin. Kyselkää joskus mieheltänne millä rakastelumäärällä hän on tyytyväinen seksielämäänne niin saatatte yllättyä.

        Jouluna ja juhannuksena ei ehkä ole riittävästi....


      • .................
        Sex real sex kirjoitti:

        Prosenttimääriä on vaikea kertoa, mutta määrällisesti on joukko kuitenkin sadoissatuhansissa.

        Moni nainen vain ei uskalla myöntää pihtaavansa seksiä mieheltään.

        Elävät omassa "prinsessa maailmassa" ja ovat katkeria sekä kateellsia naisille joilla siis oikeasti on vilkas sekä antoisa seksielämä aviopuolisonsa kanssa.

        Moni nainen luulee ettei mies halua rakastella jos nainen ei itse halua mutta asia on aivan toisin. Kyselkää joskus mieheltänne millä rakastelumäärällä hän on tyytyväinen seksielämäänne niin saatatte yllättyä.

        Jouluna ja juhannuksena ei ehkä ole riittävästi....

        Voi että...tästä kommentista varsinkin tulee hyvin ilmi se ajatus kuinka miehet haluisivat omistaa naisen ruumiin ja varsinkin alapään. Eiköhän masturbointi ole jokaisen oikeus. Jos harrastaa itsetyydystä niin se ei tarkoita sitä, ettäkö pihtaisi kumppanilta. Jotkut miehet taitavat olla vähän mustasukkaisia dildoille...:D mikä on vähän huvittavaa kyllä.Miehet harrastaa yhtälailla omaa kivaa (ja varmaan enemmänkin) joten se sama oikeus on kyllä naisellakin olemassa eikä pelkästään miesten yksinoikeus.


      • Kysynpähän vaan
        ................. kirjoitti:

        Voi että...tästä kommentista varsinkin tulee hyvin ilmi se ajatus kuinka miehet haluisivat omistaa naisen ruumiin ja varsinkin alapään. Eiköhän masturbointi ole jokaisen oikeus. Jos harrastaa itsetyydystä niin se ei tarkoita sitä, ettäkö pihtaisi kumppanilta. Jotkut miehet taitavat olla vähän mustasukkaisia dildoille...:D mikä on vähän huvittavaa kyllä.Miehet harrastaa yhtälailla omaa kivaa (ja varmaan enemmänkin) joten se sama oikeus on kyllä naisellakin olemassa eikä pelkästään miesten yksinoikeus.

        Jos kukaan nainen ei kerran pihtaa parisuhteessa niin mistä ihmeestä tulevat nämä sadattuhannet miehet, jotka eivät saa parisuhteessa riittävästi seksiä?

        Kyse ei ole siitä, että kukaan paheksuu masturbointia, vaan kyse on siitä et nämä masturboijat pitävät miehiään puutteessa.

        Mitä järkeä on pillulla kiristää aviopuolisoaan?


      • ....................
        Kysynpähän vaan kirjoitti:

        Jos kukaan nainen ei kerran pihtaa parisuhteessa niin mistä ihmeestä tulevat nämä sadattuhannet miehet, jotka eivät saa parisuhteessa riittävästi seksiä?

        Kyse ei ole siitä, että kukaan paheksuu masturbointia, vaan kyse on siitä et nämä masturboijat pitävät miehiään puutteessa.

        Mitä järkeä on pillulla kiristää aviopuolisoaan?

        "vaan kyse on siitä et nämä masturboijat pitävät miehiään puutteessa."

        Sinä voit puhua vain omasta puolestasi, et kaikkien puolesta. Jos sinulta pihdataan niin se ei tarkoita sitä kaikilta muilta pihdataan. Myöskin miehet pihtaavat, siitä vain ei puhuta niin paljon. Suomessa elää myös satojatuhansia naisia puutteessa ja ihan parisuhteissa. Käyppä vaikka lukemassa Avioliitto palstaa..siellä monikin nainen kaipaa läheisyyttä ja seksiä jota ei saa.


      • Sepä se...
        .................... kirjoitti:

        "vaan kyse on siitä et nämä masturboijat pitävät miehiään puutteessa."

        Sinä voit puhua vain omasta puolestasi, et kaikkien puolesta. Jos sinulta pihdataan niin se ei tarkoita sitä kaikilta muilta pihdataan. Myöskin miehet pihtaavat, siitä vain ei puhuta niin paljon. Suomessa elää myös satojatuhansia naisia puutteessa ja ihan parisuhteissa. Käyppä vaikka lukemassa Avioliitto palstaa..siellä monikin nainen kaipaa läheisyyttä ja seksiä jota ei saa.

        Niin aivan, ja ketkä idiootit noille palstoille kirjoittaa? Voit siis ihan Suomi24-palstan perusteella päätellä, että suunnilleen 90 prosenttia koko Suomen naisista elää puutteessa tai epätyydyttävässä seksisuhteessa? Äly hoi, älä jätä.


      • ..................
        Sepä se... kirjoitti:

        Niin aivan, ja ketkä idiootit noille palstoille kirjoittaa? Voit siis ihan Suomi24-palstan perusteella päätellä, että suunnilleen 90 prosenttia koko Suomen naisista elää puutteessa tai epätyydyttävässä seksisuhteessa? Äly hoi, älä jätä.

        "Niin aivan, ja ketkä idiootit noille palstoille kirjoittaa?"

        Sinä tietysti olet se ainut järkevä kirjoittelija täällä ja me muut idiootteja?

        "Voit siis ihan Suomi24-palstan perusteella päätellä, että suunnilleen 90 prosenttia koko Suomen naisista elää puutteessa tai epätyydyttävässä seksisuhteessa?"

        Mistä sinä päättelit, että sadatuhanne miehet elävät puutteessa naisen masturboinnin tai dildon käytön vuoksi? Mihin tämä väittämäsi perustuu? Missä lähdetiedot ja tutkimustuloksesi (virallisen tahon sellaiset) sillä pelkkä sinun mututuntumasihan tässä ei riitä perusteluksi.


    • justiinsa joo

      Tulikohan kellekään missään vaiheessa mieleen, että kaikki odottavat äidit eivät elä parisuhteessa? Kannattaisi miettiä asioita vähän laajemmin ennenkuin tänne tulee huutelemaan muille kuinka he eivät tyydytä parisuhteen toista osapuolta. Yksin odottaminen ei aina ole valinta, puoliso on saattanut esim. menehtyä. Ja silloin tälläisiä juttuja on on todella inhottava kuunnella pikkusieluisilta ihmisiltä.

      Ap:n kysymykseen, en usko että sillä värinällä on haittaa, mutta kannattaa rohkeasti tarkistaa vielä omasta neuvolasta :)

      • Stacey

        Nimenomaan! Neuvolasta saat varman tiedon,et täältä.


    • oma kroppani

      Häh?? Miesten masturbointi on aivan hyväksyttyä, ja täälläkin jankataan vain siitä, kuinka naiset pihtaavat ja miehet joutuvat kärsimään, kun eivät saa kylliksi seksiä. Ja samaan hengenvetoon paheksutaan naisten itsetyydytystä. Näinkö hyvin on meidät naiset tänä päivänä aivopesty?? En voi käsittää.

      • Hei femakot

        Koittakaa jo hengittää välillä


    • plåppeli

      minusta miesten runkkaamisessa parisuhteessa on aivan yhtä paljon paheksuttavaa kuin naisenkin.. Meillä ainakin siis toimii se ettei tarvitse lisäksi oman käden apua :) ja kyllä, olen varma ettei mieheni tee sitä ja mieheni on varma etten minä tee sitä.

      • ....................

        Miksi tuo asia pitää ajatella siten, että masturbointi liittyisi mitenkään epätyydyttävään seksiin kumppanin kanssa ti ylipäätään siihen, että seksiä on liian vähän? Mihin tämä sinun olettamuksesi perustuu? Toki jos te koette parisuhteessanne oikeudeksenne omistaa täysin toisen ruumiin ettekä muutenkaan nauti masturboinnista niin eihän se silloin ole mikään ongelma vaan teidän ratkaisunne asiaan. Miksi se kuitenkaan olisi paheksuttaa niiltä pariskunnilta, jotka hyväksyvät masturboinnin osana tervettä ja hyvää seksielämäänsä?

        Itse ainakin juoksisin karkuun sellaista kumppania, joka haluaisi omistaa alapääni kokonaan ja samalla ruumiini kuin hänellä vain olisi siihen joku yskioikeinen käyttöoikeus tai vain hänen kauttaan minun kuuluisi saada nautintoa elämään. Tuollaisessa ajattelussa on minusta ehkä jopa sairaalloisen mustasukkaisuuden ja omistushaluisuuden piirteitä.


    • Herätystaasjoohei

      Mä kyllä luulen että ne naiset jotka "pihtaa", tuskin myöskään masturboi. Heillä ei seksuaalinen puoli ehkä ole kovin vahva, eikä seksi niin tärkeä juttu. Ja taas vahvemmin seksuaaliset, jotka tuskin "pihtaavat", myös masturboivat. Enpä ole koskaan kuullut että kukaan ajattelisi että "joo, enpäs annakkaanettä saan sitten ittekseni runkata"... Huh huh...herätys!!!! Sitä paitsi tuntuu olevan aika yleistä että raskausaikana mies ei ole seksiin yhtä innokas kuin nainen.

    • monta Oota

      No ihan samaa, eli kun mies ei ole ollut "halukas" raskauteni aikana niin hoitelen itse itselleni kivaa. Kaksi erilaista sauvaa, toinen melko iso joustavaa (hieman) matskua on hyvän tuntuinen ollessa jatkuvasti sisälläni. Toisella kovemmalla häpykielen seutuvilta käytettynä antaa takuusti orgasmeja.

    • 278257

      Kiitos aloittajalle keskustelun avauksesta, vastauksen kysymykseen saa varmaan paremmin jostain muualta, mutta mielipiteet on olleet todella mielenkiintoisia lukea!!!

      Jos nainen siis käyttää hieromasauvaa odotusaikana, hän
      - on miehetön!
      - on mieheltään seksiä pihtaava, koska itsetyydytys riittää seksin tarpeeseen!
      - on neitokainen joka ei saa orgasmia miehensä kanssa ja siksi katkera niille jotka saa! (Uskomatonta!!!!)
      - on säälittävä, koska joutuu runkkaamaan vaikka on parisuhteessa!
      - on suhteessa jossa seksi on jotenkin epätyydyttävää!

      Ohhoijaa. Luulin ihan oikeasti että nykypäivänä kun näitä seksileluja myydään jo ihan avoimesti, niistä on myös tullut luonteva osa seksielämää (sitä omaa ja pariskunnan yhteistä, jos näin molemmat haluavat). Mutta ei, ihmeellisiä asenteita, joista tosin osa on varmasti kirjoitettu suorastaan vitsinä, onhan...???
      Niin kuin tuo masturboinnin yhteys ns. pihtaamiseen; minusta ainakin sooloseksi on pikemmin seksiä suhteessa lisäävä, kuin sitä vähentävä. Kun seksi on mielessä niin sitä tekee mieli yksin JA kaksin. Ei ole mitään orgasmikiintiötä, ainakaan naisilla. Että nyt meni tämän päivän orkut, sori vaan kun et ehtinyt... ;D

    • mamy blue

      tuskinpa siitä nyt mitään haittaakaan on...luulisin....jos rakastelukin on raskausaikana ok niin....siitä vaan koklaamaan:)

    • asfdfdfdfdf

      Ei saa! Ajattele miltä siitä lapsesta siellä tuntuu. Siitähän tulee joku seksiaddikti. Sehän voi saaha traumoja : )

      No siis totta kai saa jos haluaa. :D

    • surr-surr

      Poikalapsesta tulee varmaan formula-kuski, kun on kuunnellut surinaa siellä kohdussa ollessa. Saa nähdä onko meidän poitsuun vaikuttanut((

    • s.woodruff

      Kai saa. Itse en uskaltanut sisään työntää raskaana ollessani mut riittihän se ulkoinenkin toiminta. ;-)

      Ja tosiaan, mies on ja seksiä siltäkin saa mutta kuten jotkut jo edellä sanoivatkin, terveeseen seksuaalisuuteen kuuluu myös sooloseksi jos sitä mieli tekee.

    • älykäsvastaus

      Jos käyttää dildoa vain perseen puolella,niin ok. Kun eihän se vauva kai perseen kautta ole tulossa?

      • hdhh

        Hehe no onpas taas älykäs vastaus. Itsekö tuon plussan laitoit itsellesi? :)
        Aloittajan kysymys taitaa kiihkouttaa teitä teinipoikia oikein tosissaan kuvittelemaan...


    • ------------------

      Vastaus alkuperäisen kirjoittajan kysymykseen. Käsittääkseni hieromasauvan käyttöä ei suositella (voi irrota kemikaaleja ym.). Jos käytät niin laita kumi päälle.

      • maalaisjärjellä

        Hyvänen aika voihan, ja pitääkin se sauvakin pestä puhtaaksi. Ei sieltä mitään irtoa näin maalaisjärjellä ajateltuna.. Käytän myös geishakuulia lähes joka päivä nyt raskaanakin, joten melko samaa silikoni materialia tuo sauvakin on.


      • Ftalaatit...
        maalaisjärjellä kirjoitti:

        Hyvänen aika voihan, ja pitääkin se sauvakin pestä puhtaaksi. Ei sieltä mitään irtoa näin maalaisjärjellä ajateltuna.. Käytän myös geishakuulia lähes joka päivä nyt raskaanakin, joten melko samaa silikoni materialia tuo sauvakin on.

        Ftalaatit..., sen takia se kumin käyttö...


    • Naturemature

      Alkuperäiselle; Toki saa käyttää, jos olet aiemminkin kokenut sen ongelmattomaksi :)

      Itse tyydytän itseäni usein, eikä tuo isäntä jää ilman pimperoa siltikkään, useampi vuosi yhdessä, terve, viikottainen seksielämä molemmilla :) Isäntä myös tyydyttää itseään, eikä minua haittaa että hän meidän molempien ollessa kotona, käy kädellä. Jos häntä haluttaa ja minä en syystä tai toisesta jaksa, se on oiva vaihtoehto sille, että hän joko a) kävisi pettämässä, tai b) jäisi ilman tyydytystä :) Ja taitavana miehenä hän huolehtii, että minä en jää ilman orgasmia koskaan ;) Jos mieheni ei syystä tai toisesta jaksa antaa minulle (tämä myös näin päin yleistä, ei miehet koneita ole, niinkuin ei naisetkaan), tyydytän itseni. Sitä paitsi, orgasmi on oiva jumppa lantiopohjalihaksille, pitää paikat tiukkoina, eikä varmasti mies ole valittamassa ;D

      Oma nautinto on myös toisen nautinto tavalla tai toisella, joten ei ole mitään syytä halveksia itsetyydytystä suhteessa :) Kukin taaplaa tyylillään toki!

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe