Hei olen hankkimassa JUWEL RIO 120 pitkän akvaarion puukaapisto jalustalla.
Onko puujalusta todella kestävä ja turvallinen.
Yleensä akvaarioissa on alumiinijalakset.
JUWEL AKVAARIOSTA
uusi asia minulle
2
216
Vastaukset
- kongo81
Juwelin ja MP:n kalustepaketit ovat varsin laadukkaita ja kestäviä, eipä siis huolta (en yleistä, mutta ainakin nämä merkit ovat luotettavia). Muista vaan että jalustan ja altaan väliin ei näissä kuulu laittaa mitään retkipatjaa tms. pehmustetta.
- kala poika
Se on tosi kestävä minulla on samallainen toi 240 l 120 cm. JUWEL RIOssa just nyt luen akvaariokirjaa jossa sanotaan sitä jopa kestävemmäksi. Toi on ollut kohta vuoden tossa pienemmässä. Poikasaltaassa on noin 30 vuotta vanha puujalusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731177EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616