Voiko vanhentunutta Ventolinea käyttää?

Failed^^

Iski sitten raju flunssa päälle, enkä ole aikoihin Ventolinea tarvinnut, joten vähän unohtunu tuo lääkkeiden päivitys. Nyt pitäis saada keuhkoputkia aukeamaan, mutta tuorein lääke joka on, on päiväyksellä 06/2010. Olisiko jollakulla tietoa, että uskaltaako tuota käyttää, onko ainoa haitta tehokkuuden laimeneminen?

Kiitos.

8

20756

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

Älä ihmeessä käytä.

• hepskukk

Onko ainoa haitta sitten tehokkuuden laimeneminen???Tiedätkö sen, jos kerran olet asiantuntija, ymmärtänet muutkin mahdolliset haitat. Kerroppas, miksi sitten on mainittu viimeistä päivää ollenkaan?

• äölkäölkäölkäölkäölk

Älä käytä! Hae vaikka päivystyksestä uusi resepti.

• kjljklhg

Kannattaa kysyä lääkäriltä/apteekista/suoraan lääkeyhtiöstä.

Itse käytin yhtä vanhentunutta astmalääkettäni, kun lääkäri tiesi sanoa, että sitä voi vielä käyttää (oli vanhentunut 6 kk aikaisemmin).

Näissä asioissa täytyy kyllä oikeasti kysyä asiantuntijalta: joitakin voi käyttää, kaikkia ei.

• Mmoooiii

Joo ei kannata ollenkaan !!!!!!!!!!!!!!!

• kraahh

Kysmys oli vuodelta 2011 ! Kysyjä on varmaan jo parantunut flunssastaan...

• Anonyymi

Tai kuoli vanhentuneeseen lääkeeseen

• Anonyymi

Itel on astmakiekko joka on jo yli vuoden vanha mut kyl se ihan hyvin viel toimii...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      832
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      538
      761
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      687
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe