Iski sitten raju flunssa päälle, enkä ole aikoihin Ventolinea tarvinnut, joten vähän unohtunu tuo lääkkeiden päivitys. Nyt pitäis saada keuhkoputkia aukeamaan, mutta tuorein lääke joka on, on päiväyksellä 06/2010. Olisiko jollakulla tietoa, että uskaltaako tuota käyttää, onko ainoa haitta tehokkuuden laimeneminen?
Kiitos.
Voiko vanhentunutta Ventolinea käyttää?
8
17118
Vastaukset
- ........
Älä ihmeessä käytä.
- hepskukk
Onko ainoa haitta sitten tehokkuuden laimeneminen???Tiedätkö sen, jos kerran olet asiantuntija, ymmärtänet muutkin mahdolliset haitat. Kerroppas, miksi sitten on mainittu viimeistä päivää ollenkaan?
- äölkäölkäölkäölkäölk
Älä käytä! Hae vaikka päivystyksestä uusi resepti.
- kjljklhg
Kannattaa kysyä lääkäriltä/apteekista/suoraan lääkeyhtiöstä.
Itse käytin yhtä vanhentunutta astmalääkettäni, kun lääkäri tiesi sanoa, että sitä voi vielä käyttää (oli vanhentunut 6 kk aikaisemmin).
Näissä asioissa täytyy kyllä oikeasti kysyä asiantuntijalta: joitakin voi käyttää, kaikkia ei. - Mmoooiii
Joo ei kannata ollenkaan !!!!!!!!!!!!!!!
- kraahh
Kysmys oli vuodelta 2011 ! Kysyjä on varmaan jo parantunut flunssastaan...
- Anonyymi
Tai kuoli vanhentuneeseen lääkeeseen
- Anonyymi
Itel on astmakiekko joka on jo yli vuoden vanha mut kyl se ihan hyvin viel toimii...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509