Faneille kysymys ,että oletteko koskaan suuttuneet Tapsalle ? Siis jo se on pomottanut vähän liikaa keikalla bändiään niin oletteko huomauttaneet hälle siitä vaan tyytyväisenä vaan hymyilleet tuittuilulleen ?
Oletteko koskaan ?
7
96
Vastaukset
- Annu.
Ainakin Justiinaxilla vaan hymy levenee ja kuola valuu mitä enemmän Tapsukka rähjää lavalla.
Tekis herralle hyvää jos joku yleisöstä sanois sille mitä ajattelee moisesta.- *****************
Eiköhän rähjääminen ole kuitenkin vähän liian voimakas sana. Jos laulaja lavalla RÄHJÄISI, niin eiköhän se kannettaisi sieltä aika äkkiä pois.
- Safira~
Kyllä yks mies kerran eräällä keikalla huusi ,että: " Hyvin se soitti, älä moiti ! ", kun Tapsa meni kitaristiaan puhuttelemaan jonkun biisin jälkeen.
Mutta ei Tapsa siitä ollut moinaaskaan. Ei kuullut tai ei ainakaan ollut kuulevinaan.
No ei Tapsa silleen oo lavalla koskaan rähjännyt ,että mun tai jonkun muun yleisöstä siihen pitäis puuttua.
Solisti on useimmiten se bändinsä pomo ja sen tehtävä onkin ohjata bändiään. Jokaisella artistilla on oma tyylinsä miten sen tekee.
Joskus oon ehkä miellessäni saattanut harmitella jos Tapsa on jonkun muusikon säestykseen puutunut ilman että siinä on mitään huomattavaa virhettä tapahtunut, mut en mä siitä Tapsalle ala nuriseen ja yleisön joukosta mitään huuteleen. Ei se kuulu hyviin tapoihin enkä tykkää Tapsan esiintymisfiilistä pilata semmosella.- näinpä on
Ei kuulu hyviin tapoihin ei, ei lavalla eikä yleisössä ja Tapsukkahan on harrastanut huonoa käytöstä molemmilla puolilla lavaa. Ei pitäisi pilata myöskään yleisön kuuntelufiilistä lavalla kiukuttelemalla. He ovat nähneet vaivaa mennäkseen kuuntelemaan ja maksaneet siitä myös.
joo ainakin kerrran kun nöyryytti mua kun vein kukkasia hänelle , mutta myöhemmin pyysi käytöstään anteeksi halaamalla mua. no se sittä ja siitä kerrasta on jo aikaa
- Joku vaan
Tuosta Melinan jutusta tuli mieleen eräs konsertti jonka lopussa joku naishenkilö oli viemässä kukkasen Tapanille. Tapani seisoi toisella puolella lavaa kuin missä lavalle vievät rappuset sijaitsivat. Nainen odotti ensin lavan reunalla, että Tapani kävelisi lavanpoikki hakemaan kukkasen, mutta Tapanipa ilkukurisesti vinkkailikin naista luokseen, niin että sen naisen täytyi kävellä koko lavan poikki viemään kukkanen ihmisten tuijottaesa herkeämättä. En tiedä ottiko nainen sen kiusantekona ja tarkoitiko Tapsa sitä edes sellaiseksi, (tuskinpa vaan) mutta aika jännittävä paikka se naiselle varmasti oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446