Oletteko koskaan ?

Äkäpussin kesytys

Faneille kysymys ,että oletteko koskaan suuttuneet Tapsalle ? Siis jo se on pomottanut vähän liikaa keikalla bändiään niin oletteko huomauttaneet hälle siitä vaan tyytyväisenä vaan hymyilleet tuittuilulleen ?

7

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annu.

      Ainakin Justiinaxilla vaan hymy levenee ja kuola valuu mitä enemmän Tapsukka rähjää lavalla.
      Tekis herralle hyvää jos joku yleisöstä sanois sille mitä ajattelee moisesta.

      • *****************

        Eiköhän rähjääminen ole kuitenkin vähän liian voimakas sana. Jos laulaja lavalla RÄHJÄISI, niin eiköhän se kannettaisi sieltä aika äkkiä pois.


      • Safira~

        Kyllä yks mies kerran eräällä keikalla huusi ,että: " Hyvin se soitti, älä moiti ! ", kun Tapsa meni kitaristiaan puhuttelemaan jonkun biisin jälkeen.
        Mutta ei Tapsa siitä ollut moinaaskaan. Ei kuullut tai ei ainakaan ollut kuulevinaan.


    • No ei Tapsa silleen oo lavalla koskaan rähjännyt ,että mun tai jonkun muun yleisöstä siihen pitäis puuttua.
      Solisti on useimmiten se bändinsä pomo ja sen tehtävä onkin ohjata bändiään. Jokaisella artistilla on oma tyylinsä miten sen tekee.
      Joskus oon ehkä miellessäni saattanut harmitella jos Tapsa on jonkun muusikon säestykseen puutunut ilman että siinä on mitään huomattavaa virhettä tapahtunut, mut en mä siitä Tapsalle ala nuriseen ja yleisön joukosta mitään huuteleen. Ei se kuulu hyviin tapoihin enkä tykkää Tapsan esiintymisfiilistä pilata semmosella.

      • näinpä on

        Ei kuulu hyviin tapoihin ei, ei lavalla eikä yleisössä ja Tapsukkahan on harrastanut huonoa käytöstä molemmilla puolilla lavaa. Ei pitäisi pilata myöskään yleisön kuuntelufiilistä lavalla kiukuttelemalla. He ovat nähneet vaivaa mennäkseen kuuntelemaan ja maksaneet siitä myös.


    • melina2

      joo ainakin kerrran kun nöyryytti mua kun vein kukkasia hänelle , mutta myöhemmin pyysi käytöstään anteeksi halaamalla mua. no se sittä ja siitä kerrasta on jo aikaa

      • Joku vaan

        Tuosta Melinan jutusta tuli mieleen eräs konsertti jonka lopussa joku naishenkilö oli viemässä kukkasen Tapanille. Tapani seisoi toisella puolella lavaa kuin missä lavalle vievät rappuset sijaitsivat. Nainen odotti ensin lavan reunalla, että Tapani kävelisi lavanpoikki hakemaan kukkasen, mutta Tapanipa ilkukurisesti vinkkailikin naista luokseen, niin että sen naisen täytyi kävellä koko lavan poikki viemään kukkanen ihmisten tuijottaesa herkeämättä. En tiedä ottiko nainen sen kiusantekona ja tarkoitiko Tapsa sitä edes sellaiseksi, (tuskinpa vaan) mutta aika jännittävä paikka se naiselle varmasti oli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1355
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      78
      910
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      817
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      747
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      701
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      61
      694
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      675
    Aihe