Moi!
Onko teillä kokemuksia itseopiskelumateriaaleista kauppakorkeaan? Tuntuvat aika kalliilta ja olis kiva saada muiden kokemuksia ennen kuin ostaa... Kiitti!
Kauppakorkean itseopiskelumateriaali
jarimx
2
202
Vastaukset
- jarimx
Googlettelinkin aikani aiheesta ja sattumalta päädyin tällaiselle sivulle:
http://www.kauppikseen.fi
Alko olla jo kiire sen materiaalin kanssa ja tuo tuntui hyvältä ja edulliselta, joten ostin! Näppärän tuntuinen online-materiaali. Pikaisen kokeilun jälkeen voin suositella! - RepeSo
Kiitti vinkistä!
Vaikuttaa just semmoselta palvelulta jota oon kaivannut! Vähän ahdistaa lueskella pääsykokeisiin kun ei ole oikein varma osaako niitä asioita vai ei. Tuolla sit pystyy hahmottamaan onko oppinut mitään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623