Jääpi talon remontit tekemättä, kun en saa lainaa, pienet tulot on, joten eipä heru joustoluottoa.
Monesta paikasta olen yrittänyt mutta näyttää olevan niin, että kun tulot on alle 20 000 euroa vuodessa, niin minkäänlaista lainaa ei heru.
Lainan määrä olis jotain 8000-max 10 000 euron paikkeilla, mutta kun ei niin ei.
Jos joku kysyy, niin sanottakoon että perinnöksi olen tämän vanhan rintamamiestalon rähjän saanut, muuten ei näillä tuloilla olisi koskaan ollut tähän varaa.
Oma pankki Norde ei siis anna lainaa, netissä on näitä lainantarjoajia, mutta korko on perhanan kova.
Täytyy sitten van kärvistellä tässä jamassa, kunnes kuolee pois.
Remonttilainaa
7
114
Vastaukset
- vaihda pankkia
juu.
- lainantakaaja
Lainahan pitää maksaa myös takaisin. Jos tulot ovat pienet ei sitä maksukykyä ole. Millä meinasit maksaa ne kuukausilyhennykset?
? työkalut eivät pysy kädessä vaan pitää palkata timpurit ?
? remonttia teet ulkonäön vuoksi eikä lämmityskulujen pienentämiseksi ? Jossa voisi aloittaa puoli-ilmaisilla (tiivistykset, lisälasit ja kaihtimet, yläpohja) ? Josta koituvat säästöt maksaisivat pian itsensä- fgby7
Sulla on häikkää luottotiedoissa.
- Duunari.
Töitä tekemällä tuota rahaa saa. Kympin tuntiliksalla miinus verot tuo tekee n. tuhat tuntia töitä. Ei nyt niin ylivoimainen. Vuoden kun teet 20 tuntia viikossa, niin se on siinä.
Aivan vertailutiedoksi tavallinen hartiapankkirakentaja tekee n. 100 tuntista viikkoa n. kaksi vuotta. - rahaa pitää olla
Jos ei ole varaa kustantaa tuollaisia varsin pieniä remontteja niin on toivotonta pitää mökkiä josta kuitenkin on kuluja, mm. kiinteistöveroa. Myy pois ennenkun se menee piloille ja menettää arvonsa kokonaan. Nyt juuri on kiinteistöjen hinnat korkealla.
- mennos
Minä lainasin aikoinani rikkaalta velimieheltäni 15 000 euroa erinäisiin tarpeisiin 4 vuoden maksuajalla ja 3 % kiinteällä korolla. Minulle edullinen laina, velimiehelle ei niin kovin hyvä sijoitus, mutta hyvää hyvyyttään piti koron alhaisena.
Pääasia että näytettiin ahneille pankeille pitkää nenää.
Valitettavasti kaikilla ei ole rikkaita ja hyväntahtoisia sukulaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau446236Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens363879Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html663565Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k5083076Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2322235Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1592116- 522082
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat351738Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61381- 781353