Valehtelijat hoi

miten olis

Ottakaa seuraava harjoitus:

Ole rehellinen, edes itsellesi kerran päivässä. Ota yksi asia tai tunne ja kirjoita paperille rehellisesti miltä tuntuu ja mitä mieltä olet. Mielellään jokin tärkeä aihe, jota et muille kehtais heti kertoa / tai rakkaallesi. Toinen melkein yhtä tehokas keino, on sanoa se ääneen tyhjässä huoneessa, missä saat rauhassa pohtia ääneen rehellisiä tuntojasi. HUOM! ajattelu ei ole sama asia.

Voit hävittää paperin, pointti on se että olet rehellinen ihan esin itsellesi. Edes yhdessä asiassa per päivä.

Olen kyllästynyt katsomaan kuinka pelkäävä valehtelija sotkee asiansa, valehtelemalla asiansa kauniimmaksi. Se sattuu aina myös läheisiin

4

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valheellinenko olen?

      Tän olen vuosia tehnyt joka päivä, mut silti tulee vaan se olo et mua huijataan kaikessa, mistä se johtuu? Taas koin sen huijauksen, kuukausi sitten vielä toivoteltiin sitä hyvää sitä iloa sitä rakkautta mut sit se loppu kuin seinään, ei enään mitään :(

    • ei kiva

      Sä olet tavannut valitettavsti ketkuja :(

      Oletko sä liian kiltti vai valehtelija? Jos nää sun naiset/miehet on aina samanlaisia, sä valitset itsellesi sen tyyppisiä ihmisiä.

      Jos valitsisit seuraavan kerran jotain ihan muuta, vaikket heti tuntiskaa suurta ihastusta vaan annat aikaa tutustumiselle. Saatat yllättyä.

      Hyvää ja kaunista, kyl se siitä kn toivut edellisestä. Ne on valitettavasti kivuliaita opetustilaisuuksia...

      • Valheellinenko

        Ehkäpä olen liian kiltti, kokeilen vain saada sen hyvän toiselle, ja sit kun koittaa se arki niin ei olekkaan mikään hyvää enään, vedotaan vaan siihen et kivaa oli yms... Toivoisin vain löytäväni sen kivan joka osaa arvostaa myös minua ja lastani oikeasti eikä leikisti kuten tähän asti ollut. Ehkä naiset vain ei aina ymmärrä yh-miestä


    • nekku^

      voi olla että on vaikea tulla yh-iskän ja äiskän elämään. siinä on niin paljon liikkuvia osia jo valmiiksi. Lapsi on aina se ykkönen ja entinen puoliso on aina vahvasti kuviossa mukana. uusi nais/mies-ystävä on aina hännillä. Sille on aikaa sitten kun kaikki muut asiat on hoidettu. Ja hän pääasiassa antaa sille systeemille.

      Onko siinä sitten mitään tottutteluvaihetta vai hypätäänkö liikkuvaan junaan?

      Tunsin kauan sitten, aivan mahtavan yh-iskän, olimme hyviä ystäviä. Mutta lähdin opiskelemaan. Nyt ajatellen, hän oli luonteeltaan, niitä ainoita miehiä joka kanssa voisin kuvitella vanhenevani. Harmi että tiemme erosivat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe