Valehtelijat hoi

miten olis

Ottakaa seuraava harjoitus:

Ole rehellinen, edes itsellesi kerran päivässä. Ota yksi asia tai tunne ja kirjoita paperille rehellisesti miltä tuntuu ja mitä mieltä olet. Mielellään jokin tärkeä aihe, jota et muille kehtais heti kertoa / tai rakkaallesi. Toinen melkein yhtä tehokas keino, on sanoa se ääneen tyhjässä huoneessa, missä saat rauhassa pohtia ääneen rehellisiä tuntojasi. HUOM! ajattelu ei ole sama asia.

Voit hävittää paperin, pointti on se että olet rehellinen ihan esin itsellesi. Edes yhdessä asiassa per päivä.

Olen kyllästynyt katsomaan kuinka pelkäävä valehtelija sotkee asiansa, valehtelemalla asiansa kauniimmaksi. Se sattuu aina myös läheisiin

4

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valheellinenko olen?

Tän olen vuosia tehnyt joka päivä, mut silti tulee vaan se olo et mua huijataan kaikessa, mistä se johtuu? Taas koin sen huijauksen, kuukausi sitten vielä toivoteltiin sitä hyvää sitä iloa sitä rakkautta mut sit se loppu kuin seinään, ei enään mitään :(

• ei kiva

Sä olet tavannut valitettavsti ketkuja :(

Oletko sä liian kiltti vai valehtelija? Jos nää sun naiset/miehet on aina samanlaisia, sä valitset itsellesi sen tyyppisiä ihmisiä.

Jos valitsisit seuraavan kerran jotain ihan muuta, vaikket heti tuntiskaa suurta ihastusta vaan annat aikaa tutustumiselle. Saatat yllättyä.

Hyvää ja kaunista, kyl se siitä kn toivut edellisestä. Ne on valitettavasti kivuliaita opetustilaisuuksia...

• Valheellinenko

Ehkäpä olen liian kiltti, kokeilen vain saada sen hyvän toiselle, ja sit kun koittaa se arki niin ei olekkaan mikään hyvää enään, vedotaan vaan siihen et kivaa oli yms... Toivoisin vain löytäväni sen kivan joka osaa arvostaa myös minua ja lastani oikeasti eikä leikisti kuten tähän asti ollut. Ehkä naiset vain ei aina ymmärrä yh-miestä

• nekku^

voi olla että on vaikea tulla yh-iskän ja äiskän elämään. siinä on niin paljon liikkuvia osia jo valmiiksi. Lapsi on aina se ykkönen ja entinen puoliso on aina vahvasti kuviossa mukana. uusi nais/mies-ystävä on aina hännillä. Sille on aikaa sitten kun kaikki muut asiat on hoidettu. Ja hän pääasiassa antaa sille systeemille.

Onko siinä sitten mitään tottutteluvaihetta vai hypätäänkö liikkuvaan junaan?

Tunsin kauan sitten, aivan mahtavan yh-iskän, olimme hyviä ystäviä. Mutta lähdin opiskelemaan. Nyt ajatellen, hän oli luonteeltaan, niitä ainoita miehiä joka kanssa voisin kuvitella vanhenevani. Harmi että tiemme erosivat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      183
      2224
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      170
      1946
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      45
      1904
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      126
      1596
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      64
      1469
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      187
      1452
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1211
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      31
      1064
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1043
    10. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      69
      1007
    Aihe