rygge

säästöpossutt

Onko Ryggessä mitään muuta kuin lentokenttä? Kannataako tehdä sinne parin päivän reissu, kun nuo lentoliput näyttävät tosi edullisilta?

7

374

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22

Ryggessä on Rygge-Ekspressen, jolla pääsee Osloon :)

Jos haet edullista matkaa, mielestäni Norja on aika kallis maa lomailla. Suuntaisin ehkä Baltiaan, jonne myöskin on halpoja lentoja.

• Osloon menno/paluu

Osloon bussilla ja junalla vaikka takaisin. Tunnin juttu. Ryggessä iso ja siisti lentoasema (siis vrttuna Pirkkalaan), jossa taxfree.

• Hertha1

Tietääkö kukaan voiko Ryggen lentoterminaalissa viettää yön? Onko joku yöpynyt ja mitä sanoivat vartijat? Lentomme tulee Ryggeen puolenyön maissa ja jatkolento on heti aamulla aikaisin eli ei kiinnostaisi maksaa muutaman tunnin takia hotellimaksua.

• noja vs suomi

norjassa hinnat ovat samanlaiset kuin suomessa.
      se on vanha myytti että norjassa olisi kallista.

kuka piru sinne balttiaan, ts. riikaan haluaa mennä paskan keskelle

• RaikkuMatkaaja

• Rock In
        RaikkuMatkaaja kirjoitti:

Tässä oikeaa faktaa:
        http://www.eca-international.com/news/press_releases/7355/

Eli Oslo on MAAILMAN TOISEKSI KALLEIN KAUPUNKI ! Ja muutenkin tyly paikka, ei jäänyt hyvä maku Oslosta.

Tylyydestä olen toista mieltä. Norjalaiset ovat mukavaa porukkaa. Mutta kalleuden suhteen Oslo ja muukin Norja on Tokiotakin pahempi turistille. Norjassa kun erityisen kallista on ulkona syöminen ja juominen, ja se taas onnistuu Tokiossa ihan kohtuuhintaankin, jos vähän katsoo hintoja. Vertailun vuoksi Oslossa BigMac-ateria maksaa yli 10 euroa, ja pizza oluttuoppi menee helposti 30 euron kieppeille.

On se silti ihan käymisen arvoinen paikka, mutta jos budjetti on tiukalla, kannattaa mennä jonnekin muualle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      96
      4553
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      48
      3130
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2879
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      79
      1657
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1452
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      102
      1244
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      15
      987
    8. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      39
      870
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      184
      864
    10. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      20
      861
    Aihe