Morjens!
Minulla on kaiuttimet, joissa on magneetit, niin voiko niitä pitää tietokoneen näytön lähelle?
Voiko magneettiset kaiuttimet pistää lcd-näytön lähelle?
4
321
Vastaukset
- empä osannut arvata
älä ihmeessä multa meni aivan uusi näyttö (hinta 600€) 2 päivässä pilalle kun oli nuo kaiuttimet vieressä..
Eikä vakuutuskaan korvannut. - JulliKulli
Mulla ollut tietokonekaitin systeemeja 2.1. Bassoboosteri lattialla, satelliittikaiuttimet pöydällä. Oikea/vasen näytön vieressä. Mitään haittaa ei ole ilmennyt. Logitech Z-X, Creative 3100? Äänenlaatu riittää minulee.
Minkämerkkiset kaiuttimet sulla. Montako 2.0 vai 2.1, 5.1? Äänipiiri? Onko hyvä ääni? - Mika++
Pitäis olla magneettisuojatut kajarit. Googleta "kaiuttimet magneettisuojatut". Suojaamattomia ei pitäis sijoittaa näytön lähelle.
- FreakOut2
Satelliittikaiuttimet näytöstä noin 15 cm eivät ymmärrä olla häiriöksi. Mitä tehdä? Ostaako magnettia? Nestekidenäyttö. Häiriöt vissiin kuvaputkinäytöissä kaiuttimien tehosta riippuen? Kukä häirikkö? lcd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723113
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802236
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408