ÄRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGH!

TekoBlondiBimbo

Elikkä allekirjoitatteko te vihaavanne Teinejä!?
En siis tarkoita nuoria yleensä,vaan sellaisia WANNABETEINIHOROJA....

21

933

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juujuu

allekirjotan!! Ei oo mitään karseempaa ku ylikireet miss sixtyt joista tursuu läskiä ja vaaleenpunaset stringit.. meinaa yrjö lentää ku näkee kadulla sellasen kuvotuksen... riittää painajaisia viikoks

• toni

toi on just tota paskaa mitä tuolla kaupungilla saa kattoo joka päivä.. pikku neidit ovat niin naista, älyä on vähemmän ku laki sallii.. olisivat ikäisiään eivätkä pilaisi nuoruuttaan. minäkin allekirjoitan, en vihaa heitä, haluan vaan heidän tajuavan asian.

• sama mies

OI VOI NE MISS SIXTYT!!!!
        Sitten kun vielä laihdutetaan niihin HOUSUIHIN!
        Miksi ne ovat niin hienoja?Siksikö että sielä persposkessa on ne kärpäsenp*skan kokoinen "miss sixty" merkki vai siksikö että ne maksavat hunajaa ja voit leveillä sillä hinnalla??
        Kertokaa minulle ihmeessä,näitä käyttävät!

Itse kyllä pidän stringeistä,mutta eivät nekään saa yli mennä,eivätkä todellakaan sovi huonoperseisille naisille.Sori vaan,sanon tämän koska olen itsekkin "kauniimman" sukupuolen edustaja.

Ja sitten ne neonvihreät minimekot ja pallohameet!:P Ymmärrän että seurataan muotia,mutta hei.Rajansa kaikella...!
        Taisi meidänkin koulun kasiluokkalaiset teinit tajuta kun ysit räväyttivät ja pukeutuivat kaikki perjantaina vihreään,pinkkiin,oranssiin,keltaiseen ja turkoosiin.Mieleeni tuli sateenkaarikala x)Täydet pisteet heille siitä päivästä.

T.ehkä teini,mutta ei sateenkaarikala

• jöpö

mun mielest saa pukeutuu miten lystää. siis niin kauan ku mul pysyy laattaa suht hyvin sisällä.. sixtyt sopii just nannasta muijalle jol on hyvä perse. bembe näyttää paremmalt ku sen pukee oikein. ja alle viel trinkulat!
      mut tosiian jos on viel joulumahat tallel ei mun takii tarvii kovin minimaalisesti pukeutuu. yleensäkki parempi jos on suht hyvin paikat peitos. ja teinihoron tekee kyl käytös!, ei pukeutuminen.

• C4ndy

heh heh, voi että niille minimekkohoroille saa aina nauraa kun ne on niiiiin hianoa keskellä koulun käytäviä.. "Onko elämä ainaista juhlaa/tuutte kouluun niinku rannalle/ vaikka olis kuinka pakkasta/ moni tullu samalle kannalle"

Mä oon tehny noista horoista biisinkin ;D

(www.rakkausrunot.com - C4ndy)

• sexy

vaikuttaa olevan kovia ongelmia muiden ihmisten suhteen,sun mukaan nainen ei saa pukeutua tiukkoihin vaatteisiin,eikä paljastaviin.
        jos sulla on ruma kroppa etkä ite voi pukeutuu seksikkäästi,ni tee asialle jotain tai hyväksy asia sellasenaan.

• Teinix
        sexy kirjoitti:

vaikuttaa olevan kovia ongelmia muiden ihmisten suhteen,sun mukaan nainen ei saa pukeutua tiukkoihin vaatteisiin,eikä paljastaviin.
        jos sulla on ruma kroppa etkä ite voi pukeutuu seksikkäästi,ni tee asialle jotain tai hyväksy asia sellasenaan.

Taas yksi teinihoroismin kannattaja! On hyvät muodot tai ei, mutta siltikään en suosittele, että mun ohi kävelee sellane, meinaan vedän hampaat kurkkuun samantien.
        Helvetin teinihorot!!!

• sama mies
        Teinix kirjoitti:

Taas yksi teinihoroismin kannattaja! On hyvät muodot tai ei, mutta siltikään en suosittele, että mun ohi kävelee sellane, meinaan vedän hampaat kurkkuun samantien.
        Helvetin teinihorot!!!

mitään ongelmaa toisten pukeutumisessa.En ehkä omista hirveän hyvää kroppaa,mutta en yritäkkään tunkea niitä mihinkään pikkusiskon t-paitaan tai 20 numeroa liian pieniin farkkuihin.

tarkoitan lähinnä tätä "voi en mä voi laittaa muita housuja päälle ku misssixtyt,ne on niin IHQ!!"

*murr*

• sexy
        Teinix kirjoitti:

Helvetin teinihorot!!!

kovat luulot sulla..oikein toivon että törmätään joskus..
        mä oon kyllä just ohittanu teini-iän,mut pukeudun tiukkoihin paljastaviin kuteisiin,koska se on niin helvetin mukavaa ja näyttää hyvältä,mut sun nyrkkis ei ehtis kovin korkeelle nousemaan jos mun hampaita koittasit iskee kurkkuun:)
        en ehkä muuten uskaltaiskaan pukeutua niin seksikkäästi jos en osais puolustaa itseeni hemmetin hyvin,kaiken näkösii raiskareita ja sun kaltasia pipipäitä ku on olemas vapaal jalal..

• C4ndy
        sexy kirjoitti:

mä oon kyllä just ohittanu teini-iän,mut pukeudun tiukkoihin paljastaviin kuteisiin,koska se on niin helvetin mukavaa ja näyttää hyvältä,mut sun nyrkkis ei ehtis kovin korkeelle nousemaan jos mun hampaita koittasit iskee kurkkuun:)
        en ehkä muuten uskaltaiskaan pukeutua niin seksikkäästi jos en osais puolustaa itseeni hemmetin hyvin,kaiken näkösii raiskareita ja sun kaltasia pipipäitä ku on olemas vapaal jalal..

Se on hyvä et akatkin osaa tapella.. mutta että pukeutuu niinku prostitoitu?
        Se menee jo vähän liiallisuuksiin.
        Kukaan ei oo pitäny pahana pukeutua kireisiin vaatteisiin, sehän on ihan normaalia/hyvin yleistä.
        Mutta sellainen HOROILU tyyliin "Moi, olen 13vee, käytän minimekkoa joka päivä KOULUSSA ja näyttelen tissejäni kadulla koska paitani vähän kiristää", toi on se mitä ei NORMAALIT ihmiset siedä. (piste)

• sexy
        C4ndy kirjoitti:

Se on hyvä et akatkin osaa tapella.. mutta että pukeutuu niinku prostitoitu?
        Se menee jo vähän liiallisuuksiin.
        Kukaan ei oo pitäny pahana pukeutua kireisiin vaatteisiin, sehän on ihan normaalia/hyvin yleistä.
        Mutta sellainen HOROILU tyyliin "Moi, olen 13vee, käytän minimekkoa joka päivä KOULUSSA ja näyttelen tissejäni kadulla koska paitani vähän kiristää", toi on se mitä ei NORMAALIT ihmiset siedä. (piste)

tarkotat kai mitä ei kateelliset muijat siedä...
        tai tiukkikset ja ahdasmieliset.
        mitä helvetin haittaa sulle siitä on että pukeutuu niinkuin ITSE haluaa..??ei pitäis sua haitata,tai sit sulla vaan yksinkertasesti on itsetunto vituillaan ja pitää muita arvostella,jos on tyytyväinen itteensä ja elämäänsä ni ei o tarvetta haukkuu ja arvostella muitten tyyliä

• sama mies
        sexy kirjoitti:

Minun kaltaisiani pipipäitä?!
        Äläs kuule ala minua mollaamaan.En minäkään ole SINUA miksikään haukkunut,en vain pistäisi mitään 10cm neonvihreää mekkoa päälleni vaikka maksettaisiin.
        Kyllä minäkin voin pitää hieman paljastavia vaatteita,esim toppia,mutta.Mutta myönnän että en kulje minkään muotien mukaan.Jos joku juttu josta itse pidän on nyt sitten niin muotia,ostan sen.Pidän sellaisia vaatteita,kun itse haluan.Sinäkin voit pitää päälläsi mitä tykkäät,me kaikki saamme.Mutta.Tarkoitukseni ei ollut takertua PELKÄSTÄÄN mihinkään vaatteisiin,vaan pissismäisyyteen yleensä.Voin nauraa heille ja sanoakkin jotain ilkeää,mutta jokainen meistä on sellainen kuin haluaa/jokainen pilaa itsensä,aivan niinkuin haluaa.

Muuten.En ole mies,vain (huonon itsetunnon omaava,SINUN mielestäsi)nuori.Vähän vain erilainen sellainen.Omassa tunnossani ei ole mitään vikaa.
        Jotkut vain pukeituvat muodin mukaan,koska eivät halua erottua porukasta.Ja minä haluan.

• tytteli
        sexy kirjoitti:

tarkotat kai mitä ei kateelliset muijat siedä...
        tai tiukkikset ja ahdasmieliset.
        mitä helvetin haittaa sulle siitä on että pukeutuu niinkuin ITSE haluaa..??ei pitäis sua haitata,tai sit sulla vaan yksinkertasesti on itsetunto vituillaan ja pitää muita arvostella,jos on tyytyväinen itteensä ja elämäänsä ni ei o tarvetta haukkuu ja arvostella muitten tyyliä

Rauhoituppas itse, taidat itse olla tuollainen itseään täynnä oleva hienohelma. Te ette siedä minkään laista kritiikkiä, mutta mun mielipide on että: te ootte naurettavia
        (tarkoitat itsensäpaljastelijapikkupimuja)

• Separila
        sama mies kirjoitti:

Minun kaltaisiani pipipäitä?!
        Äläs kuule ala minua mollaamaan.En minäkään ole SINUA miksikään haukkunut,en vain pistäisi mitään 10cm neonvihreää mekkoa päälleni vaikka maksettaisiin.
        Kyllä minäkin voin pitää hieman paljastavia vaatteita,esim toppia,mutta.Mutta myönnän että en kulje minkään muotien mukaan.Jos joku juttu josta itse pidän on nyt sitten niin muotia,ostan sen.Pidän sellaisia vaatteita,kun itse haluan.Sinäkin voit pitää päälläsi mitä tykkäät,me kaikki saamme.Mutta.Tarkoitukseni ei ollut takertua PELKÄSTÄÄN mihinkään vaatteisiin,vaan pissismäisyyteen yleensä.Voin nauraa heille ja sanoakkin jotain ilkeää,mutta jokainen meistä on sellainen kuin haluaa/jokainen pilaa itsensä,aivan niinkuin haluaa.

Muuten.En ole mies,vain (huonon itsetunnon omaava,SINUN mielestäsi)nuori.Vähän vain erilainen sellainen.Omassa tunnossani ei ole mitään vikaa.
        Jotkut vain pukeituvat muodin mukaan,koska eivät halua erottua porukasta.Ja minä haluan.

Yhdyn edelliseen.

Jokainen pilaa itsensä jos haluaa..
        Muotia muotia muotia... vittu änkekää kaikki siihen saatanan samaan muottiin vaikkette kaikki siihen sopisikaan!
        KAikki samanlaisia..
        Kuka tahansa pystyisi pukemaan horovaatteet päällensä ja juosta pihalle itseesä vilauttelemaan, mutta joillain on sentään jäljellä se oma ylpeys ettei kehtaa sellaista tehdä.

Hei joo, mennään kaikki blondaamaan hiukset, pistetään silikoonia joka rakohon, poistetaan kylkiluita, valkaistaan hampaat, vedetään naamarit naamaan, 10cm minimekot päälle yhdessä kaikkien pilkkuraitapinkkikeltavihreä yhdisteisten takkien ja vöiden lisäksi.
        ..ah ihanaa.

(hieeh*)

• Separila
        Separila kirjoitti:

Yhdyn edelliseen.

Jokainen pilaa itsensä jos haluaa..
        Muotia muotia muotia... vittu änkekää kaikki siihen saatanan samaan muottiin vaikkette kaikki siihen sopisikaan!
        KAikki samanlaisia..
        Kuka tahansa pystyisi pukemaan horovaatteet päällensä ja juosta pihalle itseesä vilauttelemaan, mutta joillain on sentään jäljellä se oma ylpeys ettei kehtaa sellaista tehdä.

Hei joo, mennään kaikki blondaamaan hiukset, pistetään silikoonia joka rakohon, poistetaan kylkiluita, valkaistaan hampaat, vedetään naamarit naamaan, 10cm minimekot päälle yhdessä kaikkien pilkkuraitapinkkikeltavihreä yhdisteisten takkien ja vöiden lisäksi.
        ..ah ihanaa.

(hieeh*)

On olemassa naisia joilla on helvetin hyvä kroppa yms, jotka eivät kehtaa pistää horovaatteita päälle.. että jooh, se ei riipu mistään kropasta.
        Vaan päästä.

Siis selvennys vielä: Jokainen saa tietysti pukeutua kuin tykkää, mutta rajansa kaikella. Tämä minun mielipiteeni koskee ainoastaan tyttöjä jotka kehtaavatkin pukeutua kuin prostitoidut kadulla.. jokainen tyttö nyt joskus käyttää toppia ja kireitä housuja yms.. tottakai. se on aivan luonnollista!
        Mutta järki käteen, jossain sen rajan on mentävä.

• minä myös

allekirjoitan!!! ja mäkään en todellakaan tarkota etteikö sais pukeutuu kireisiin vaatteisiin tai minihameeseen, jos kroppa sen kestää. Mutta kun nämä teinixit ovat juuri sitä että joka päivä täytyy olla pientäkin pienempi minari päällä tai kaks numeroo liian kireet miss sixtyt!! ja sit valitetaan kun on huonolaatuset farkut kun hajoo! ja ueimmiten nämä teinixit ovat niin coolia kun ovat joka perjantai juomassa jne...olisivat lapsia kun vielä voivat, mutta ei....

• vieläkin sama "mies"

tuosta juomisesta.Nykyajan nuoriso ei osaa hallita sitä(en halua yleistää,onneksi meistä löytyy niitä fiksujakin!), vaan ajatellaan että "no jos sekin niin kyllä mäkin kestän 0.7 kossun tosta noin vaan" ja sitten hupsis;ollaankin vatsahuuhtelussa tai jonkun raiskarin alla.
        Vielä,kun liitämme 0.7 leijonan,50 kiloisen kuudesluokkalaisen,10cm pitkän minarin ja pikkupaidan sekä jo 10asteen pakkasenkin niin varmasti tekee mieli jonkun "kiltin naapurinsedän" lämpöiseen autoon ajelulle,kun ei pätkääkään tiedetä edes mitä ollaan tekemässä.
        Tiedän,olen itsekkin vielä kovin nuori,mutta puen sään mukaan enkä ole vielä kun kerran ottanut alkoholia yli rajojeni,ja sillonkin tutulla porukalla.Pitäkää järki siinä juomisessa!

(tiedän että tästä tulee paljon kommenttia,mutta tulkoot!)

• p.y.h

Hämmästyttävää kuinka te teinit, ette tykkää olla teinejä

Sit kun teitä ruvetaan kutsumaan sinkuiksi,ette haluaa olla sinkkuja

Sit kun alkaa vanhemmuus, haluatte olla vielä lapsettomia

Ja näin iloisesti piirileikkii voi alkaa

Mikä ihme on wannabeteinohoroja?

Musta te kaikki olette sellaisia

En näe mitään eroa

Olette sit EIwannabeteinihoroja

• Mitä roskaa!

Eli mikä ihmeen keskustelu tää on? Ensinnäkin puhutaan teinihoroista antamatta havainnollistavia esimerkkejä. Kaikilla on vähän oma käsityksensä teinihoro-sanasta, olis hyvää havainnollistaa muille mitä tarkoittaa síllä sanalla.

Mun Teinihoro: Ryyppää ja iskee jätkii joka vkl, pukeutuu tiukkoihin ja joidenkin mielestä tyylikkäisiin vaatteisiin ja haluavat jätkien huomiota. Minunkin mielestäni sellainen meininki on aika kamalaa, mutta enhän mä voi ihmisiä tuomita ku joku jumala. Mistä mä tiedän millasii nää ihmiset muuten on, jos en vietä niiden kaa aikaa.

Nyt kova sana on suvaitsevaisuus. Ehkä näis nuoris muijis on selkee ärsyttävä piirree, mut meijän pitäis hyväksyy erilaisuutta. Niissähän voi olla vaik mitä mukavii ominaisuuksii, ne voi olla hyvii keskustelee, niil o hauskoi juttui ja ilonen asenne elämään. Niinku yhel mun "teinihoro" ystäväl, jol on kaikki nää positiiviset ominaisuudet, ja paljo enemmän.

Niiden typerän meiningin haukkumisen sijast kannattas vaik miettii, et miks jotkut "teinihoroilee". Sellane voi kuuluu muijan teini-iän itsensä "hakemisvaiheeseen". Niil on kenties huono itsetunto, mitä ne pönkittää näyttämäl hyvää kroppaansa ja iskien jätkiä. Kyl aika useet itseään hakevat teini-ikäset saattais tehäkin näin, jos niillä olis mahollisuus. Eli kaunis kroppa ja perjantai-iltoi bilettävä kaveripiiri. Sellane tapa toimia saattas korvata esim. ranteiden viiltelyn tai anoreksiaan sairasumisen

Kylhän muutenki ihmisii on erilaisii ja niil o jotai huonoi ominaisuuksii. Jotkut kaipaa epätoivosesti huomioo, joillaki on kusi noussu päähän, jotkut taas tykkää vähä riehuukki välil. Sellast se elämä on, pitäs tulla toimeen erilaisten ihmisten kaa, ja se ei lähe niitten halventamist. Tää tiedoksi erityisesti "samalle miehelle" ym. keskustelun "loistajille".

• teinihoroooo

kirjotit mm. näin..

Niil on kenties huono itsetunto, mitä ne pönkittää näyttämäl hyvää kroppaansa ja iskien jätkiä. Kyl aika useet itseään hakevat teini-ikäset saattais tehäkin näin, jos niillä olis mahollisuus. Eli kaunis kroppa ja perjantai-iltoi bilettävä kaveripiiri. Sellane tapa toimia saattas korvata esim. ranteiden viiltelyn tai anoreksiaan sairasumisen
        Mä olin tota kaikkea. eli pukeuduin paljastavasti ja sain paljon jätkiltä huomioo ja kai se oli joskus sitä itsetunnon pönkittämistä just(ja omasin just semmosen kaveripiirin,et joka ilta hilluttiin pitkin kylii ja väh. kert. viikos dokattii..)..mut sen lisäks mä sairastin eka bulimiaa,sit anoreksiaa ja myös viiltelin itteeni.

• Phoebe

En tod. vihaa teinejä, itse olen sellainen mutta olen kermasellaine enkä käytä mitään strippi vaattei enkä ole läski vaan olen kermasellainen.:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      236
      4600
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3035
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2463
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1767
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      25
      1613
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1439
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      938
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe