Olisin utelias minkä hintainen on, EU:n Frankkeeraus. Sain sellaisen kerran käsiini, tässä keväällä. Utelias!!!
Frankkeeraus
Olli
0
469
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tämäkin vielä! Steppi suviseuroissa
Nyt on maailmankirjat sekaisin, En ollut uskoa silmiäni. Selvänä teltassa lauloi muiden mukana.1044984En minä alussa sua pitänyt kauniina
Mutta nyt olet silmissäni maailman ihanin nainen. En edes käsitä, mitä tapahtui. Pikkuhiljaa muutuit silmissäni haluttavimmaksi naiseksi koko maailmas2162957Voisitko mies kirjoittaa
Jotain kivaa ja siten että tunnistaisin itseni varmasti? Ei ilkeilyjä..621413Homseksuaaliksi syntyminen - vuosisadan sumutus?
Tieteellinen fakta on ettei homoseksuaaliksi voi syntyä vaan homoseksuaaliksi ruvetaan. Tätä kylmää ja itsestäänselvää tosiasiaa ei aivan viime vuosik3431369Kirjoitan sulle sydämestäni
Syvin toiveeni on päästä kanssasi suhteeseen, saada tutustua sinuun ja että sinäkin tuntisit minut sellaisena kuin olen. Minulla on paljon rakkautta s661115Kiinteistökuningattarelle satelee nyt tuomioita oikein urakalla
https://www.is.fi/viihde/art-2000008926919.html TELEVISIOSTA kiinteistövälittäjänä tunnetuksi tullut Kaisa Liski sai yhden vuoden ja kahden kuukaude181085Puolangan Porukka. Kuulkaas tämä.
Hyvää iltaa hyvä Puolangan herrasväki. Kertokaa minulle mistä löydän Puolangalta vastusta niinsanotusti tanssimaan nurkan taakse! Olen saanut tarpeeks46981Meillä on vain telepaattinen suhde
Tai siis mulla suhun. Yksipuolinen se on, ja romanttinen kaikesta huolimatta. Mielikuvitus korvaa sen, mitä ei koskaan ollut.77975Ei tiemme enää kohtaa
Joten älä odota, että ilmestyisin elämääsi. Se, mitä on tapahtunut on mennyttä, eikä sitä enää saa takaisin. Voi olla, että et näe minua pitkään aikaa74966