Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Yksin reissuun??

yksinäine_reissaaja

Heippa! Onko kukaan käynyt yksin lomareissulla? Kannattaako? Uskaltaako?

Itselleni olisi vaikeassa elämäntilanteessani hyvä lähteä nyt haukkomaan happea ulkomaille, uuteen paikkaan. Ja vielä kun äkkilähtöjäkin on hyvillä hinnoilla, niin heleppo olisi pakata reppu ja lähtä viikoksi lämpimmää :)

5

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelko pois

      Eipä ole kukaan tähän asti tullut mitään sanoneeksi, joten jospa sitä. Ja hyväntahtoisesti kysyn, että kukas sinut nyt siellä lomareissulla söisi kun siitä uskaltamisesta kysyt. Huomaat kyllä, että olo tuntuu heti toisenlaiselta kun olet varannut sen matkan ja palattuasi manaat kuitenkin, että olipa siinä riivatun lyhyt viikko. Ja kun kerran yksin matkustat niin älä nyt ensimmäiseksi niitä perhekohteiksi mainostettuja katsele, vaikka mistäs senkin tietää millaisia yksinhuoltajia milloinkin on liikkeellä.

    • vinkki2

      Kannattaa tietysti lähteä. Reissussa kotimaan huolet unhottuu. Yksin on tietysti epäkäytännöllisempää matkustaa kun esim matkatavaroista ja omaisuudesta pitää koko ajan huolehtia yksin. Toisaalta voi itse päättää aikatauluista ja paikoista joissa haluaa käydä. Kohteeksi valitsisin paikan josta löytyy edullinen yhden hengen hotellihuone. Turha maksaa kovin paljon ylimääräistä sen vuoksi että yksin matkustaa.

    • Minulle sopii yksin matkustaminen oikein hyvin ja mielelläni silloin tällöin teen reppureissun ihan yksikseni. Silloin ei tarvitse miettiä, mitä reissukaveri haluaa tai ei halua tehdä, voi mennä ja olla oman päänsä mukaan. Tässä matkakertomus viime vuonna yksin tekemältäni reissulta. Ehkä suuntaan syksyllä yksikseni Portugaliin....?
      http://my.opera.com/Taikaranta/blog/balkantrail-2010

    • Opiskelija12321312

      Itse kävin 16-vuotiaana ensimmäisen kerran yksin ulkomailla, Sveitsissä ja kyllä kannatti! Ei kuumotuksia ollenkaan. Sitten vuoden päästä matka suuntautui Latviaan ja sen jälkeisenä vuonna yksin kaksi kertaa Venäjälle. Enkä kertaakaan ole joutunut minkäänlaiseen kuumottavaan tilanteeseen.

      Mutta kerran minua huijattiin Pietarin lentokentällä taksia ottaessani. Olisi pitänyt sopia hinta etukäteen, jolloin se olisi ollut noin 15 euroa. Hyppäsin kuitenkin suoraan siihen perkeleen vehkeeseen ja taksaa tuli 50 euroa mittarin mukaan!

    • HeRi

      Itse matkustan aina mielummin yksin... Okei, ei ole kaverin kanssa vaikeuksia päättää kohteita, kun itse on oman lomansa herra. Tämä ei ole kuitenkaan itselläni pääsyy. Minä tahdon näet tutustua ihmisiin, ja se on niin paljon helpompaa, kun matkustelee ihan itsensä kanssa.

      Hostellit ovat edullinen vaihtoehto yksin matkustavalle. Eiväthän ne niin mukavia ole, kuin oma hotellihuone, mutta itse en ainakaan lomalla lähde hotelliin kykkimään kuitenkaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2394
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2141
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      100
      1961
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1400
    Aihe