Moikka! Itselläni on ennen ollut muita jyrsijöitä, mutta nyt ensimmäiset kesyhiireni. Minulla oli siis kaksi tyttöhiirtä, olivat olleet ihan poikasista asti yhdessä, ja toinen niistä kuoli muutama päivä sitten, ikää oli tuolloin n. 1 v ja 4 kk. Toinen jäi nyt siis yksin ja se on muuttunut jollain tapaa kovin levottomaksi, jyrsii kaikkea mahdollista ja jotenkin käteenkin suhtautuu aggressiivisemmin (yrittää purra, on aiemmin ollu tosi kiltti). Sitä mietin, että olisiko parempi lopettaa tää yksinäinen hiiri vai pärjääkö se yksin kärsimättä?
Kasvattajan kanssa juttelin asiasta ja ehdotti että hommaisin sille toisen hiiren kaveriksi, mutta en tällä hetkellä voi ottaa uusia lemmikkejä omista syistäni. Siis, elääkö hiiri yksin kärsimättä vai olisiko lopettaminen parempi vaihtoehto?
Yksinäinen hiiri
huolestunut ://
1
274
Vastaukset
Minä pitäisin lopettamista parempana vaihtoehtona, kuin yksinelämistä - vaikka tosin uroksiahan pidetään yksinään.
Yksi vaihtoehto on tietysti se, että annat hiiret uuteen kotiin johonkin rauhalliseen laumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070