Kotiuduin 2006 ja nyt tuli postissa palvelukseen astumismääräys!!!! Siis mitä hittoa!!! Soitin sotilasläänin esikuntaan eikä siellä näkynyt koneella, että olisin suorittanut varusmiespalveluksen.
Paskinta koko hommassa on se, että sotilaspassini katosi pari vuotta sitten.
Mitä v...a teen?
Sain palvelukseen astumismääräyksen, vaikka olen jo käynyt...
armeijan...
5
476
Vastaukset
- Aprillia
Toivottavasti mäkin saan. Kotiudiun 2002. Olis kiva mennä uudestaan sinne vittuilemaan...
- resv. YLILUTI
JUMALAUTA,,,, mä hyppisin ilosta olisin portilla jo oottamas.
mee ihmees. tai soita sinne missä oot jo ollu.
tai vois olla makeeta oottaa et poliisit hakee mutta älä soittele minnekää sanoaksesi että et mee.
onks toi muka totta tairat verättää. - 20
Ihan hienon vedätyksen keksit;)
- kummitukseteiäänestä
Hahha, tämä oli hyvä, mutta ihan totta:
http://www.yle.fi/cgi-bin/tekstitv/ttv.cgi/html?PAGE=110
Pohjanmaa pysäytellyt meriroottoreita.. - jeesjees123443214132
Hyvä jakso taas näissä jääkäreissä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747774Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583213- 372516
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152136Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352074- 222008
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151683- 591629
- 181599