Kertokaa parhaat kokemuksenne Rodoksen saaren uimarannoista? Rannan nimi, mistä päin saarta löytyy, mitä aurinkotuolit maksaa, onko pukukoppeja ja/tai yleisiä suihkuja? Onko lähellä hyviä ruokaravintoloita ja minkä hintaisia?
Kiitos jo etukäteen! :)
Uimarannat Rodoksen saarella
10
2031
Vastaukset
- rodos
tsampika on paras noin 30 kilometriä kaupungista lindoksen suuntaan hinnoista en tiedä,mutta suihkut ja pukukopit löytyy ja ei siellä nälkäkään vaivaa
- rodostrianta
Samaa mieltä, Tsaambika on parhaimpia rantoja. Yleensäkin nämä itäpuolen rannat on kaikki parempia kuin tuulisen länsipuolen.
Tässä linkki saaren rantoihin, voit ihan itse vertailla niitä http://www.rhodesguide.com/travelguide/rhodes_beach_guide.php?ssp=23 - ts
samaa mieltä edellisten kanssa
- Rodosfannni
Hei, kiitos kaikille vastauksista!
Onko tämän rannan alueen ravintoloista mitään kokemuksia? Entä pääseekö tänne bussilla Rodoksen kaupungista?- rodostrianta
Bussilla pääsee (kesällä) mutta ravintoloita ei taida löytyä jotain snack-paikkaa kummempaa.
- Greekfan
tsampika beach
- kreikka2011
Tsampikalle kannattaa ehdottomasti mennä. Varmasti pääsee bussillakin, mutta myös omalla autolla pääsee helposti. Ellin ranta on myös ihan kiva, mutta ainakin keskikesällä todella täynnä ja viime kesänä myös yököttävät pulut oli vallanneet sen :/.
- lkiuytjtgthdrtyu
Olin viime vuonna rodoksella. Menin uimaan, ja hai puri varpaaseen. Silmään sattui. Vedessä oli märkää, koska satoi. Mutta onneksi hiukset kuivuivat samalla. Harri kysyi, olinko itkenyt, mutta sanoin että olin syömässä.
- aksj
^^ ime munaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537870- 614400
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404023Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233942Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353373Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423330Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383238- 482983
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422761- 492514