Miten pitkään imetyksen lopettamisen jälkeen rinnat palaa entiseen kokoonsa? Mulla nyt pari kk mennyt imettämättä, ja kuppikoko edelleen numeron isompi kuin ennen raskautta. Maitoakin tulee edelleen jos puristaa. Onkohan tässä jotain häikkää?
Milloin rinnat palautuu ennalleen?
6
313
Vastaukset
- mie vaa
maidon tulo voi jatkua monta kuukautta, ja rinnat ei kaikilla palaudu ennalleen
- 20+13
Minulla tuli maitoa jotain 3kk imetyksen lopettamisen jälkeen. En nyt sen enempiä testaillut paljonko sitä tuli, koska halusin sen loppuvan, mutta silloin tällöin kokeilin puristamalla pisaran pari. Näin siis toisen lapsen kanssa. Esikoisen kanssa maidon tulo loppui kuin seinään kun sairastuin angiinaan, vaikka olisin vielä halunnut imettää pidempään.
- mäky
mulla rinnat näytti n. vuoden hyviltä sit totaalinen riipahdus. älä vielä nuolaise ;)
- vikaa?
No joo, ihan ruiskuamalla tulee edelleen. Kolme kk imetämättä. Toivoisin kyllä että se maito jo ehtyisi, outoahan se on jos rinnat vaan pukkaa maitoa. Ja toinen lapsikin toiveissa, voiko tällainen maidontulo estää raskaaksituloa? Imettäessähän on vaikeampi raskautua.
- Imettäminen..
itsessään ei raskaaksi tuloa haittaa mitenkään, vaan joillakin naisilla imetys viivästyttää kuukautisten alkua, mikä taas estää raskautumisen.
Itselläni meni ehkä pari viikkoa, että rinnat palautui aiempaan kokoon, entiselleen ei kyllä enää palautunut. Lopetin imetyksen kyllä todella pikkuhiljaa kuukauden kuluessa ja lopussa imetin enää kerran päivässä.
- vikaa?
Ei nyt pitää varmaan varata aika lääkäriin, että onkohan mulla joku hormonihäiriö kun ei tämä maidontulo asetu? Ei tarvitse edes nänniä puristaa vaan jos vain painaa rintaa niin maito lorisee lattialle. Nyt 3kk imetyksen lopettamisesta. Kohtalotovereita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389