Kertokaapa nyt ystävällisesti mulle mistä tämä kirja kertoo ??
olen aika "tuore" kirjojen lukija, mutta huomasin pitäväni fantasiakirjoista.. ja tätä Taru Sormusten herrasta on kehuttu/haukuttu.. eli kritiikkiä on .. sanokaapas kannattaako minun lukea kyseistä kirjaa ??
Taru Sormusten herrasta
9
585
Vastaukset
- "Aloittelija" lukija
..sanokaa ihmeessä hyviä kirjoja joihin kannattaisi tutustua ?
- Haplo
herrasta on ehkä kaikkien aikojen legendaarisin (fantasia)kirja. Se on käytännössä aloittanut koko fantasiakirjallisuuden, korjatkaa jos olen väärässä, :), ja sen ideoihin perustuvat lukemattomat muut fantasiakirjat. Jos haluat tietää mistä se kertoo, on sinun kahlattava sen läpi.
- "Aloittelija" lukija
Onko se vain yksi kirja vai ihan sarjana useampia ??
- Haplo
"Aloittelija" lukija kirjoitti:
Onko se vain yksi kirja vai ihan sarjana useampia ??
se on trilogia, mutta siitä on myös sellainen painos olemassa missä on kaikki kolme samoissa kansissa.
- "Aloittel- well, you know..
Haplo kirjoitti:
se on trilogia, mutta siitä on myös sellainen painos olemassa missä on kaikki kolme samoissa kansissa.
no kiitos tiedosta..
taidanpa sen joskus tässä hankkiakin ja lueskella läpi..
toivottavasti se on pitkä.. - Mimosa
"Aloittel- well, you know.. kirjoitti:
no kiitos tiedosta..
taidanpa sen joskus tässä hankkiakin ja lueskella läpi..
toivottavasti se on pitkä..no sehän on pitkä ja itse en millään meinannut päästä juoneen mutta nyt kun olen sen lukenut niin pakko lukea se kohta uudestaan. Lueppas Stephen Kingin Musta Torni (1-4) siinä on lukemista ja itse ainakin pidin siitä. mitäs muuta sulle suosittelisin? Jos et ole tosikko niin Harry Potter oli aivan hurmaava. ja olen 18v...
- Aloittelija..
Mimosa kirjoitti:
no sehän on pitkä ja itse en millään meinannut päästä juoneen mutta nyt kun olen sen lukenut niin pakko lukea se kohta uudestaan. Lueppas Stephen Kingin Musta Torni (1-4) siinä on lukemista ja itse ainakin pidin siitä. mitäs muuta sulle suosittelisin? Jos et ole tosikko niin Harry Potter oli aivan hurmaava. ja olen 18v...
Juu, mulla on jo ollut (silloin vielä kun en harrastanut lukemista) Kingin Musta Torni eka kirja, mutta en jaksanut sitä lukea.. mutta oikeastaan se voisi nyt jo kiinnostaa.
Ja Potterit olen jo lukenut ja odotan innolla 4 kirjaa.. =) - Aloittalija taas kerran..
Mimosa kirjoitti:
no sehän on pitkä ja itse en millään meinannut päästä juoneen mutta nyt kun olen sen lukenut niin pakko lukea se kohta uudestaan. Lueppas Stephen Kingin Musta Torni (1-4) siinä on lukemista ja itse ainakin pidin siitä. mitäs muuta sulle suosittelisin? Jos et ole tosikko niin Harry Potter oli aivan hurmaava. ja olen 18v...
..Musta Torni kertoo oikein ??
kaveri ylisti sitä silloin aikoja sitten.. - Mimosa
Aloittalija taas kerran.. kirjoitti:
..Musta Torni kertoo oikein ??
kaveri ylisti sitä silloin aikoja sitten..sun pitää lukea se itse. ei sitä voi selittää! mutta se on huippu. lupaan sen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4162279Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek122109Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501425Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821099Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel581005Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia403983Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41878- 153875
- 56829
- 79815