Netti katkeilee usein

Eivaanosaa

Itte en teknologiasta hirveästi ymmärrä ja isästä ei ole näissä asioissa apua ( olen viellä nuori ) mutta tuon Elisan ADSL netin kanssa ollu sellaisia ongelmia että aina kun koittaa esimerkiksi ladata jotain suurempaa juttua sitten Javasta tietokonepeli päivitykseen, netti katkaisee yhteyden jolloin lataus pitää aloittaa alusta joissain tapauksissa, myös kun pelaan ps3 pelejä netissä, tulee aina se rakastettava " Connection Lost " noin 3minuutin kuluttua pelin alkamisesti.. Nopeustesteissä on ilmoiteltu latausnopeuden olevan noin 13.5mb/s mikä on ilmeisesti aika hyvä.? Elikkä onko kellään sattunut samaa ja voisiko ehkä auttaa hieman? Elikkä ei pysty lataamaan pelejä tai muitakaan internettiin liittyviä latauksia.. Kiitos ;)

5

817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeile resetoida modeemi. Tai ota siitä virtajohto pois muutamaksi minuutiksi.

    • eivaaosaa

      On kokeiltu jo monta kertaa, eikä se ole auttanut..

      • Minullakin pätkii

        Minulle neuvoivat Elisan "teknisestä"tuesta resetoimaan laitteen ja hommaamaan uuden puhelinkaapelin, kun vaurioituvat kuulema helposti. Ei auttanut.

        Itselläni Elisan liittymä pätkii myöskin tosi paljon. Tein heille häiriöilmoituksen jonka kuittasivat korjatuksi parin päivän päästä viestillä "Olemme korjanneet laajakaistayhteytesi vian".

        No eipä edellenkään toiminut ja kun asiaa selvittelin niin eivät olleet mitään korjausta tehneet. Mittailleet jotain arvoja tähän kerrostaloon asti, jotka kuulema kunnossa. Epäilivät että kerrostalon sisäisissä kaapeloinneissa voisi olla jotain pielessä. Enempää eivät voineet asialle tehdä. Nyt irtisanottuani liittymän joudun vielä maksamaan heille 1.5kk maksuja toimimattomasta liittymästä. Tosi kiva.


    • Anonyymi

      mä selvitän kun meillä on tp link modeemi ja netti langattomana ja siltikin katkeilee

      • Anonyymi

        Vanha aloitus mutta saattaa olla se adsl modeemikin saanut osumaa esim. ukonilmasta noita saa nettitoreilta nykyään halvalla joten kannattaa kokeilla toisella laitteella


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe