Jatkoa toiselle osalle
------------------
Markku asetti terskansa vitun suulle ja alkoi hitaasti työntää kyrpäänsä pillun uumeniin. Vittu oli todella tiukka, mutta kuitenkin niin kostea, että kyrpä liukui hitaasti yhä syvemmälle ja syvemmälle ihanaan pilluun. Kati sulki silmänsä ja pidätteli hengitystään. Kyrvän kadottua lähes kokonaan syvälle pilluun Markku pysähtyi hetkeksi ja tarkasteli Katia. Tyttö hengitti kiihottuneesti suu puolittain auki, isot silmät olivat kiinni ja kädet olivat puristuneet tiukasti nyrkkiin. Kati tunsi ensimmäistä kertaa paksun elimen syvällä sisällään, vittu puristui todella tiiviisti kalun ympärille.
- Ai, tää kyl vähän sattuu.
- Älä pelkää, kohta tuntuu jo paljon paremmalta.
Markku oli hieman yllättynyt pillun tiukkuudesta, toisaalta hän ei ollut ikinä nussinut aivan näin nuorta neitoa. Markku alkoi liikuttaa kulliaan varovasti tiukassa vaossa yrittäen työntää melaansa vielä hieman syvemmälle. Markku veti kullinsa hitaasti pillun suulle jättäen terskan vain juuri ja juuri sisään. Tämän jälkeen Markku upotti kyrvän hitaasti takaisin pohjaan asti nauttien joka hetkestä. Toistettuaan liikkeen pari kertaa Katikin selvästi rentoutui ja alkoi huohottamaan työntöjen tahdissa. Markku lisäsi hieman tahtia ja Kati tuntui innostuvan joka työnnön myötä vain lisää. Tyttö selvästi nautti käsittelystä, Markku tuumi. Markku puristeli ja vatkasi Katin rintoja rajusti ja alkoi kiihdyttää tahtiaan. Kyrpä soljui nyt vaivatta liukkaassa vitussa ja Katin huohotus alkoi hiljalleen muuttua hiljaiseksi vaikeroinniksi.
- Miltäs mun iso mela tuntuu?
- Ooo, mmh, joo, uh, tää on aivan i-ha-naa! Sai Kati todella vaivoin sanotuksi.
------------
Jatkuu osassa 4
Katin eka kerta - osa 3
Pete69_
2
5270
Vastaukset
- -Minni69-
Ou mai gaad pakko lukee lisää !! 8DD
- VV
Oooh...Millo tulee jatko osa???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704878Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.103320Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j172545Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561633- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441316- 931249
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.217995Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.68942IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51855