Maaliskuun toiseksi viimeisenä päivänä uskomaton tapahtui. Saunan valaisemattomalla seinustalla, kookkaiden ruusupensaiden oksilla kiiluu heikosti kiiltomatojen muodostama helmivyö. Hehkuva valo värjyy salaperäisenä luoden alkavaan iltaan taikaa. Ihmettelen niiden varhaisuutta, tavallisesti niitä näkee, silloin kun näkee, tuolta kesäkuun lopulta alkaen.
Hiivin (minkähän vuoksi?) lähemmäksi, ojennan kättäni ja tapaan muovijohdon!
Voi Helvetti noita velttoilevia huoltomiehiä!
Olkoot ikuisesti kotikiusattuja!
Kiiltomato, köyhän pojan tulikärpänen
verditti
9
53
Vastaukset
- Anjaniina.
Ooooh! Minä jo ajattelin et joku todella outo luonnonilmiö.
Mut taas toisaalta, minullakin on viel keittiön ikkunassa, valkoiset ledivalot, ne nyt vaan on niin kätevät pimeinä öinä....- verditti
Jouluhan on taas tulossa. (pyssyllä ei miestä saa!!)
- Anjaniina.
Fuck the xmas.
On hyvä että siitä on päästy ja kesä tulossa.
Mutta pimeinä aikoinakin liikun talossani, on kiva et on joku valonlähde, sellaisen ettei tartte valoja laittaa.
Valot särkee silmiä, öisin, on kiva et on jotain minkä valossa nähdä.
Mies taas, se pitää houkutella hunajaisilla puheilla ja , no niin...hmmmph
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317746
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455260- 594822
- 763497
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321981- 311849
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 371649
- 1631489