kiropratkikko Ulla Eerikäinen

jerrer

Onko kellään kokemusta tuosta yllämainitusta kiropratkikosta.

18

8934

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • odottavax

ei mutta mene sinne ja ala unohda keroa kokemuksestasi täällä sisältäen hinnan ja käytetyn ajan

• kipiä

otti kerralta 55 euroa ja puolisen tuntia meni..mulla vaivana rintaranka kivut..kait jotenkin jumissa.
      Hetkellisesti auttoi mutta aina palautui(kävin kaksi kertaa) ja lantiossa sen jälkeen ollut yliliikkuvuutta.
      Hän on kova puhumaan ja tuntui ettei juurikaan jaksanut keskittyä mun vaivoihin,puhui vain muista asioista..
      ei ollut mun juttu,ja nyt paljon kipuja ja yritän etsiä sopivaa osteopaattia tai muuta..

• kipiä

muistakaa että tämä oli vain MINUN mielipide...monet tykkää niin eristä.

• Orvokki Oulusta

Hei, olen hoidattanut päänsärkyä lääkkeillä, hierojalla, hypnoosilla. Mikään ei auttanut. Nyt olen käynyt Kiropraktikko Ulla Eerikäisen hoidossa 4 kertaa eikä ole särkenyt päätä kuukauteen. Kiropraktikko on hoitanut niskoista pois kipeitä patteja, lisäksi niveliä paikoilleen sekä hieronut. Hoito tehoaa päänsärkypotilaaseen. Voin hyvin. Ei ole niskat eikä pää kipeänä.

• r91245

Olen itse käynyt vuosi sitten muutaman kerran lonkka-vaivojen vuoksi Ullalla. Totesin että käynnit olivat ainut apu, ja nyt olen varaamassa aikaa uudelleen.

Törmäsin tähän keskusteluun ja jäin miettimään "kipiän" kommenttia yliliikkuvuudesta. Itselleni on tosiaan käyntien jälkeen useampi lääkäri todennut yliliikkuvuutta lonkissa. Tiedä sitten mistä johtuu.

• erkki

niskakivut paranivat toisen käyntikerran jälkeen

• tsuppidui

kävin 4-5 kertaa. ensin hän hoiti n. tunnin, toisella kerralla vähemmän ja seuraavilla kerroilla n. 10 min. tympäs maksaa kymmenestä minuutista 55 euroa :( hän puhui koko ajan matkoistaan eurooppaan, ei ihme tuolla tuntiliksalla!!!!!

pysyvämpää apua en saanut vaivoihini. fasettilukot ym. selkä- ja lonkkakivut jäivät.

• lonkka ongelmia

Hei,
      löysin vanhan viestin.Onko tuoreempia kokemuksia tästä Ulla Eerikäisestä?Itselläni on lonkka ongelmia ja tilasin ajan hänelle.Olisi kiva kuulla minkälaista apua olette saaneet:)

• puolihoito

Itselläni oli päänsärkyä ja polvikipua.

Päänsäryt oli kestänyt 2vko ja tulivat kerrasta kuntoon, rintarangasta 5 lukkoa aukesi jne. Polvea hän ei edes katsonut, vaikka kävin toisenkin kerran ja sillioin nimenomaan polven takia. Vaikutti semmoiselta, jolla on vain yksi hoitokeino kaikkeen, selän manipulaatio?

Sanoi lantion olevan vinossa mistä polvikipu voisi johtua, toinen reisi syvemmällä lantiokuopassa ja se "pitempi"jalka siis iskee kovempaa maahan askeltaessa. Kertoi kuitenkin, että hänen n 99% asiakkaistaan on lantio vinossa (ja ei polvikipua heillä kaikilla ole.) Pitäisi vissiin tulla uudestaan käymään vielä, että tutkisi itse polven /alemman jalan. Noista 15min ajoista ei köyhä voi maksaa 60euroa, että päästäisiin itse aiheeseen joskus... 10lla hoitokerralla ehkä?

Lukot osaa avata ja suuta soittaa kuitenkin. :)

• Rintaranka jumi

Saa nähdä,kuin minun käy.Rintaranka on jumissa ja aika on varattu:)

• Avun saanut

Hei

Tähän viestiketjuun tuoreempia kokemuksia.

Olen käynyt Ullalla ensimmäisen kerran keväällä 2013 lonkkavaivojen takia. Sanoi lantion olevan jumissa. Kävin kolme kertaa, hoidettiin lantio, selkä ja niskakivut pois. Auttoi todella. Olisi pitänyt käydä uudelleen vuoden mittaan mutta niin se aika vaan kuluu. Nyt kävin uudelleen, koska olen tuntenut itse, että lantio ei liiku enää kuten edellisen hoitojakson jälkeen. Tälläkin kertaa hoidettiin lantio, selkä ja niska.

Olen itse tyytyväinen Ullan käsittelyyn ja voin suositella. Ulla on yksi kolmesta Lapin alueella olevista kiropraktikkoliiton hyväksymistä kiropraktikoista. Ulla on käynyt koulunsa Englannissa. (Kysyin häneltä koulutustaustasta)

• Selkäjumittaja

Olen käynyt Ullalla puolenkymmentä kertaa, noin kerran vuodessa. Alaselkäni menee herkästi ns. jumiin ja olen joka kerran saanut yhdellä hoitokerralla avun.

Eerikäinen on kova puhumaan, se on ihan totta. Olen tullut siihen tulokseen, että juttelemalla hän saa potilaan rentoutumaan käsittelyä varten. Siinähän on pakko olla rentona, että fasettilukot aukeaa.

• Selkäjumi

Olen käynyt Ullalla viime vuonna neljä kertaa selkäjumin vuoksi sain avun! Huomenna olen menossa uudestaan alaselkä jumittaa. Suosittelen.

• falwkejroiajwelfs

Kävin itse Ullan luona vuosia sitten ja niksautteli niskoja niin ilkeän tuntuisesti, etten ole sen jälkeen uskaltanut kiropraktikolle. Lantio oli myös väärässä asennossa ja sen korjasi. Taisin mennä silloin sen vuoksi, ettei selkäkipuihin löytynyt ratkaisua osteopaatilta tai hierojalta, joten ajattelin etten tuossa mitään häviä. Kivut lähtivät ja olin siihen asti kärsinyt epämääräisistä migreenikohtauksista, joihin lääkärit eivät osanneet koskaan mitään muuta kuin arpoa eri lääkkeitä, mutta tuon käyntikerran jälkeen ne katosivat.. ei kertaakaan pahoinvointia, oksentelua, huimausta, pahoja päänsärkyjä yms. Nyt pitäisi uskaltautua uudestaan, mutten tiedä osaanko oikein rentoutua hänen käsittelyssään, tuo puheen pälpätys ei nimittäin ainakaan minua rentouta. Seuraavaksi lähin kiropraktikko on aika kaukana.. eikä nuo ostepaatitkaan tosiaan vakuuttaneet silloin. Ehkä pitää kokeilla uudestaan..

• EXurheilija

Onko kukaan käyttänyt lapsia/nuoria Ullalla? 12-v poika pitäisi käyttää niskavaivojen takia, kun hierojilta tullu kommenttia manipulaatioon ja noita kommentteja kun katsoo, niin ei oikein luottamus niskan käsittelyyn kasva... Kaukana on sitten muut käsittelijät.

• Uudestaan

Kävin itse 13-vuotiaana. Niskan ja alaselän lukot aukesi ja lantion asento parani. Noin vuoden sisään ongelmat tuli takaisin. Oisi pitänyt mennä uudestaan, mutta äitini ei aikonut maksaa uutta käyntiä. Liikkuvuus ja venyvyys parani huomattavasti käynnin jälkeen. Nyt voisin kahdeksan vuoden jälkeen mennä uudestaan

• Anonyymi

Ulla laittoi aikanaan lantion ja alaselkäni kuntoon ja poistuin vastaanotolta uutena ihmisenä. Sen jälkeen ei ole ollut kipuja ja juoksukin helpottui. Tästä taitaa olla nyt yli 5v. Ulla puhuu paljon joka voi häiritä joitain. Saamani apu oli kuitenkin uskomaton. Hinta ei ollut mikään siitä että kivut jäivät siihen paikkaan. Osaa siis asiansa.

• Anonyymi

Elekää hyvät ihmiset menkö sinne. Murjoo niskat pilalle. Nyt nikamassa hiushalkeama. Tutkitaan oyssissa. 10min. Ja 65e. Kovat hinnat puoskarilla. Pelkkä rahankiilto silmissä. Esittelee kirjasta kuvia muka koko ajan. Höpö, höpm hommaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      156
      6899
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4033
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      114
      2022
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      61
      1906
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      82
      1446
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      193
      1444
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1091
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      13
      984
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      979
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      947
    Aihe