pääsiäiskonsertteja

Pohjanpoika..

Tapani Kansalla on pääsiäisen aikaan konsertteja täällä Pohjois-Suomessa Pyhän Laurin kappelissa la. 23.4 ja Marian kappelissa su.24.4.
Saattaa olla jossain muuallakin, mutta ainakin nämä ovat tiedossani ja ainakin toiseen niistä olen ajatellut mennä.

14

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mainio homma !

      Meikäläistä onnistaa, kun osasin kerrankin suunnata lomalle oikeaan aikaan ja oikeaan paikkaan. Saariselän kappelissa pääsen nauttimaan upeasta musiikkielämyksestä Tapsaa kuunnellen. Sitä odotellessa toivotan kaikille aurinkoisia kevätpäiviä.

    • moimoi!

      Olin viime keväänä Tapsan "Kun päivä paistaa" konsertissa. Se oli silloin täällä Etelä-Suomessa. Oli ihana konsertti. Tapsa lauloi silloin konsertin lopuksi tuon konsertin nimikkolaulun : " Kun päivä paistaa" . Se kertoo talvenselän taittumisesta ja kevään saapumisesta. Upea laulu ja niin hienosti laulettu (kuten muutkin konsertin laulut) , että eipä paremmasta väliä.

    • Hehhee...

      Siellähän se sitten piipittää pääsiäisenä kilpaa pääsiäistipujen kanssa :D

      • Hanki toimiva kuulolaite jos Tapsan laulamisen piipityksenä kuulet. Se kun on niin kaukana piipityksestä kuin vaan olla ja voi. NIH!
        (Vertaus pääsiäistipuihin oli siinämielessä osuva ,että Tapsa melkein yhtä söötti kuin ne.)


    • Kansa=tekotaiteilija

      Katselen tässä juuri Idols-kilpailua ja laulamassa on tämä mikkeliläinen Ali. Noin nuori ja komea ääni. Enemmän taide-elämystä jo ensimmäisessä esityksessä kuin Tapsuliinin tekotaiteellisissa myötähäpeää tuottavissa yrityksissä... Tapsuliini joutaa jo romukoppaan harvahampaineen ja naismaisine elkeineen - ja, luvalla sanoen, kukkahattutätineen ja näköjään myös kukkahattusetineen. NIH!

    • Ali ? Jaa se karmeen ykstoikkoisella äänellä kollottava tyyppi ? HUH !!! On valovuosia jäljessä Tapsaa.
      ( Idols- finalisteista paras on Martti ja toiseksiparas Ilpo. NIH! )

      Kato vaan niitä omia hampaitas. Ne on varmaan ristiinrastiin sun suussa ja osa jo mustaks mädäntynyt.
      Ja mitä naismaisia elkeitä Tapsalla muka on ? Sano nyt yksikin jos osaat ja pystyt .

      • Annu.

        Ai se Martti vai! Hohhoijaa, sopisi seniorikisaan eikä nuorisoidoliksi. Ikänsä, ulkomuotonsa sekä laulu"taitonsa" puolesta saisi pudota ja äkkiä.
        No, sinun miesmakusihan tiedetään.


      • Annu. kirjoitti:

        Ai se Martti vai! Hohhoijaa, sopisi seniorikisaan eikä nuorisoidoliksi. Ikänsä, ulkomuotonsa sekä laulu"taitonsa" puolesta saisi pudota ja äkkiä.
        No, sinun miesmakusihan tiedetään.

        Mä en edes tiedä sen Martin ikää, mut luulen ,että on nuorempi kuin miltä näyttää. Ikä nyt on ihan sivuseikka jos muuten on hyvä ja mun mielestä se Martti ainakin eilisessä lähetyksessä lauloi parhaiten. Ulkomuotonsa nyt ei erityisemmin ole munkaan mieleen, mutta olispa kerrankin vähän erllainen Idols-voittaja. Ei niiden kaikkien tarvi aina olla niin samasta muotista.
        Ja onhan se ihan symppiksen ja vaatimattoman oloinen. Sä ite kun aina sitä artistin käytöstaitoa peräänkuulutat.

        Ilpon äänestä ja hiukan olemuksestakin mulla tulee Ville Valo mieleen.
        Tykään siitä, mutta se Ali on ihan hirvee möllöttävä mölytoosa ! Olispa pudonnut eilen sen Stiinan sijasta.


      • OK.
        Annu. kirjoitti:

        Ai se Martti vai! Hohhoijaa, sopisi seniorikisaan eikä nuorisoidoliksi. Ikänsä, ulkomuotonsa sekä laulu"taitonsa" puolesta saisi pudota ja äkkiä.
        No, sinun miesmakusihan tiedetään.

        Annun kirjoituksesta tulee hyvin ilmi miten ahdasmielinen ja suvaitsematon ihminen hän on.


      • Annu.
        OK. kirjoitti:

        Annun kirjoituksesta tulee hyvin ilmi miten ahdasmielinen ja suvaitsematon ihminen hän on.

        Hahhaa. Vai ahdasmielinen ja suvaitsematon kun minulla on oma mielipide. Niin on sinulla kuten täällä muillakin, joten nauran sinun typerille kommenteillesi.
        Ahdasmielinen ja suvaitsematon on sellainen joka ei suvaitse muita mielipiteitä, eli sinä.


    • Tipitii!

      Arvoisa Justiinax Liinilä!

      Vastaan kahteen eri kommenttiin:

      1. Sinun pitäisi se kuulolaite hommata. Piipitys ja ulvonta ovat eri asioita kuin laulaminen ja tulkinta. Tapsuliinilla on nuo kaksi viimeksi mainittua lievästi sanoen hakusessa...
      2. Kyllä Tapsuliini varsinainen "tipu" on. Kaikenpuolin. "Hehhee" osui oikeaan!
      3. Sinun hampaat on varmaan ihan kuluneet kun olet niitä yötäpäivää siellä tietsikan ääressäsi kiukuspäissäsi narskuttanut. Eli liinimäiset. Niin, ja Tapsuliinin hammaskalusto jättää todella paljon toivomisen varaa hammasväleineen.
      4. Naismaisia elkeitä? Hmmm....hymy, eleet, käytös, käsien käyttäminen, ruumiinkieli. Se on jotenkin niin "tipumainen"!

      • OK.

        Tapanin laulua ei ulvonnaksi tai piipitykseksi voi kutsua pahallaa tahdollakaan. Komeasti laulaa.
        Tapsalla oli ahkä nuorena vähän jotain sellaisia elkeitä jotka jotkut saattoi helpolla katsoa vähän neitimäisiksi, mutta on kyllä miehistynyt iän myötä.


    • 1. Piipitä mitäs lystäät, mutta Tapsalla on laulaminen ja tulkinta erinomaisesti hallussa.
      2. -
      3. Mun hampaat on ihan kohtuuhyvässä kunnossa kiitos kysymästä vaan. Eikä mun tartte kysyä sultä lupaa, etä koska ja mihinaikaan voin nettiä käyttää.
      Tapsan hampaat ja hammasvälit ei mua häiritse. Joitakuita (kuten esim. näköjään sua ) ilmeisesti häiritsee kun sille on niistä ihan uran alusta lähtien oltu huomauttelemassa. Jotkut ihmiset osaa olal kyllä sitten niin pinnallisia ja turhamaisia , että ihan ärsyttää.
      4. Mä en todellakaan näe Tapsassa mitään naismaisia eleitä ja elkeitä. Mun mielestä se on hyvinkin miehekäs. Maskuliininen suorastaan.
      Mutta onneksi ei kuitenkaan mikään macho eikä sovinisti.

    • onnellinen olet. .mä töissä koko pääsiäisen mutta hengessä mukana

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      599
      16475
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      52
      14808
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      381
      9301
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      45
      5389
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      11
      4572
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      171
      3109
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      118
      1875
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1359
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      94
      1282
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1237
    Aihe