Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

no...

perhee

mulla on paskantärkeät ja n 5 v. nuoremmat työntekijät, ne yrittää koko ajan neuvoa miten pitää tehdä.... olen aika uusi nää ovat olleet n 5 v samassa työpaikassa. kerrakin ne sanoivat, että en tuolla koulutuksella pitkälle pötki.sitten kun on vielä todella pieni työyhteisö ja nämä penikat yrittävät pompotella mua, on selvää että olen kokemattomampi tuohon työhön, mutta mitä ne luulevat olevansa ? viime perjantaina tuntui etten jaksa lähteä töihin.olin purskahtaa itkuun töissä, niin pahalta ja väsynyt olen "työkavareihini". olette niin kaksinaamaisia, niin kaksinaamaisia... olen siinä mielessä onnellisessa asemassa, että ensi syksynä olen muutenkin siirtymässä toiseen työyksikköön, joissa tiedän olevani pidetty työntekijä.no, tätä piinaa jatkuu vielä 2 kuukautta, sehän menee miten menee, mutta kuormittavaa on, todeella rankkaa näitten paskatärkeiden tyttösten kanssa.ja työ on ollut jo pelkästään piinaavaa, todella hermoja kiristävää, kaikkeen paskaan sitä ihminen alkaakaan , no, oppia ikä kaikki, olen ainakin tietoinen mitä haluan tehdö ja mitä en. tämä on elämäni karsein työkokemus, onneksi se on loppusuoralla, rankkaa tulee olemaa. ne kyräilyt ja kyttäämiset, ne ylenkatseet mitä minä olen osakseni saanut on uuvuttavaa, kai ne pennut yrittävät minut saada vetäytymään kuoreeni, että olisin mahdollisimman näkymätön, hiljainen, mutta tulette huomaamaan ne kahden kuukauden aikana, että olette väärässä, ihanaa , toivottavasti minun ei tarvitse KOSKAAN törmätä teihin paskantärkeisiin kakaroihin, te, tunnistatteko itsenne ? tässä on mennyt koko viikonloppu itteä paikkaillessa, oletteko onnellisia ? miten te voitte olla noin itsekkäitä ja omahyväisiä aikuisia ihmisiä ? eilen aamulla heräsin siihen kun joku piinasi ja kyseli minulta, tivasi, te varmaan nautitte kun te yritätte töniä minut ulos sieltä, mutta ette tiedäkkään, että minulle on jo tulossa toinen työ, hah, hah, aamulla johtotähtenäni on se ajatus, että 2 viimeistä kuukautta tätä paskaa ja arvotonta työtä joudun kanssanne tekemään, sitten pääsen teistä kokonaan eroon.aion kyllä jaksaa sen, ei ole oikein , että töihin lähtö vituttaa niin paljon, että huvittaisi kääntää kylkeä ja unohtaa kaikkien olemassa olo, ei ole helppo olotila, ihan kamala, sanoisinko...stressaava, jännittynyt, kireä, kertakaikkiaan, 2 kuukautta ja pääsen eroon teistä, MIKÄÄN EI OLE SEN IHANAMPAA KUIN SAAN SANOA TEILLE, ETTÄ pääsen toiseen työpaikkaan, jos olisin jatkanut, olisin alkanut ehkä teitä kiusaamaan, tai olisin uupunut allenne, ettepä tiedä sitä, niimpä, ettepä tiedä sitä. tuntuu, että tulen hulluksi kanssanne, ja siitähän te kiusaajat vaan innostuisitte lisää, olette kamalia ....PORSAITA !

8

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :@:@:@:@:@:@:@:@:@:@

      :@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@
      sikapossunöf,nöf!

      • Minervä vm-82

        Mulle on aivan paskan vähän tärkeää, missä perheesi elää? Mua ei ainakaan saa lähestyä perhee-ihmisillä. Mun mielestä olet innostunut näin sukupuolestasi hieman liikaa.

        Perhee-hommilla ei saa vahingoittaa ketään. Se vain osoittaa ja on siksi tyhjää ja ei ole sillä tavalla Jumalasta, vaan ihan neurologinen skitsofrenia-sairaus.

        "There*s nothing inside." Miksi sinulla on tällainen Jumalhahmo eikä Vapaus, Freedom ja Liberte-käsitettä.


    • Sinde vm-82

      Perhee-tila voi olla sairaus stressin ja burn outin takia.

      "There*s nothing I can do" Miksi käytät tällaista Jumalaa? Kaikki kärsivät yksinkertaistetusta demokratiasta. Stressi ja burn out ovat yksinkertaisuuttasi, jolla vaarantelet muita perhee-tiloissa. Ymmärräthän perhee-tilasi Tittelintuure-skitsofreniaksesi?

      Kieltämättä tällaisessa stressi ja burn out-tilassa et voi käyttää perheetilaa lainkaan fyysisen ja psyykkisen kivun hallintaan. Et saa tuottaa henkistä kipua aivan pohjattomiin jäämättä kiinni. Et saa myöskään kerjäillä henkisellä kivulla enää teollistumisen takia. Onkohan sukupuolesikin jo ihan poistunut käsite?

      • Jannellev.nytSinde

        Ethän sä saa esiintyä stressissä ja burn outissa Olen Yksin-tilan puuttumista? Miksi saisit osoittaa väärällä luustolla jatkuvaa henkistä kipua? Ammatti-ihmisellä pakko olla psykologisesti koko ajan, kun teet tällaista mielensairautta "henkisellä kivulla".

        Mä en *Jumalauta* tajua miten olet ajautunut tällaiseenkin riimupisteeseen aikuisena. Mä voin olla vähän aikaa kaveri.... Ei ammatti-etiikka sellaista ole hyväksynyt sukellusveneen keksimisen jälkeen. Ei sun erikseen tarvitse sellaista omistaa ja siksi mielensairaus on todettavissa.

        Stressi ja Burn Out ovat vaarallisia asioita suggestion kannalta empatiatason ja empatiakyvyn takia. No, kun nämä ammatti-ihmisetkin järkyttyvät tästä liikaa! Edes naisena on ihan väärä valinta mm. Setalta....


      • Elä,nähnytSinde
        Jannellev.nytSinde kirjoitti:

        Ethän sä saa esiintyä stressissä ja burn outissa Olen Yksin-tilan puuttumista? Miksi saisit osoittaa väärällä luustolla jatkuvaa henkistä kipua? Ammatti-ihmisellä pakko olla psykologisesti koko ajan, kun teet tällaista mielensairautta "henkisellä kivulla".

        Mä en *Jumalauta* tajua miten olet ajautunut tällaiseenkin riimupisteeseen aikuisena. Mä voin olla vähän aikaa kaveri.... Ei ammatti-etiikka sellaista ole hyväksynyt sukellusveneen keksimisen jälkeen. Ei sun erikseen tarvitse sellaista omistaa ja siksi mielensairaus on todettavissa.

        Stressi ja Burn Out ovat vaarallisia asioita suggestion kannalta empatiatason ja empatiakyvyn takia. No, kun nämä ammatti-ihmisetkin järkyttyvät tästä liikaa! Edes naisena on ihan väärä valinta mm. Setalta....

        Ei, sellaista tilaa ei ole olemassakaan, että saisi leikkiä mielenterveysseuraa. Rupeahan poistamaan orjiasi yhteiskunnasta.


      • Sinde vm-82
        Elä,nähnytSinde kirjoitti:

        Ei, sellaista tilaa ei ole olemassakaan, että saisi leikkiä mielenterveysseuraa. Rupeahan poistamaan orjiasi yhteiskunnasta.

        Leija-käsite, et saa lähestyä siten. Perhee-orjan pitäminen. Sellaista ei voi pitää, siihen on ihmisen mielessä liian suppea Jumalkäsitys. Ei voi oikein vedota, ettei ymmärrä mikä on Jumala.

        There's nothing inside
        There*s nothing I can Do

        Onkohan kuinkakin vaarallinen terroriyritys? Onko avio ihan jotenkin rikos näillä väärillä tyhjillä kolhoosiluustoilla? Kauhean henkisesti kipeitä ja voimakkaita, nämä halutut keskustelut mun mm. henkilöllisyydestä ja sosiaaliturvasta.


      • Minervä vm-82
        Sinde vm-82 kirjoitti:

        Leija-käsite, et saa lähestyä siten. Perhee-orjan pitäminen. Sellaista ei voi pitää, siihen on ihmisen mielessä liian suppea Jumalkäsitys. Ei voi oikein vedota, ettei ymmärrä mikä on Jumala.

        There's nothing inside
        There*s nothing I can Do

        Onkohan kuinkakin vaarallinen terroriyritys? Onko avio ihan jotenkin rikos näillä väärillä tyhjillä kolhoosiluustoilla? Kauhean henkisesti kipeitä ja voimakkaita, nämä halutut keskustelut mun mm. henkilöllisyydestä ja sosiaaliturvasta.

        Ammatti-ihmisten tilalle on ihan elävässä elämässä mielikuvitushahmoja Jumalkäsityksellä. Sä saatat omaksua sellaista ihan terroritasoisesti perhee-orjallasi. Miksi osoitat tällaisella psyykkisellä tilalla? Kuvitelmasi saada tappaa on mielessäsi nyt paisunut trance-musiikin kaltaiseksi fantastiseksi fantasiaksi. Fantastinen fantasiasi on pelkotila. Toivottavasti mun ei ikinä tarvitse olla ilman aitoja luonto-mielikuvitushahmoja. Ne on sama asia kuin turvallinen.


    • Jannelle v.nytSinde

      Luin tuolta toiselta palstalta, että olet näin innostunut tyttöjen auttamisesta. Se onkin sellainen fantastinen fantasia ja transsi, ettei mitään määrää. Ihan on skitsofreniamäärekin. Olisit omilla jaloillasi omassa elämässäsi... Vrt. sananlaskuun "kissasta joka tipahti aina omille jaloilleen". Vrt. Raamatun kertomuksiin aiheesta "Enkeleitä onko heitä?" Kuinka esim. suojelusenkeli kantoi sinut katolta alas, kun tipuit ja säilyit hengissä? Ja näitä kaikkia tiloja kutsuisit sitten mystiikaksi vai Vapaus, Freedom ja Liberteksi...? Kuolemantuottamus , perheettömyys ja lapsettomuus.


      Aika kova ja paha transsi. Miksi mun pitäisi yötä päivää elättää kaikkia toiveitasi mahdolliisista fiktioista ja fokusaatioista? Se on ihan vain se sun elämäs, mun vähintään murhasyyte ja taas mua itseä koskien, Siksi mä en enää asu esim. maaseudulla. Et uskonut seurakunnalla ainakaan ennen reinkarnaatioon. Perustamalla jonkun säännön skitsofrenia-hoitoon aiheutat syvää pahennusta ja kärsimystä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2067
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      22
      1782
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1470
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1404
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1328
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe