Mistä saa ostaa "mustan raamatun"?

kysyjä

se olisi kiva lukea..

18

2926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T.O.

      Mustia Raamattuja ja muunkin värisiä saa kirjakaupasta. Siunausta.

    • Baskeri.

      Osta ensin tavallinen Raamattu ja opettele se, ennen kuin tartut keskiajalla kirjoitettuun noitakirjaan. Normaali- Raamatusta löytyy suunnattomasti suurempi voima.

      • *Frost*

        ..tyhmälle mikä tämä Musta Raamattu on ?


      • Baskeri.
        *Frost* kirjoitti:

        ..tyhmälle mikä tämä Musta Raamattu on ?

        Se on noituuden ja saatananpalvonnan harrastajien suosikkikirja. Siinä on osia, jotka on nimetty mm. Kuudenneksi ja seitsemänneksi Mooseksen kirjaksi, jotta niille saataisiin arvovaltainen kaiku.

        Todellisuudessa koko kirja on kirjoitettu kauan Mooseksen ajan jälkeen. Sen kirjoittivat varhaiskeskiajalla noituuden ja mystiikan harrastajat. Hyvin sairas kirja. Järki lähtee.


      • *Frost*
        Baskeri. kirjoitti:

        Se on noituuden ja saatananpalvonnan harrastajien suosikkikirja. Siinä on osia, jotka on nimetty mm. Kuudenneksi ja seitsemänneksi Mooseksen kirjaksi, jotta niille saataisiin arvovaltainen kaiku.

        Todellisuudessa koko kirja on kirjoitettu kauan Mooseksen ajan jälkeen. Sen kirjoittivat varhaiskeskiajalla noituuden ja mystiikan harrastajat. Hyvin sairas kirja. Järki lähtee.

        hmm.. oletko tosiaan sitä mieltä että jos lukee kirjaa ni lähtee järki ??

        miksi mun pienet harmaat aivosolut pistää vastaan tohon.. kirjastako muka hulluksi tai jotain ?

        ei kai siinä nyt voi olla niin sairasta juttua ?

        siis, myönnän jos joku "uskovainen" lukee sen ni se saattaa ottaa vaikka niitä juttuja siinä kirjassa niin tosissaan että menettää järkensä tai vastaavaa.. mutta .. niin, mielipiteitä asiasta ??

        onko jollain vaikka esimerkkiä mitä mahdollisesti siellä voisi lukea ??


      • joopajoo
        *Frost* kirjoitti:

        hmm.. oletko tosiaan sitä mieltä että jos lukee kirjaa ni lähtee järki ??

        miksi mun pienet harmaat aivosolut pistää vastaan tohon.. kirjastako muka hulluksi tai jotain ?

        ei kai siinä nyt voi olla niin sairasta juttua ?

        siis, myönnän jos joku "uskovainen" lukee sen ni se saattaa ottaa vaikka niitä juttuja siinä kirjassa niin tosissaan että menettää järkensä tai vastaavaa.. mutta .. niin, mielipiteitä asiasta ??

        onko jollain vaikka esimerkkiä mitä mahdollisesti siellä voisi lukea ??

        veikkaus vain, mutta... meillähän on tämä suuri ja mahtava tietoverkko... voisin pistää lähes pääni pantiksi että se löytyisi jostakin joko txt tai doc yms tiedostona.. mistä? en tiedä. Sieltähän löytyy... veikkaanpa että tavallista hakupalvelua käyttämällä voi päästä jäljille.

        Itseäni ei niin paljon kiinnosta että lähtisin jäljittämään, en mustaa, enkä "valkoista" versiotakaan...


      • Baskeri.
        *Frost* kirjoitti:

        hmm.. oletko tosiaan sitä mieltä että jos lukee kirjaa ni lähtee järki ??

        miksi mun pienet harmaat aivosolut pistää vastaan tohon.. kirjastako muka hulluksi tai jotain ?

        ei kai siinä nyt voi olla niin sairasta juttua ?

        siis, myönnän jos joku "uskovainen" lukee sen ni se saattaa ottaa vaikka niitä juttuja siinä kirjassa niin tosissaan että menettää järkensä tai vastaavaa.. mutta .. niin, mielipiteitä asiasta ??

        onko jollain vaikka esimerkkiä mitä mahdollisesti siellä voisi lukea ??

        "Järki lähtee" on vanha sanonta, jota käytetään silloin, kun joku asia tuntuu liian uskomattomalta tai ärsyttävältä.Älä ota kirjaimellisesti.


      • pakana
        Baskeri. kirjoitti:

        Se on noituuden ja saatananpalvonnan harrastajien suosikkikirja. Siinä on osia, jotka on nimetty mm. Kuudenneksi ja seitsemänneksi Mooseksen kirjaksi, jotta niille saataisiin arvovaltainen kaiku.

        Todellisuudessa koko kirja on kirjoitettu kauan Mooseksen ajan jälkeen. Sen kirjoittivat varhaiskeskiajalla noituuden ja mystiikan harrastajat. Hyvin sairas kirja. Järki lähtee.

        järki lähtee takuulla, luki sitten mustaa tai valkoista. Esimerkkejä löytyy molemmista. Hullut uskoo vaikka kuponkiuutisiin. Molemmat kirjat ovat yhtä tylsiä höpinöitä.


      • sosiaalirealisti
        pakana kirjoitti:

        järki lähtee takuulla, luki sitten mustaa tai valkoista. Esimerkkejä löytyy molemmista. Hullut uskoo vaikka kuponkiuutisiin. Molemmat kirjat ovat yhtä tylsiä höpinöitä.

        Ns. 'musta raamattu' sisältää juutalaista mystiikkaa eikä sillä ole nimestään huolimatta mitään tekemistä esim. satanismin tai minkään 'mustan magian' kanssa. Todella tylsä opus täynnä heprean kiemuroita.

        Jos todellisen 'mustan raamatun' haluat, niin kipitäpäs kirjakauppaan ja osta Anton Szandor LaVeyn kirja "The Satanic Bible" eli 'Saatanallinen raamattu', joka
        goottilaiseen paholaissymboliikkaan verhottuna käsittelee reaalitodellisuudessa elämisen perusperiaatteita. (Satanismin Saatana puolestaan on arkkityyppi ja symboli maalliselle elämälle EIKÄ mikään todellinen olento tai minkään typerän palvonnan kohde)


      • jazzy86
        *Frost* kirjoitti:

        hmm.. oletko tosiaan sitä mieltä että jos lukee kirjaa ni lähtee järki ??

        miksi mun pienet harmaat aivosolut pistää vastaan tohon.. kirjastako muka hulluksi tai jotain ?

        ei kai siinä nyt voi olla niin sairasta juttua ?

        siis, myönnän jos joku "uskovainen" lukee sen ni se saattaa ottaa vaikka niitä juttuja siinä kirjassa niin tosissaan että menettää järkensä tai vastaavaa.. mutta .. niin, mielipiteitä asiasta ??

        onko jollain vaikka esimerkkiä mitä mahdollisesti siellä voisi lukea ??

        Itselläni on Musta raamattu, eikä sitä lukiessa ole (pettymyksekseni) tapahtunut mitään outoa tai muita juttuja joilla sen lukijoita pelotellaan mm. kirjojen tippumista hyllyistä, eläinten outoa käyttäytymistä tai muuta. Itse oldotin siltä kirjalta parempaa. No, täytyy myöntää että ostin kirjan uteliaisuudesta, olen aika skeptinen sellaisten asioiden suhteen kuin Musta raamattu. :)

        Lisäksi siinä olevat loitsut ja manaukset pitäisi lukea tiettyyn aikaan tietyllälailla muinaishepreaksi. Jotenkin ei huvita alkaa opettelemaan siansaksaa sellaisen takia. Mutta jos joku viitsii tehdä niin, niin siitä vaan.


    • *Frost*

      mä lueskelin netissä sitä..
      hmm, kai mä jo oon tarpeeksi hullu etten tämän hullummaksi muuttunut enään?

      onko näistä "kirjan luettuaan hulluksi tulleista" ihan kunnollista tietoa ??

      • HULLU

        lukenut kummatkin raamatun sekä tämän mustan raamatun.Kummatkin ovat mielestäni mukavia satu kirjoja.


      • kuullut

        kerran yks kaveri kerto et oli lukenu mustaa raymondia, veteli ulkomuistista jotain pätkiä englanniksi ja suomennosta perään..
        mieleen jäi mm.se, että se joka ymmärtää pedon luvun joka on kuusisataakuusikymmentäkuusi, kuolee kauheimmalla tavalla, pelkoon.
        Ja tää taas johtuu siitä et saatana lähettää pedon sen tyypin kenttiin.
        ja ray;tahan luetaan rivien välistä..

        saatanan tusinahan on 13, että siitä vaan laskemaan..


      • *Frost*
        kuullut kirjoitti:

        kerran yks kaveri kerto et oli lukenu mustaa raymondia, veteli ulkomuistista jotain pätkiä englanniksi ja suomennosta perään..
        mieleen jäi mm.se, että se joka ymmärtää pedon luvun joka on kuusisataakuusikymmentäkuusi, kuolee kauheimmalla tavalla, pelkoon.
        Ja tää taas johtuu siitä et saatana lähettää pedon sen tyypin kenttiin.
        ja ray;tahan luetaan rivien välistä..

        saatanan tusinahan on 13, että siitä vaan laskemaan..

        mielenkiintoista..


      • hurlumhei

        Kyseisen hengen tuotteen lukeminen osoittaa
        enemmänkin siviilirohkeutta kun hulluutta
        se on nimittäin taivaan tylsäääääääää !!!!!


    • Deni

      Yhtä p***an jauhantaa koko höpinä tästä mustasta raamatusta. Todellisuudessa se on niin paksua tekstiä (kuten valkoinenkin sukulaisensa) että ei sitä nukahtamatta jaksa loppuun asti lukea. Ja höpö höpö siitä mikään mieli sumene. Ne joille "näin on käynyt" esittävät tai ovat muulla tavalla seonneet nupistaan.

      • piikki

        siis jos haluaa lukea vanhoja taikauskojuttuja niin löytyy niitä ihan perinnehistoriastakin. ja huvittavia ovat. sallikaa minun kertoa teille, mistä tunnistaa noidan: sunnuntaiaamuna laitatte leipäpalan päälaellenne, siihen sitten hattu päälle. ja menette kirkkoon (kyllä vaan). niin siellä teillä on nyt sitten _taikavoima_ nähdä kaikki, jotka ovat noitia. näette heidän todellisen luonteensa.
        jotta tällaiseen uskoivat suomalaiset ihan vähän aikaa sitten. hemmetti on varmaan geeniperimässä jotain taantumaa. kohta kipittää mustapukuiset teinit kirkkoon..


    • Tietokirjat

      Vastaus varsinaiseen kysymykseen.

      Kirja löytyy ainakin www.antiikkijataidekirjat.com sivustolta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe