Kuka olisi hyvä reumalääkäri Turussa

Kuka korjaa polveni

Tarvitsisin hyvän ja luotettavan reumalääkärin Turusta yksityiseltäpuolelta tai kunnalliselta.Olen sairastanut 20v. selkärankareumaksi luokiteltua reumaa ja käyn Paimiossa. Nyt alkaa mitta täyttyä kun hoito on jo pitkään aikaan ollut sitä että lääkkeitä tyrkytetään lisää,kontrollissa kortisoonia polveen ja uusiaika 2-3kk päähän ja sama toistuu taas.(polveani piikitetty ja laitettu kortisoonia yli 50 kertaa). Etsin viestilläni sellaista joka osaa tutkia/tietää mahdollisuuksia käyttää jotain muuta keinoa kuin vahvat lääkkeet ja myös tarttuu tutkimaan mikä polveani vaivaa ja koittaa korjata sen. Nyt käytän Prednisolonia, Trexan pistoksina ja Humiraa. Eikä muuta kuin polvi turpoaa vaan eikä sille tehdä mitään fyysisesti. On ilmeisesti kehittynyt jo jonkin asteen nivelrikko. Harmittaa kun ei saa siihen paikallista tutkimusta miten sitä voisi vielä korjata. Kaikki neuvot otetaan kiitollisuudella vastaan ja lukijoiden kokemukset luetaan. Hyvää kevättä kaikille.

2

2859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KOKEMUSTA ON

Aki Similä Pulssi!

• Anonyymi

Niimpä niin, kuka ja missä (heinolan jälkeen) hoitaa reumapotilaita kokonaisvaltaisesti. Minua pyydettiin terveyskeskuksessa tuomaan lista mikä vaivaa, no listalla oli pari kymmentä kohtaa joita terveyskeskuslääkäri ei ehtinyt edes lukea, jotain jumppaohjeita sain. Minulle on laitettu lonkkiakin, ensin molemmat ja niitä sitten uusittu kolme, joista ei kukaan ole kiinnostunut. Minulla oli onni saada suvun mukana hyvä lääkäri joka hoiti minua vuosi kymmenet, nyt ei häntä enää ole, enkä myöskään ole päässyt selville mistä sitä oikeaa apua hakisi. Aika on tuonut lisäsairauksia vanhojen vaikutuksesta ja onkin vaikeaa tietää kenelle pitäisi hakeutua. Avun voisi saada ehkä TYKS,istä kun tietäisi miten sinne pääsisi tutkimuksiin. Olen tilaamassa aikaa yksityiseltä "reuma" lääkäriltä, joten aika näyttää miten käy. Höh, tämä nyt ei kyllä sinua auttanut mutta olen hengessä kuitenkin mukana. Toivon sinulle kuitenkin sitä onnenpotkua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      167
      5711
    2. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      23
      4102
    3. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      31
      3739
    4. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      76
      3553
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      38
      3254
    6. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      44
      3110
    7. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2520
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      63
      2189
    9. Otetaas taas tälläinen että kerro yksi teitä yhdistävä asia

Aloitan, me ollaan molemmat kovia hiihtämään Saa nähä tuleeko nyt osumia!
      Ikävä
      62
      2149
    10. terkkarikeskustelu hävisi

juu kaikki totuus häipyy
      Suomussalmi
      10
      1949
    Aihe