Kuka olisi hyvä reumalääkäri Turussa

Kuka korjaa polveni

Tarvitsisin hyvän ja luotettavan reumalääkärin Turusta yksityiseltäpuolelta tai kunnalliselta.Olen sairastanut 20v. selkärankareumaksi luokiteltua reumaa ja käyn Paimiossa. Nyt alkaa mitta täyttyä kun hoito on jo pitkään aikaan ollut sitä että lääkkeitä tyrkytetään lisää,kontrollissa kortisoonia polveen ja uusiaika 2-3kk päähän ja sama toistuu taas.(polveani piikitetty ja laitettu kortisoonia yli 50 kertaa). Etsin viestilläni sellaista joka osaa tutkia/tietää mahdollisuuksia käyttää jotain muuta keinoa kuin vahvat lääkkeet ja myös tarttuu tutkimaan mikä polveani vaivaa ja koittaa korjata sen. Nyt käytän Prednisolonia, Trexan pistoksina ja Humiraa. Eikä muuta kuin polvi turpoaa vaan eikä sille tehdä mitään fyysisesti. On ilmeisesti kehittynyt jo jonkin asteen nivelrikko. Harmittaa kun ei saa siihen paikallista tutkimusta miten sitä voisi vielä korjata. Kaikki neuvot otetaan kiitollisuudella vastaan ja lukijoiden kokemukset luetaan. Hyvää kevättä kaikille.

2

2579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KOKEMUSTA ON

      Aki Similä Pulssi!

    • Anonyymi

      Niimpä niin, kuka ja missä (heinolan jälkeen) hoitaa reumapotilaita kokonaisvaltaisesti. Minua pyydettiin terveyskeskuksessa tuomaan lista mikä vaivaa, no listalla oli pari kymmentä kohtaa joita terveyskeskuslääkäri ei ehtinyt edes lukea, jotain jumppaohjeita sain. Minulle on laitettu lonkkiakin, ensin molemmat ja niitä sitten uusittu kolme, joista ei kukaan ole kiinnostunut. Minulla oli onni saada suvun mukana hyvä lääkäri joka hoiti minua vuosi kymmenet, nyt ei häntä enää ole, enkä myöskään ole päässyt selville mistä sitä oikeaa apua hakisi. Aika on tuonut lisäsairauksia vanhojen vaikutuksesta ja onkin vaikeaa tietää kenelle pitäisi hakeutua. Avun voisi saada ehkä TYKS,istä kun tietäisi miten sinne pääsisi tutkimuksiin. Olen tilaamassa aikaa yksityiseltä "reuma" lääkäriltä, joten aika näyttää miten käy. Höh, tämä nyt ei kyllä sinua auttanut mutta olen hengessä kuitenkin mukana. Toivon sinulle kuitenkin sitä onnenpotkua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      133
      3397
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1341
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1310
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      67
      1156
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1094
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1071
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      999
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      986
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      43
      973
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      47
      877
    Aihe