vieläköhän tuo kuvan auto on hengissä?
http://www.ladakerho.fi/info/takaveto/kuvat/tun2107lang.jpg
Jatkettu lada
9
470
Vastaukset
- yritäpä tuolta..
Lähetä tekstiviesti AT BAE750 numeroon 16258, saat ajoneuvon omistaja-/haltijatiedot sekä tekniset tiedot suoraan AKE:n ajoneuvorekisteristä. Hinta 1,90 €/viesti. Toimii Elisan, Saunalahden, Kolumbuksen, Soneran, Tele Finlandin ja DNA:n liittymillä..
Eiköhän noilla tiedoilla löydy vastaus, jos löytyy.
tosin sillä kyselyllä on tuo eurohinta.
ts. valokuvan BAE750 on se rekisterinumero......
lukaisepa tuo alla oleva teksti..
Autot
Selvitä kätevästi mm. autojen omistaja- ja haltijatiedot lähettämällä tekstiviesti A REKISTERITUNNUS numeroon 16258 (esim. A XYZ123 numeroon 16258). Vastauksena saat kyseisen auton merkin, mallin, nykyisten omistajan ja haltijan nimet sekä kotipaikkakunta.
Hinta: 1,50 €/haku. Elisan, Kolumbuksen, DNA:n ja Saunalahden liittymillä veloitus vain onnistuneista hauista. Soneran ja TeleFinlandin liittymillä veloitus jokaisesta lähetetystä viestistä.
Lisätietoa
Jos haluat vieläkin tarkempaa tietoa autosta (lisäksi esim. auton tehon, käyttöönoton, katsastuksen tai vakuutuksen), niin lähetä tekstiviesti AT REKISTERITUNNUS numeroon 16258 (esim. AT XYZ123 numeroon 16258). Vastauksena saat kyseisen auton mallin, merkin, moottorin tilavuuden, tehon, käyttöönottopäivämäärän, päivämäärän, jolloin on viimeksi katsastettu hyväksytysti, mahdolliset rasitetiedot, seuraavan katsastusajankohdan, vakuutusyhtiön, nykyisten omistajan ja haltijan nimet sekä kotipaikkakunta.
Hinta: 1,90 €/haku. Elisan, Kolumbuksen, DNA:n ja Saunalahden liittymillä veloitus vain onnistuneista hauista. Soneran ja TeleFinlandin liittymillä veloitus jokaisesta lähetetystä viestistä. - Samara-mies
Suattaapi olla ja suattaapi olla olemattakkiin.
- RTJN65
Se on mulla projektina tallissa.
- hieno biili
tyylikäs. Onko jatkettu takaoven kohdalta... ???
Itte halaisin saada sen pidennetyn nivan.... - Warremies
Milloinkohan tuo projekti on taas näyttelykunnossa? Mulla on priima wartburg millä kesäisin ajelen!
- RTJN65
Talli projekti etenee. Nyt on nyt rälläköity auto keskeltä poikki, että saadaan jatkettua lisää.
- Ladamies
Onko varmaa tietoa montako näitä on kaikkiaan tehty??
- uuladaddaa
Tuosta kun lukaset, löytyy tuosta viereiseltä sivulta. https://tekniikanmaailma.fi/digilehti/03-1988-nakoislehti/gmc-vandura-baron-cruiser ja tuo kyseinen auto on poistettu jo rekisteristä sekä viimeksi katsastettu vuonna 2000.
- Pumpumpum
uuladaddaa kirjoitti:
Tuosta kun lukaset, löytyy tuosta viereiseltä sivulta. https://tekniikanmaailma.fi/digilehti/03-1988-nakoislehti/gmc-vandura-baron-cruiser ja tuo kyseinen auto on poistettu jo rekisteristä sekä viimeksi katsastettu vuonna 2000.
Eli oisko jo paalissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk833163Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911776Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871643- 1381489
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651448- 1611388
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1621307Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur861263Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j991242- 851229