Samalla vaivalla monta nimeä. Kuinka monella äijällä täällä on sama vaiva?
Ja kuinka monella se on vaikuttanut sperman laatuun?
Entä oletteko käyneet hoidattamassa ja millasia kokemuksia siitä?
Itselläni se on todettu jo vuosia sitten ja pari mukulaakin on siunaantunut.
Luomupaneksintaa harrastettu useita, vuosia eikä rouva ole paksuksi pamahtanut, voisiko johtua tuosta...
siemenkohju/spermatoseele/lisäkiveksen kysta?
3
5613
Vastaukset
- M87
Mulla on kanssa kyseinen patti kasseissa, mut lapsia kaks jo... Eli ei itellä ainakaan vaikuttanu laatuun... :)
Urologi sano että eivät poista ennenku on samankokonen kiveksen kanssa, jos ei muuten haittaa... - wrangler83
Mulla todettiin kiveskohju ultrassa tänä vuonna. Sitä osattiin kyllä epäillä jo ennen ultraa. Kasseissa selvä kohjumainen muodostelma ja painon tunnetta, välillä melkein jomottelua. Koska vaimo ei ole raskautunut, niin piti antaa myös spermanäyte. Mulla todennäköisesti kohju vaikuttaa, koska näyte oli tosi heikkolaatuinen.Lääkärin mukaan leikkaus saattaa parantaa sperman laatua, mutta parantuuko se tarpeeksi, siitä ei voida antaa takeita. Todennäköisesti on niin, että jos sperman laatu on hivenen liian heikkoa, niin leikkaus auttaa paljon, mutta jos laatu on tosi heikkoa, niin leikkauskaan ei sitä riittävän hyväksi muuta. Luultavasti yritän kuitenkin päästä kohjusta eroon ja katsoa sitten, mikä on tilanne.
- Aaaassf
Olen 14 vuotias ja samaa vikaa mahdollisesti vasemmassa kiveksessä. Tai no ei itseasiassa koveksessä. Tämä ei ole tuottanut mitään kipuja, onko syytä huolestua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292350- 1282293
- 1582054
- 351650
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201648- 511037
- 86995
- 18939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904