En ole käynyt suihkussa viime tiistaista tai keskiviikosta lähtien. Siis viiteen tai kuuteen päivään. En kertakaikkiaan jaksa. Miten ihminen muka jaksaisi pitää huolta itsestään, jos kerran vihaa itseänsä yli kaiken, siis KAIKEN? Aina kun pitää syöttää, pestä tai tehdä jotain itselleni, se tuntuu siltä että olen joutunut pitää huolta jostain kauheasta hirviöstä jota en rakasta, josta en välitä tippaakaan, jota välillä jopa pelkään. Se on kuin rangaistus. Haluun pois itsestäni, mutta mehän ollaan aina kahdestaan, vaikka mitä mie teenkin.
Apua.
Hassua on se, että minua miellyttää ja huvittaa todella paljon kun saan paapoa jotakuta toista. Rakastan sitä kun saan ihmisen hymyilemään, kun saan näyttää rakkauttani, kunhan se ihminen, jolle sitä näytän, en ole minä.
Perkelettäkö kirjoitin tämän.
Suihkussa käyminen
65
4261
Vastaukset
- Tota yks kysymys
Oletko miettinyt mitä työkaverit miettii ?
- peräkäry
Mitä sitä suotta joka päivä tai edes joka viikko peseytyä varsinkaan jos ei jaksa kun kuitenkin on aina yksin sisällä vaan.
- mo.......
joo mäkin mietin et miks mun pitäis ees suihkus käydä, mitä hyötyä siitäkin on? mutta joo, oon 17v ja asun kotona, en käy enää koulua enkä poistu talosta melkeen koskaan masennuksen takia. taino ei mulla ees oo kavereita et ei oo mitää mitä tekisin muuta ku oon koneel himas.
mut siis mun vanhemmat patistaa mut aina suihkuu jos en oo vähintää kahtee päivää käyny. joo kyllähän se on hyvä hygieniast huolehtii varsinkin tän ikäsenä ja kyllähän se piristääkin oloa vähän... - Käy nyt hyvä
ihminen pesulla, hiukset pesemässä ja pallit kanssa.
Kiva on tumputtaa saippuakädellä menemään lastit pitkin
seiniä ja karjua kun laukeaa :D- 2 muhkeeta
mut kun se sit kirvelee jos menee saippuaa siihen jutskaan.
- paskasena himassa
Miks se suihku tekis olon paremmaks? Mäkin oon joskus masiksissa maannu himassa 4-5 päivää, eikä oo huvittanu suihkuun mennä. On helpompi vihata itteensä, kun haisee pahalle. Mut toki jos on pitänyt kauppaan tai ihmisten ilmoille lähteä, oon suihkuun menny. Mitäpä sitä yksin ollessa suihkuttelee....
- ketjun aloittaja
Kävin suihkussa tänä aamuna ku oli pakko lähtee kouluun. Olo yhtä tyhjä ku ennenkin. Vittu mie tapan itteni.
- Nimimerkki on pakoll
kai ymmärrät että jos toi ketjun aloittaja tappaa ittensä voit saada syytteen yllyttämisestä itsemurhaan
- Anonyymi00016UUSI
Nimimerkki on pakoll kirjoitti:
kai ymmärrät että jos toi ketjun aloittaja tappaa ittensä voit saada syytteen yllyttämisestä itsemurhaan
Miltähän maailma näytti vuonna 2011 kun nämä tekstit kirjoitettiin? Itse olin jotain 10 vuotias sillon. Kertokaa muistoja.
- peräkäryyttelijä
Kävin tänään suihkussa ekaa kertaan viikkoon ja vaihdoin puhtaat vaatteet.
Hetkellisesti olo koheni, mutta nyt tuntuu jo pahasti laskua fiiliksessä.
Pitäis jaksaa/kyetä käymään kaupassakin kun ei oo mitään ruokaa.
En tiedä kykeneekö/jaksaako, ulkona on ihan liian valoisaakin.- ilpo.
oletko kokeillut alkoa? ei muutaku pullon ostoon ja puistoon istumaan, niin kyllä kavereita riittää ainaki kunnes viinat loppuu.. pers aukisia puliukkoja äkkiä lauma ympärillä, ja naureskelevat vitseillesi. huono puoli: porukka kaikkoaa kun juomat loppuu..
- 1+17
Poor me, poor me, olen huomionkipeä hemmoteltu pikku kakara.
Se, ettei jaksa huolehtia hygieniastaan, on niin selvä masennuksen oire että jos ei halua hakea siihen apua niin sitten on itse valinnut kärsimyksen.
Se, että hehkuttaa netissä sillä ettei huolehdi hygieniastaan on huomionkipeyttä.
Ryve ihan rauhassa paskassa.- ..............
No enpä ole minäkään jaksanut aina huolehtia hygieniasta, mutten kumminkaan masennustestien mukaan ole masentunut.
- Osuit asian ytimeen?
Miun mielestä just toi suihkun (peräti runsas) käyttö on just se juttu. Enkä oo enää ees yksinäinen! Pitikin sattua, että löysin sellaisen elämänkumppanin, joka melkee ekana opetti käymään suihkussa. (Kivahan sitä oli kahdestaan opetella.)
Sehän on ihan luonnollista, ettei ykskään viihdy sellaisen lähellä, joka haisee... Hygienia - A ja O... Kiva tuoksu kruunaa kaiken. No sitte tulee ne vaatteet ja muu ulkokuori... (Joo on se nii ihmeellistä, miten pinnallisia nää ihmiset jaksaakin olla...) - hiio-hoi
lukekaa raamattu. ja sen jälkeen pyhä raamattu uudenmaailman käännös. ja sen jälkeen raamattu jollain toisella kielellä. vaikka kreikankielellä. ja sen jälkeen aloittakaa alusta.
eiku kyl se siitä. - margariinivittu
just kävin suihkussa ja nyt masentaa.
- Anonyymi00017UUSI
Mä meen kerran viikossa ja se on normaalia
- Anonyymi00018UUSI
kuinka usein vaihdat alusvaatteet ja peset hampaat?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
kuinka usein vaihdat alusvaatteet ja peset hampaat?
Hampaat pesen aamuin ja illoin toki. Vaatteet samaan aikaan kun meen suihkuun
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Eikä mulla mitään kummempia. Ihan normi asiakaspalvelija oon. Kelassa jos sillä nyt jotain väliä. Jotkut käy kerran päivässä, mä kerran viikossa.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Eli vaihdat alusvaatteet kerran viikossa kun kerroit käyväsi kerran viikossa suihkussa? Mua ällöttää edes ajatus että pitäisin viikon samoja alushousuja ja sukkia .
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Eikä mulla mitään kummempia. Ihan normi asiakaspalvelija oon. Kelassa jos sillä nyt jotain väliä. Jotkut käy kerran päivässä, mä kerran viikossa.
Etkö hikoile yhtään ja miten voit mennä likaisena nukkumaan? Etkö pese edes kasvoja joka päivä vaan likaisena menet nukkumaan .
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Eli vaihdat alusvaatteet kerran viikossa kun kerroit käyväsi kerran viikossa suihkussa? Mua ällöttää edes ajatus että pitäisin viikon samoja alushousuja ja sukkia .
Tietenkin. Jokainen sentti pitää laskea jos haluaa maksimoida rahat mitä voi laittaa osakkeisiin
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Etkö hikoile yhtään ja miten voit mennä likaisena nukkumaan? Etkö pese edes kasvoja joka päivä vaan likaisena menet nukkumaan .
Emmä omasta mielestäni liikaa hikoile. En koe olevani likainenkaan. En pese mitään, aamulla vettä naamaan et herään mut siinä se. Ei tässä musta mitään outoa ole. Jokainen menee tyylillään.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kaikki vaatteet vaihdan kerran viikossa.
Myönnän et käyn kyllä suihkussa jos ilmaseksi pääsen useammin. Mut ilmainen onkin eri kuin maksaa ite - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kaikki vaatteet vaihdan kerran viikossa.
Myönnän et käyn kyllä suihkussa jos ilmaseksi pääsen useammin. Mut ilmainen onkin eri kuin maksaa iteeli yleensä käyt kerran viikossa. Sinä siis käytät samoja alushousuja viikon? Miten voit käyttää likaisia alushouduja viikon? Oletko nainen vai mies? mä en vois naisena ajatella että nainen käyttää samoja alushousuja viikon missä voi eritteitä esim valkovuotoa.Hyi hitto
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
eli yleensä käyt kerran viikossa. Sinä siis käytät samoja alushousuja viikon? Miten voit käyttää likaisia alushouduja viikon? Oletko nainen vai mies? mä en vois naisena ajatella että nainen käyttää samoja alushousuja viikon missä voi eritteitä esim valkovuotoa.Hyi hitto
Mies. Naisista en toki tiedä, mulla onneks tollasia ongelmia.
Joo, turhaa niitä vaihtaa. Säästää aikaa ja rahaa. Laskin et kuussa säästän 100e +pörssisähköllä kikkailulla enemmänkin - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Joo, turhaa niitä vaihtaa. Säästää aikaa ja rahaa. Laskin et kuussa säästän 100e pörssisähköllä kikkailulla enemmänkinJotenkin arvelin ettei naiset voi toimia noin. En yhtään ihmettele kun miehet käy noin harvoin suihkussa. Ajattele jos olisit syntynyt naiseksi
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Joo, turhaa niitä vaihtaa. Säästää aikaa ja rahaa. Laskin et kuussa säästän 100e pörssisähköllä kikkailulla enemmänkinNiin miehillä harvoin on valkovuotoa ja kuukautisia.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Niin miehillä harvoin on valkovuotoa ja kuukautisia.
No sukupuoli eroja. Mä en nää mitään väärää et käy harvemmin :)
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Jotenkin arvelin ettei naiset voi toimia noin. En yhtään ihmettele kun miehet käy noin harvoin suihkussa. Ajattele jos olisit syntynyt naiseksi
Mulla on vaimo kyllä. Ja pikkunen tytär. Vaimokin käy kerran viikossa
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mulla on vaimo kyllä. Ja pikkunen tytär. Vaimokin käy kerran viikossa
Okei. Hienoa. ja vaimokin käyttää samoja pikkuhousuja viikon ?
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
No jos tykkää käyttää viikon pikkuhousuja joissa on eritteitä niin hieno homma
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Vaimollasi ei tule varmaan kuukautisia jos kerta pystyy olla viikon pesemättä alapäätään?
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Vaimollasi ei tule varmaan kuukautisia jos kerta pystyy olla viikon pesemättä alapäätään?
Suihkussa käynti on eri asia kuin bidee-suihkun käyttö
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
No jos tykkää käyttää viikon pikkuhousuja joissa on eritteitä niin hieno homma
Eipä miehellä noita erittäitä liiemmin oo
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Teillä ei sitten paljoo seksiä ole kun seksin jälkeen ei tartte käydä suihkussa ?
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
pakko kysyä että kun teillä on seksiä niin väitätkö että olet viikon käymättä suihkussa ?
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
okei. ei kaikilla miehillä tule spermaa
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Emmä vaatteet päällä sekstaile :D
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
pakko kysyä että kun teillä on seksiä niin väitätkö että olet viikon käymättä suihkussa ?
3-4 kertaa viikossa seksiä. Miks mä kävisin sen jälkeen suihkussa? Ei oo tarvetta eikä vaimollakaan
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Pallit voi pestä ja kuivata paperilla tai käsisuihkulla. Ei siihen tartte suihkua
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Pallit voi pestä ja kuivata paperilla tai käsisuihkulla. Ei siihen tartte suihkua
eikö siihenkin mene kuitenkin vettä jos haluaa säästää vedestä
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
3-4 kertaa viikossa seksiä. Miks mä kävisin sen jälkeen suihkussa? Ei oo tarvetta eikä vaimollakaan
okei. Ei kaikken tartte käydä seksin jälkeen suihkussa. Olinpa tyhmä.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
eikö siihenkin mene kuitenkin vettä jos haluaa säästää vedestä
Vähemmän kuin suihkussa. Osan asioista voi myös kikkailla työnantajan piikkiin
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Eihän siinä mitään jos tuntee olonsa raikkaaksi niin mikäs siinä . On varmaan kiva päästä viikon jälkeen suihkussa käymään. Mutta jos ei haittaa töissä ja vapaalla niin eihän teidän tartte käydä kuin kerran viikossa suihkussa. Teillä ei sitten hikiliikuntaa harrasteta olleenkaa koska vaikea kuvitella että olette likaisia aina viikon.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
okei. Ei kaikken tartte käydä seksin jälkeen suihkussa. Olinpa tyhmä.
Jokaisella on omat mielipiteet ja tarpeet. Vaimo kyll vaihtaa vaatteet useammin kuin mä mut kompromisseja pitää tehdä.
Pääasia et osakesalkku kasvuu - Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Jokaisella on omat mielipiteet ja tarpeet. Vaimo kyll vaihtaa vaatteet useammin kuin mä mut kompromisseja pitää tehdä.
Pääasia et osakesalkku kasvuuai nytkö vaimo vaihtaakin alusvaatteita useammin. No jos on kiva vaihtaa puhtaat vaatteet ja se tekee olosta raikkaan ilman että tarttee käydä suihkussa niin sehän on hyvä
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Pääasia et osakesalkku kasvuuMutta ei toi kauheen hygieenista ole.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
ai nytkö vaimo vaihtaakin alusvaatteita useammin. No jos on kiva vaihtaa puhtaat vaatteet ja se tekee olosta raikkaan ilman että tarttee käydä suihkussa niin sehän on hyvä
En ikinä sanonu sen vaatteista mitään. Se käy suihkussa kerran viikossa niikun mä. Mut toki vaihtaa useemmin vaatteita ja meillä toki bidee/käsisuihku. Ja kummaktin toki hyödyntää työpaikan vettä ainaki mahdollista
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Mutta ei toi kauheen hygieenista ole.
Ei kyllä joka päiväkään ole
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Vähemmän kuin suihkussa. Osan asioista voi myös kikkailla työnantajan piikkiin
mikset käy joka päivä suihkussa työnantajan piikkiin
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Ei kyllä joka päiväkään ole
etkö harrasta liikuntaa ollenkaan. mä en vois ajatella että menisin hikisenä ja likasena nukkumaan.
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tietenkin. Jokainen sentti pitää laskea jos haluaa maksimoida rahat mitä voi laittaa osakkeisiin
Te päätitte sitten hankkia lapsen ja ajattelitte ettei se lisää kulutusta?
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
En ikinä sanonu sen vaatteista mitään. Se käy suihkussa kerran viikossa niikun mä. Mut toki vaihtaa useemmin vaatteita ja meillä toki bidee/käsisuihku. Ja kummaktin toki hyödyntää työpaikan vettä ainaki mahdollista
mites teidän lapsi?
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
mikset käy joka päivä suihkussa työnantajan piikkiin
Työnantajan tiloissa ei ole suihkua. Toimistotyötä tää on niin vessat vaan
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Te päätitte sitten hankkia lapsen ja ajattelitte ettei se lisää kulutusta?
Ei se nyt vielä vauvana kuluta paljoa mitää. 9kk vanha nyt :)
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
etkö harrasta liikuntaa ollenkaan. mä en vois ajatella että menisin hikisenä ja likasena nukkumaan.
En mä arkiliikunnan lisäks. EI sitä oikein töiden jälkeen jaksa kun työmatkat on 1h suuntansa
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
mites teidän lapsi?
Vaatteet sillä menee jne. Mut meillä on kerrostalossa pesuhuone. Pestään siellä sit erikseen jos tarttee
- Anonyymi00020UUSI
pesemättömyys suihkujen keskellä on siunaus
pesemättömyys vedettömässä paikassa on kirous
nauti kun voit vapaudesta - Anonyymi00049UUSI
Oletko mies vai nainen? Voisi käydä tyhjentämässä pussit!
- Anonyymi00054UUSI
MIksi ihmisten pitäisi käydä suihkussa joka päivä? eikö se riitä että pesee naaman ja alapään? ei sitä ennen vanhaankaan ollut edes suihkuja maalla, viikonloppuna käytiin saunassa. Nykyään kun on kylmä, en käy suihkussa kuin kerran kuukaudessa.
- Anonyymi00057UUSI
Etkö kaipaa suihkuun menoa esim liikunnan jälkeen? meneekö ihmiset oikeesti likasena sänkyyn. Todella vastenmielistä. Käyt kerran kuukaudessa suhkussa. Missä oikein asut jos asunnossa ei ole lämmöt päällä? Onko sulla sisällä kuinka kylmä jos ei sisällä e tarkene suihkussa käydä
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Etkö kaipaa suihkuun menoa esim liikunnan jälkeen? meneekö ihmiset oikeesti likasena sänkyyn. Todella vastenmielistä. Käyt kerran kuukaudessa suhkussa. Missä oikein asut jos asunnossa ei ole lämmöt päällä? Onko sulla sisällä kuinka kylmä jos ei sisällä e tarkene suihkussa käydä
Meilläkin on lämmöt päällä mut tänne jäätyy. Kerrostalo mut ikkunat ja kaikki vuotaa. Ja patterit on aika tehottomat vaikka täysillä. Sisällä on 17 astetta
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
EI sitä töiden jälkeen etenkää talvella tuu liikuttua
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931494
- 741344
- 501267
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041168- 511145
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9945- 36807
- 60751
- 49744
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41715