elikkä sain km helmikuun 15.2 ja tuli ulos itsestään 17.2. olin viikolla 11. ja vuoto kesti semmosen viikon verran sen jälkeen. nyt siitä on kulunut nyt 7viikkoa ja kuukautisia ei näy missään, ja on mahdollista että olen raskaana mutta kun kaikki testit on näyttänyt -... reilu 3 viikkoa jo tuntunu kuukautis maisia kipuja alavatsassa. mutta en sitten tiiä olenko kuvitellut ne? ärsyttää tämä epätietoisuus...
Keskenmeno,kuukautiset,raskaus
2
207
Vastaukset
- uutta yritystä...
Minulla keskenmeno jouduttiin hoitamaan lääkkeellisesti, ei tullut itsestään pois. 19.2. aloitettiin tyhjennys, siitä siis se 7 viiikkoa mikä sinullakin. Minulla tuli ensimmäiset kuukautiset n.5 vko tyhjennyksen aloittamisesta.
Oletko tehnyt jossain vaiheessa negatiivisen raskaustestin hormonin laskun varmistamiseksi/ tunnistanut ovulaatiota tms.? Eli onko sinulla mitään vihiä kierron vaiheesta? Voihan testi näyttää vielä negatiivista, jos raskaus kovin alussa. Mutta sitä kierron vaihetta tietämättähän on vaikea arvioida oikeaa testauksen ajankohtaa.
Oletko muuten käynyt jälkitarkastuksessa?
Kertoilehan kuulumisia taas. - 20v
lääkäri käski vain tehdä 4-6viikon päästä raskaustesti ja jos näyttää vielä . niin ottaa yhteyttä, ei puhunut mitään että tulla käymään jälkitarkastuksessa, kun olin jäämässä osastolle yöksi siksi ajaksi että se tulee ulos, ja tuli samana iltana ja katottiin ultralla että oli tullu kaikki ulos ja sain lähteä kotia.
ajattelin tehdä huomenna testin uudestaan. ihmetyttää vain kun ei ole mitään raskausoireta?
on mulla ainakin semmonen tunne ollu että olen ovuloinnu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841672
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88908- 8872
- 54862
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56849Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58793Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189789Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80735Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172730Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41730