elikkä sain km helmikuun 15.2 ja tuli ulos itsestään 17.2. olin viikolla 11. ja vuoto kesti semmosen viikon verran sen jälkeen. nyt siitä on kulunut nyt 7viikkoa ja kuukautisia ei näy missään, ja on mahdollista että olen raskaana mutta kun kaikki testit on näyttänyt -... reilu 3 viikkoa jo tuntunu kuukautis maisia kipuja alavatsassa. mutta en sitten tiiä olenko kuvitellut ne? ärsyttää tämä epätietoisuus...
Keskenmeno,kuukautiset,raskaus
2
242
Vastaukset
- uutta yritystä...
Minulla keskenmeno jouduttiin hoitamaan lääkkeellisesti, ei tullut itsestään pois. 19.2. aloitettiin tyhjennys, siitä siis se 7 viiikkoa mikä sinullakin. Minulla tuli ensimmäiset kuukautiset n.5 vko tyhjennyksen aloittamisesta.
Oletko tehnyt jossain vaiheessa negatiivisen raskaustestin hormonin laskun varmistamiseksi/ tunnistanut ovulaatiota tms.? Eli onko sinulla mitään vihiä kierron vaiheesta? Voihan testi näyttää vielä negatiivista, jos raskaus kovin alussa. Mutta sitä kierron vaihetta tietämättähän on vaikea arvioida oikeaa testauksen ajankohtaa.
Oletko muuten käynyt jälkitarkastuksessa?
Kertoilehan kuulumisia taas. - 20v
lääkäri käski vain tehdä 4-6viikon päästä raskaustesti ja jos näyttää vielä . niin ottaa yhteyttä, ei puhunut mitään että tulla käymään jälkitarkastuksessa, kun olin jäämässä osastolle yöksi siksi ajaksi että se tulee ulos, ja tuli samana iltana ja katottiin ultralla että oli tullu kaikki ulos ja sain lähteä kotia.
ajattelin tehdä huomenna testin uudestaan. ihmetyttää vain kun ei ole mitään raskausoireta?
on mulla ainakin semmonen tunne ollu että olen ovuloinnu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4083025SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis682352Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj782009Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1171727- 1411590
- 711223
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021039Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li121022Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön2681003- 40874